Nainen kasvojen päällä

Moi kuinka suuri vaara on siinä kun nainen istuu miehen kasvoken päällä että mies ei saa happee yhtään??????????.

19

9168

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks

      pepun koosta, jos peittää koko naaman niin 100 % varmuus ettei saa:)))

    • muorienkeli

      että lihava nainen istuin miehensä kuoliaaksi.

      ei tempunteossa, vaan ihan rauhoitellakseen ukkoa, oli riidelleet sitä ennen, joten lohdutan sinua että kerkiät kyllä juosta karkuun jos meinnaan nääs happi on uhassa naamaseksissä loppua....)

    • Lyttynaama

      Omakin kuono on ihan litassa ja rasvainen kun yksi iso akka istui sen sellaiseksi. Veli ja kolme kaverria kuollut, monelle aivovaurioita happivajauksen takia...

      Älä ihmeessä kokeile, uhkarohkeaa, vaikeeta nykyään jopa puhua.

      TV. Lyttynaama

      • Moi kato haluun kokea sen miltä se tuntuu kun nainen istuu kasvojeni päällä alastomana. Kauan naisen tarttee istuu mun kasvojeni päällä että mulle tulee happi vajaus ja pyörryn


      • Julle
        henkka25.v kirjoitti:

        Moi kato haluun kokea sen miltä se tuntuu kun nainen istuu kasvojeni päällä alastomana. Kauan naisen tarttee istuu mun kasvojeni päällä että mulle tulee happi vajaus ja pyörryn

        Jos haluat sen tapahtuvan nopeasti puhalla keuhkot tyhjiksi ennenkuin nainen istuu jos haluat että kestää pitempään vedä keuhkot täyteen. Riippuu myös hieman sun keuhkojen hapenottokyvystä ja siitä makaatko lahnana vai liikutko, eli kuluttaako muu kroppasi happea kuinka paljon.
        Jos haluat nauttia tilanteesta loputtomasti niin käytä snorkkelia, jonka voit ohjata siitä persposkien välistä esiin.
        Sukelluslasien ja räpylöiden käyttö oman maun mukaan. Itselläni on vaaleanpunaiset räpylät ja mustat speedot jalassa.


      • Lyttynaama
        Julle kirjoitti:

        Jos haluat sen tapahtuvan nopeasti puhalla keuhkot tyhjiksi ennenkuin nainen istuu jos haluat että kestää pitempään vedä keuhkot täyteen. Riippuu myös hieman sun keuhkojen hapenottokyvystä ja siitä makaatko lahnana vai liikutko, eli kuluttaako muu kroppasi happea kuinka paljon.
        Jos haluat nauttia tilanteesta loputtomasti niin käytä snorkkelia, jonka voit ohjata siitä persposkien välistä esiin.
        Sukelluslasien ja räpylöiden käyttö oman maun mukaan. Itselläni on vaaleanpunaiset räpylät ja mustat speedot jalassa.

        Jaa, että alaston nainen se pitikin olla? Eikös siinä sitten voi pieru- ym.haittoja tulla myöskin. Kyllä minä farkkuja käskin pitelemään.

        Snorkkeli olisi ollut hyvä, vaan lyttynaamaan ei enää saa. Harmin paikka. Räpylät on kyllä ihan hyvä juttu kanssa kun oikein aletaan naisen kanssa polskuttamaan!

        Tuo hengityksen pidättäminen on paha ja kakspiippuinen juttu, koska muistan kaverin joka muuttui pysyvästi sininaamaiseksi. Sanomme sini-erkiksi nykyään.


      • teitä..
        Julle kirjoitti:

        Jos haluat sen tapahtuvan nopeasti puhalla keuhkot tyhjiksi ennenkuin nainen istuu jos haluat että kestää pitempään vedä keuhkot täyteen. Riippuu myös hieman sun keuhkojen hapenottokyvystä ja siitä makaatko lahnana vai liikutko, eli kuluttaako muu kroppasi happea kuinka paljon.
        Jos haluat nauttia tilanteesta loputtomasti niin käytä snorkkelia, jonka voit ohjata siitä persposkien välistä esiin.
        Sukelluslasien ja räpylöiden käyttö oman maun mukaan. Itselläni on vaaleanpunaiset räpylät ja mustat speedot jalassa.

        Kuinka te jaksatte tämmösiä keksiä? Ja oikeesti, kukaan 25 vuotias ei edes läpällä heitä tämmöstä enää. Aikuistukaa.


      • muorienkeli
        henkka25.v kirjoitti:

        Moi kato haluun kokea sen miltä se tuntuu kun nainen istuu kasvojeni päällä alastomana. Kauan naisen tarttee istuu mun kasvojeni päällä että mulle tulee happi vajaus ja pyörryn

        3 min on jo hyvä aika jos selviää hengittämättä, 5 min ja siitä yli, niin ei aivot enää kestä...sorit lähetän sitten valoiset ruusut..


      • Nakki
        Lyttynaama kirjoitti:

        Jaa, että alaston nainen se pitikin olla? Eikös siinä sitten voi pieru- ym.haittoja tulla myöskin. Kyllä minä farkkuja käskin pitelemään.

        Snorkkeli olisi ollut hyvä, vaan lyttynaamaan ei enää saa. Harmin paikka. Räpylät on kyllä ihan hyvä juttu kanssa kun oikein aletaan naisen kanssa polskuttamaan!

        Tuo hengityksen pidättäminen on paha ja kakspiippuinen juttu, koska muistan kaverin joka muuttui pysyvästi sininaamaiseksi. Sanomme sini-erkiksi nykyään.

        Niin kauan kunhan se muija ei pierase =)


    • mimmi7

      noin epätietoinen ja kokematon, kokeile ihmeessä tukehdutko tai jätä se homma muille...
      Jos vaikka hieman ottaisit tyttöä lanteilta ja "ohjaisit" hänet kasvoillesi,niin tuskin siinä mitään ongelmaa tulee...

    • ukkelipukkeli

      ..:DDDDDDDDDDDDD

    • Fart

      Pitää pyytää että nainen pieraisee välillä että saa hiukan raikkaampaa ilmaa

    • Anonyymi

      OLEN 10.5 VUOTTA VANHA!?!?!?!?

      • Anonyymi

        Olen oikeasti 10.5 vuotta vanha.


    • Anonyymi

      Joo eiköhän tässä taas kirjoituksista huomaa ettei nämä kaverit ole ikinä moista päässyt kokemaan.

    • Anonyymi

      Silleen niistä ruikuttajista pääsee eroon.

    • Anonyymi

      Huijasin itseni iästä jotta voin lukea tätä keskustelua.

    • Anonyymi

      En enää ikinä käy tällä sivulla. Haistakaa paska kaikki! 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕👊👊👊👊👊👊👊👊🤟🤟💥💯💀☠️🤬🤬🤬😓

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe