On Rikosepäilys.
Vain - elämää ohjelman Leri Leskinen.
14
489
Vastaukset
- Anonyymi00001
On kai laittanut autoon paikantamisen, jolla voi seurata jonkun henkilön liikkumista. Onko muuten Lerellä vaimo ?
- Anonyymi00002
Nolo asia jos nostetaan syyte ja joutuu Lere oikeuteen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nolo asia jos nostetaan syyte ja joutuu Lere oikeuteen.
Huippu juristin on vielä itselleen hommannut, ainakin seiskalehden uutisten mukaan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Huippu juristin on vielä itselleen hommannut, ainakin seiskalehden uutisten mukaan.
En ole sellaista, kyllä mistään lukenut. Huippu juristin oli saanut itselleen tää missukka.
- Anonyymi00008
Tämä on ilon päivä 🤭
- Anonyymi00009
Oi toi kyllä pitäisi olla kenellekään ilon päivä ja ei myöskään Lerelle.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oi toi kyllä pitäisi olla kenellekään ilon päivä ja ei myöskään Lerelle.
Kyllä on todellakin ilon päivä 🙂
- Anonyymi00011
Kieroon kasvanut runkku ukko ja pikku tyttöjä kyttäilee.
- Anonyymi00012
Narsismi luonteen omava henkilö ainoastaan toimii noin.
- Anonyymi00013
Osaa se soittaa humppaa syntetisaattorilla.
- Anonyymi00014
Samoin osaa soittaa suutaan ja väärään aikaan ja väärässä paikassa.
- Anonyymi00016
Ihmettelin aikoinaan uutisointia joskus 5 vuotta sitten: "Leri Leskinen erosi", ja sitten jonkin ajan päästä Vain elämäässä kuvattiin hänen käsiään pitkään läheltä soittaessaan pianoa että varmasti kaikki huomaa että nimettömässä on iso kultasormus. Halusiko ohjelman tuotanto näin juhlistaa uutta suhdetta ja mahdollisesti satuttaa exää?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393