Olet mulle autuus
Ainutlaatuisin
Vierelläsi kuljen minne menetkin
Sinä olet minä
Sinä olet minä
Sinä olet minä
Sinä olet minä
Rakastan sinua nyt ja aina ikuisesti...
20
434
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sun kanssa on niin hyvä olla, miten näin voi käydä
- Anonyymi00002
Soita yläkertaan ja kysy
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Soita yläkertaan ja kysy
Meidät tehtiin näin
- Anonyymi00003
Mä oon maailmassa yksin ilman sua...
- Anonyymi00004
Oisit ees voinut yrittää
Vaikka joskus tuntuu
Että kaikki on turhaa
Sä koitit mulle selittää
Ei oo järkee jatkaa elämää
Mä tahdoin olla sulle
Syy jatkaa huomiseen... - Anonyymi00005
Ketä sinä odotat oikeasti
kenelle sun ovet aukeaa
aiotko sä maailman loppuun asti
vain odottaa
Ketä sinä odotat oikeasti
miksen sulle totta olla saa
aiotko sä maailman loppuun asti
mut unohtaa... - Anonyymi00006
Sillä ilman sinua hukun öihin sekaviin
Ja ilman sinua, no niin
Ilman sinua olen puolitiessä helvettiin.. - Anonyymi00007
Kanssasi on niin hyvä olla, syliisi helppo tulla, vain sinut tahdon viereeni..
- Anonyymi00010
Me kohdataan ja muistan sen ei tää oo ensimmäinen sä kävellyt oot tuhat elämää mua vastaan..
- Anonyymi00011
Petri, jos luet nämä,haluan että tiedät että oot ollut mun ajatuksissani kaikki nää pitkät vuodet,tää on ollut oikeesti yhtä helvettiä mulle ikävöidä sua jokapäivä..
- Anonyymi00012
Kiitos samoin jos olet hän. m-n
- Anonyymi00013
17 pitkää vuotta...
- Anonyymi00014
Tänne sä voisit mulle kirjoittaa muttet halua H
- Anonyymi00015
Ei tuu mitään
- Anonyymi00016
PetriL rakastan sinua..
- Anonyymi00017
Fuck you
- Anonyymi00018
17 vuotta...niin
- Anonyymi00019
Hemmetin ukkeli...
- Anonyymi00020
Onpahan ainakin Hectoria kuunneltu.
- Anonyymi00021
Olisihan se ollut mukavaa, että olisi säilynyt se tunne ja olisi saanut kokea hänen kanssaan ne kaikki.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4678381Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1195760Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2514702Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli494565Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s614075Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603900SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1673692- 901667
- 901118
- 41809