Muruseni. olen aivan palasina

Anonyymi-ap

Olemme kumpikin rikki 💔

15

364

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toivottavasti sinulla rakas on edes hieman parempi olo kuin minulla. ❤️

• Anonyymi00002

No ei oo

• Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

No ei oo

Ehkä viesti hänelle saisi olosi paremmaksi? Ainakin tiedän, että viesti häneltä parantaisi omaani.

• Anonyymi00003

Niin minäkin. Hän on valintansa tehnyt ja se en ollut minä. Olen jo tottunut siihen, etten saa sitä mitä haluan. Ehkä saan, sen mitä tarvitsen? En tiedä.

• Anonyymi00006

En tiedä kuka olet, mutta ehkä sinulla on nyt mahdollisuus saada joku, jonka haluat ja joka oikeasti haluaa sinut vaikka nyt tuntuukin pahalta.

Itse ainakin olen mieluummin yksin kuin sellaisen kanssa, joka jatkaa edelleen seuranhakua ja tekee selväksi etten ole oikeasti se, jonka hän haluaa huomioimalla muutenkin enemmän muita naisia. Sen tajuaminen vasta sattuukin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En tiedä kuka olet, mutta ehkä sinulla on nyt mahdollisuus saada joku, jonka haluat ja joka oikeasti haluaa sinut vaikka nyt tuntuukin pahalta.

Itse ainakin olen mieluummin yksin kuin sellaisen kanssa, joka jatkaa edelleen seuranhakua ja tekee selväksi etten ole oikeasti se, jonka hän haluaa huomioimalla muutenkin enemmän muita naisia. Sen tajuaminen vasta sattuukin.

En halua häntä enää elämääni, mutta en ole päässyt siitä valtavasta pettymyksestä yli, miten hän kohteli, kun minä välitin. Hän oli kaikkea sitä kamalaa, mihin en olisi halunnut sekaantua. Sadisti. Naamioituna kaikkeen koukuttavaan, mikä on hänen huolellisesti suunnittelema tapa toimia. Hän testaa ihmisen rajat ja rikkoo niitä mennen tullen.

Tästä kestää toipua, nosti kaikki lapsuuden traumat pintaan. Hän oli se "tuttu ja turvallinen". Ymmärrän tänä päivänä, miten edusti sitä samaa alistamiskulttuuria, missä minä jouduin selviytymään lapsuudessa, säilyttääkseni henkeni. En minä häntä oikeasti halua, en vain ole löytänyt niitä terveitä miessuhteita. Tai en ole osannut niitä löytää. Minun lähtökohdistani on ollut vaikeaa ponnistaa mihinkään, mutta olen kuitenkin vähitellen oppinut pitämään puoleni ja päässyt toksisista ihmissuhteista eroon.

Hän löi minut niin maahan, että tuntui kun olisi vienyt sielunikin. Tiedätkö kun tuntee valtavaa rakkautta ja toinen osoittaa ettet ole yhtään arvokas hänen silmissään? Tässä mentiin niin syvälle, että ymmärsin että hain sitä lapsuuden puuttuvaa rakkautta sieltä, missä sitä ei ollut olemassakaan. Tämä on ollut minun elämäni kovin läksy. Mutta jotain olen oppinut ja takaisin siihen helvettiin ei ole paluuta.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En halua häntä enää elämääni, mutta en ole päässyt siitä valtavasta pettymyksestä yli, miten hän kohteli, kun minä välitin. Hän oli kaikkea sitä kamalaa, mihin en olisi halunnut sekaantua. Sadisti. Naamioituna kaikkeen koukuttavaan, mikä on hänen huolellisesti suunnittelema tapa toimia. Hän testaa ihmisen rajat ja rikkoo niitä mennen tullen.

Tästä kestää toipua, nosti kaikki lapsuuden traumat pintaan. Hän oli se "tuttu ja turvallinen". Ymmärrän tänä päivänä, miten edusti sitä samaa alistamiskulttuuria, missä minä jouduin selviytymään lapsuudessa, säilyttääkseni henkeni. En minä häntä oikeasti halua, en vain ole löytänyt niitä terveitä miessuhteita. Tai en ole osannut niitä löytää. Minun lähtökohdistani on ollut vaikeaa ponnistaa mihinkään, mutta olen kuitenkin vähitellen oppinut pitämään puoleni ja päässyt toksisista ihmissuhteista eroon.

Hän löi minut niin maahan, että tuntui kun olisi vienyt sielunikin. Tiedätkö kun tuntee valtavaa rakkautta ja toinen osoittaa ettet ole yhtään arvokas hänen silmissään? Tässä mentiin niin syvälle, että ymmärsin että hain sitä lapsuuden puuttuvaa rakkautta sieltä, missä sitä ei ollut olemassakaan. Tämä on ollut minun elämäni kovin läksy. Mutta jotain olen oppinut ja takaisin siihen helvettiin ei ole paluuta.

Ei se tämäkään kyllä ns terve miessuhde ole, että esiinnyt höppänöille naisena, jolla on loputtomasti asiaa vähän niinku kaikesta. T naiselta sivusta

• Anonyymi00004

no eipä siitä olisi mitään tullut parempi niin

• Anonyymi00005

True that, silti rakastan sinua 😘, oma hölmöläiseni.🫠

• Anonyymi00009

Juu.

• Anonyymi00011

Kiusatkaahan hölmöläiset,eikö teille ole mitään hoitoa tuohon kiusaammiseen! Yön olette erottaneet erästä pariskuntaa,kyllähän te saatte omanlaisianne,mutta tää toisen avioparin kiusaaminen täällä netissä on mennyt teillä ihan mahdottomuuksiin! Kannattaa gubella kysyä siltä mieheltä,ett mikä on homman nimi!.?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kiusatkaahan hölmöläiset,eikö teille ole mitään hoitoa tuohon kiusaammiseen! Yön olette erottaneet erästä pariskuntaa,kyllähän te saatte omanlaisianne,mutta tää toisen avioparin kiusaaminen täällä netissä on mennyt teillä ihan mahdottomuuksiin! Kannattaa gubella kysyä siltä mieheltä,ett mikä on homman nimi!.?

Tämä pariskuntaproosa on kans gubbe vanha juttu kuten pilkkanimityksesi sisällyttäminen tähän skeidaan. Jän-nää.

• Anonyymi00014

Kahdesta rikkinäisestä ei saa yhtäkään ehjää.

• Anonyymi00015

Muruseni, en ole palasina, muuten vain väsynyt. Mikä sulla on? Laita viestiä.

• Anonyymi00016

Ohnouuuu 🫂❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      249
      4514
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2949
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2712
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1695
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1538
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      16
      1421
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      51
      1261
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      91
      1201
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1064
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1035
    Aihe