Niinkuin tiedät nainen niin ihastuin sinuun

Anonyymi-ap

Mutta mitä väliä millään on. Aina kun suutut, saat minut tuntemaan itseni huonoksi. Minun mielestä eilinen alkoi siitä että sinä et suutuit vaikka minä en tapellut. Ja sitten se taas päätyi siihen että hyökkäsit minua vastaan.
Teen toisin kuin ennen elämässä. Opin virheistäni. En kerro tunteista enää rehellisesti. Ei näillä asioilla ole mitään merkitystä. Oma panos on vain puolet kokonaisuudesta. En tietenkään puhu kaikesta, vain eilisestä.
En kerro sinulle mutta kerron tänne. Aiemman riitatilanteen jälkeen oloni oli hyvä. Olet ensimmäinen jonka luo jäin sopimisen jälkeen. Ehkä menee toinen vajaa puoli vuosisataa kun tulee toinen kerta. Että ei tarvi jäädä miettimään riitaa vaan se oikeasti menee pois. Hyppäsin lapsuuden maisemiin ja katsoin itseäni lapsuudessa sellaisena päivänä kun olin turvassa. Se oli hieno kokemus. Oli mukava tuntea että riidan käsittely ei jäänyt pintapuoliseksi vaan joku otti myös minun tunteet huomioon. Muiden luota olen etääntynyt henkisesti mutta sinun luokse jäin. Jäin ihan kokonaan. Tosi hieno kokemus

14

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei ole minun kirjoitus. Kirjoitin tänne esim eilen illalla väsyneenä kaksi lyhyttä positiivista viestiä, enkä sen kummemmin olettanut niihin vastausta.

• Anonyymi00002

Ohi. En ole tavannut kaivattua eilen enkä ollut palstallakaan eilen. Mikset riitele ja viesti hänen kanssaan IRL, jos olette oikeasti tekemisissä?

• Anonyymi00004

Ei se kannata. Hänen reaktio suuttuneena on että sinä olet syyllinen. Sitä vastaan on turha taistella. Sen olen oppinut elämässä.
        Ap

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei se kannata. Hänen reaktio suuttuneena on että sinä olet syyllinen. Sitä vastaan on turha taistella. Sen olen oppinut elämässä.
        Ap

Luulen kyllä että trollaat. Säälittää että saat tuosta paremman olon.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Luulen kyllä että trollaat. Säälittää että saat tuosta paremman olon.

No mikä se sinua tässäkin stoorisedän tarinallisuudessa niin ottaa kuupan päälle?

• Anonyymi00003

❤️

• Anonyymi00005

Naisilla on tapana kilahtaa turhasta.

• Anonyymi00007

Helpompi ajatellakin noin, ei tule otettua itseensä. Jännä juttu se että eilinen kilahtaminen lisäsi halua entisestään. Ei kyllä kannattaisi romantisoida naisen suuttumusta..
        Ap

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Helpompi ajatellakin noin, ei tule otettua itseensä. Jännä juttu se että eilinen kilahtaminen lisäsi halua entisestään. Ei kyllä kannattaisi romantisoida naisen suuttumusta..
        Ap

Nyt en palstasetä tiedä sanoa, ainakaan turhan optimistinen ei kannata tällaisen tilanteen kohdalla olla yleisesti ottaen olla

• Anonyymi00010

Joillain miehillä on tapana ns kilahdella toistensa puolesta ilmeisesti ihan ajankulun vuoksi tms se on varma sitä embotiaa

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Nyt en palstasetä tiedä sanoa, ainakaan turhan optimistinen ei kannata tällaisen tilanteen kohdalla olla yleisesti ottaen olla

Joo ei tosiaan. Sekin tullut opittua.
        Ap

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Joo ei tosiaan. Sekin tullut opittua.
        Ap

Sitten ei muuta ku opit taskuun ja kohti uutta seikkailua tms

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sitten ei muuta ku opit taskuun ja kohti uutta seikkailua tms

Jep 😔
        Ap

• Anonyymi00014

Missähän hemmetissä sä olet taas riidellyt?
      Ja kenenköhän kanssa.......
      Kun mä en sellasesta tiedä mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      249
      4514
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2949
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2712
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1695
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1538
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      16
      1421
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      51
      1261
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      91
      1201
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1064
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1035
    Aihe