Tekisi mieli maistaa toista miestä…
Olen kokematon ja niin olet sinäkin.
Tavataanko Helsingissä?
Kokematon mies etsii kokemamtonta bi-uteliasta miestä
16
621
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juu täällä ollaan... ja maistellaan joulun herrkkuja!
Oliko sulla muita toiveita?- Anonyymi00002
Mitä toisit pöytään?
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitä toisit pöytään?
Hmmm... hjaa pöytään, ehkä kookkaan perseeni kankut ja saisit jyystää pakarouden väliin oikein kunnolla ja antaumuksella kun makaan selälläni pöydälläsi!
Kävisikö tällainen villi haave sun pirtaan?
Missä kohtaisimme ennen tuota?
Ja millainen uros olet jos vähän kuvailet alkuun...
🤪🥰🤗 - Anonyymi00007
Ahaa sulla on siellä yllättäen samat aikeet ja haaveet?
Olipa sattumaa!!!
- Anonyymi00008
Ohho... kuka on vielä kokematon haaveilija jos miesten kullit kiinnostaneet aina? Kokemushan sekin haavelijan toive ajattelu on!
Eikö "vähän kokenut" kelpaa... saisit samalla oppia ihan luonnostaan? - Anonyymi00011
Eiku tavataan Tampereella!
- Anonyymi00012
Samoin pitkään fantasioinut jopa vaimoni kans rakastellessa, tiedän aivan hullua mut mahda mitään. T. M 62v
- Anonyymi00013
Sähän haluut tosissaan miestä eihän siin mitään pahaa.
Ei oo ollenkaan hullua. Oma vaimoni ei anna persettä ja se on se mitä kaipais. Plus sillä ei ole ihanaa, kovaa kullia.
- Anonyymi00014
dj3sko kirjoitti:
Ei oo ollenkaan hullua. Oma vaimoni ei anna persettä ja se on se mitä kaipais. Plus sillä ei ole ihanaa, kovaa kullia.
Uuuhhh... aletaanko oleen E3sko ! ?
Mua saisit naida anukseen eli kakkpseen jota kaipast, siis usein ja hartaasti vakkarin lailla jos sua kiinnostaa! Missä olet ja millainen mies miuten? Anonyymi00014 kirjoitti:
Uuuhhh... aletaanko oleen E3sko ! ?
Mua saisit naida anukseen eli kakkpseen jota kaipast, siis usein ja hartaasti vakkarin lailla jos sua kiinnostaa! Missä olet ja millainen mies miuten?Ihan saisit joka päivä kakkoseen jos Tampereella asuisit. Mut mä haluun sit kans!
- Anonyymi00015
dj3sko kirjoitti:
Ihan saisit joka päivä kakkoseen jos Tampereella asuisit. Mut mä haluun sit kans!
Ohoo... nyt ei sovi alkuunkaan...muutit "haku-kriteereitä" jyrkästi!?
Noin ei voi toimia!
- Anonyymi00016
Voin sanoa kokemuksesta kaksi kokematonta, hommasta tuu mitään, kyllä toisella täytyy olla kokemusta ennestään.
- Anonyymi00017
No juu mutta voihan olla ns. "kokematon" nimenomasn miesten kesken - mutta voi olla kyllä hyvinkin kokenut naisten eli akkansa kanssa luonnollisesti.
Osaa panna hyviniin, ja osaa suudella pitää hyvänä ja nauttia olla läsnä kaikin tavoin.
Jopa paremmin kuin homomiehet keskenään.
Mutta eihän siinä suurta eroa ole - ihmisiä kaikki.
Mua ei haittaisi jos aikuinen mies on ns. kokematon miesten suhteen.
Melkeimpä päinvastoin - jos hänet saa kiintymään jos hyvin menee ja kiinnostus säilyy molemmilla, - niin jopa kestävään suhteeseen ja kaveruuteen.
Sen tyyppinen suhde olisi ihanne, kaksin aina kauniimpaa!
Ota ja omista! 🤗🥰 - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
No juu mutta voihan olla ns. "kokematon" nimenomasn miesten kesken - mutta voi olla kyllä hyvinkin kokenut naisten eli akkansa kanssa luonnollisesti.
Osaa panna hyviniin, ja osaa suudella pitää hyvänä ja nauttia olla läsnä kaikin tavoin.
Jopa paremmin kuin homomiehet keskenään.
Mutta eihän siinä suurta eroa ole - ihmisiä kaikki.
Mua ei haittaisi jos aikuinen mies on ns. kokematon miesten suhteen.
Melkeimpä päinvastoin - jos hänet saa kiintymään jos hyvin menee ja kiinnostus säilyy molemmilla, - niin jopa kestävään suhteeseen ja kaveruuteen.
Sen tyyppinen suhde olisi ihanne, kaksin aina kauniimpaa!
Ota ja omista! 🤗🥰Itse ainakin, jos uskaltautuisin, kokeilemaan miesten välistä seksiä, niin juuri kokemattoman kanssa. Tuntuisi vaan luontevammalta, kun kaksi kokematonta tutustuu toisiinsa seksin merkeissä. Eiköhän se luonto tikan "pojan" puuhun ajaisi.
- Anonyymi00018
Tavataan vain
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988