Mutta mitä väliä millään on. Aina kun suutut, saat minut tuntemaan itseni huonoksi. Minun mielestä eilinen alkoi siitä että sinä et suutuit vaikka minä en tapellut. Ja sitten se taas päätyi siihen että hyökkäsit minua vastaan.
Teen toisin kuin ennen elämässä. Opin virheistäni. En kerro tunteista enää rehellisesti. Ei näillä asioilla ole mitään merkitystä. Oma panos on vain puolet kokonaisuudesta. En tietenkään puhu kaikesta, vain eilisestä.
En kerro sinulle mutta kerron tänne. Aiemman riitatilanteen jälkeen oloni oli hyvä. Olet ensimmäinen jonka luo jäin sopimisen jälkeen. Ehkä menee toinen vajaa puoli vuosisataa kun tulee toinen kerta. Että ei tarvi jäädä miettimään riitaa vaan se oikeasti menee pois. Hyppäsin lapsuuden maisemiin ja katsoin itseäni lapsuudessa sellaisena päivänä kun olin turvassa. Se oli hieno kokemus. Oli mukava tuntea että riidan käsittely ei jäänyt pintapuoliseksi vaan joku otti myös minun tunteet huomioon. Muiden luota olen etääntynyt henkisesti mutta sinun luokse jäin. Jäin ihan kokonaan. Tosi hieno kokemus
Niinkuin tiedät nainen niin ihastuin sinuun
14
322
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole minun kirjoitus. Kirjoitin tänne esim eilen illalla väsyneenä kaksi lyhyttä positiivista viestiä, enkä sen kummemmin olettanut niihin vastausta.
- Anonyymi00002
Ohi. En ole tavannut kaivattua eilen enkä ollut palstallakaan eilen. Mikset riitele ja viesti hänen kanssaan IRL, jos olette oikeasti tekemisissä?
- Anonyymi00004
Ei se kannata. Hänen reaktio suuttuneena on että sinä olet syyllinen. Sitä vastaan on turha taistella. Sen olen oppinut elämässä.
Ap - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei se kannata. Hänen reaktio suuttuneena on että sinä olet syyllinen. Sitä vastaan on turha taistella. Sen olen oppinut elämässä.
ApLuulen kyllä että trollaat. Säälittää että saat tuosta paremman olon.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Luulen kyllä että trollaat. Säälittää että saat tuosta paremman olon.
No mikä se sinua tässäkin stoorisedän tarinallisuudessa niin ottaa kuupan päälle?
- Anonyymi00003
❤️
- Anonyymi00005
Naisilla on tapana kilahtaa turhasta.
- Anonyymi00007
Helpompi ajatellakin noin, ei tule otettua itseensä. Jännä juttu se että eilinen kilahtaminen lisäsi halua entisestään. Ei kyllä kannattaisi romantisoida naisen suuttumusta..
Ap - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Helpompi ajatellakin noin, ei tule otettua itseensä. Jännä juttu se että eilinen kilahtaminen lisäsi halua entisestään. Ei kyllä kannattaisi romantisoida naisen suuttumusta..
ApNyt en palstasetä tiedä sanoa, ainakaan turhan optimistinen ei kannata tällaisen tilanteen kohdalla olla yleisesti ottaen olla
- Anonyymi00010
Joillain miehillä on tapana ns kilahdella toistensa puolesta ilmeisesti ihan ajankulun vuoksi tms se on varma sitä embotiaa
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Nyt en palstasetä tiedä sanoa, ainakaan turhan optimistinen ei kannata tällaisen tilanteen kohdalla olla yleisesti ottaen olla
Joo ei tosiaan. Sekin tullut opittua.
Ap - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joo ei tosiaan. Sekin tullut opittua.
ApSitten ei muuta ku opit taskuun ja kohti uutta seikkailua tms
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sitten ei muuta ku opit taskuun ja kohti uutta seikkailua tms
Jep 😔
Ap
- Anonyymi00014
Missähän hemmetissä sä olet taas riidellyt?
Ja kenenköhän kanssa.......
Kun mä en sellasesta tiedä mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2494514Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761695Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061538Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn161421- 511261
- 911201
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031064- 471035