Isän mukaan hänen tyttärellään ja palosta epäillyllä miehellä oli jatkuvasti riitoja keskenään. Hiljattain tällainen riita oli syntynyt automatkalla, kun pariskunta oli matkalla kaverin luokse Sulkavalle.
– Siellä mies oli sanonut kaverille, että "kohta tapahtuu jotakin pahaa". Ja nyt se paha on sitten tapahtunut, mikä olisi pahempaa kuin tämä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/savonlinnan-palossa-kuolleen-aidin-isalla-olisi-poliisille-asiaa-kohta-tapahtuu-jotakin-pahaa-epailty-uhkaili/9270610
Epäilty uhkaili: Kohta tapahtuu jotakin pahaa.
12
428
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täällä on piru irti. Pahuus vaeltaa täällä. Paljon huonoa tapahtunut pienessä ajassa.
- Anonyymi00002
Ammatillisen kriisiavun saaminen omaisille olisi tärkeintä, isoisä ei mainitse onko perhe avun piirissä. Rahankeräykset kuitenkin alkoivat läheisten toimesta heti seuraavana arkipäivänä. Tulee vaikutelma tunnekylmistä ihmisistä. Ihmetyttää miten sukulaiset viettivät aikaa pikkulapsiarkea viettävän yh-äidin luona, sekö on syy ettei äiti saanut perhetyöntekijää ja muuta oikeanlaista apua arkeensa. Äiti parka. Isoisästä saa ehkä kuvauksen että puhuu paljon omaan pussiinsa.
- Anonyymi00003
Ihan on äiti seuransa itse valinnut, tosin isää ei pystynyt valikoimaan, mutta olisi voinut vältellä
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihan on äiti seuransa itse valinnut, tosin isää ei pystynyt valikoimaan, mutta olisi voinut vältellä
Sekin oli ennen paremmin, että vanhemmat saivat puuttua, jos lapsi liikkui tuollaisessa epämääräisessä seurassa. Nykyisin on kaikki sallittua, ja tulos nähdään.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sekin oli ennen paremmin, että vanhemmat saivat puuttua, jos lapsi liikkui tuollaisessa epämääräisessä seurassa. Nykyisin on kaikki sallittua, ja tulos nähdään.
Ymmärsitkö, että tarkoitin juuri vanhempaa en lasten isää.
Ei ole isoisäkään puhdas pulmunen. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ymmärsitkö, että tarkoitin juuri vanhempaa en lasten isää.
Ei ole isoisäkään puhdas pulmunen.Ei todellakaan ole!
- Anonyymi00009
"– Olen odottanut sitä soittoa, sillä minulla olisi poliisille muutakin kerrottavaa. Poliisin on saatava kuulla muutakin kuin sen miehen valheita."
Oikein! Ei muuta kuin kaikki mahdollinen viranomaisten tietoon, mikä on joskus esille tullut!- Anonyymi00011
Taitaa olla isoisällä itsellään velvollisuus ottaa yhteyttä, mikäli niitä tietoja hänellä on eikä odotella soittoa.
- Anonyymi00010
Lainattu m.infosta:
Kirjoittaja Haarukka » Ti Joulu 16, 2025 1:59 pm
Koomista miten se joku romaniyhteisö, vai mikä lie heti ilmoitti, että heidän heimoveljiä kuollut ja keräsi säälipisteitä.
Nyt kun paljastui, että sitä paskaläjää epäillään tästä, niin he ovat pysytelleet hyvin hiljaa ja ilmoittaneet jottei tuo perhe kuulukkaan heidän yhteisöönsä. - Anonyymi00012
Koskas nuo on rehellisiä olleet?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Koskas nuo on rehellisiä olleet?
Kuuluu kulttuuriin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen192557Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään361530Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.591247Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2981182- 41946
- 42927
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175763- 58743
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh62718Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup90712