Olin niin tyhmä

Anonyymi-ap

Etten edes tajunnut että haluat s*ksiä.

53

776

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olisitko antanut?

• Anonyymi00011

En tod! Fisherman lähtee kesällä simpukkaan, helmee 🫠

• Anonyymi00012

En

• Anonyymi00013

Riippuu kuka kysyy
        Sivusta

• Anonyymi00036

Aloitus, itsekin kokenut samaa? Menin hämilleni, en osannut siihen reagoida oikein. Enemmänkin häpesin tunnetta, jonka kokema synnytti ja yritin sitä peitellä aristellen? Jälkeenpäin kelasin, että olisiko halunnut vai halusinko vain ajatella niin?

Miellyttävä kokema oli silti, vaikka kaikki se hyvä jäi kokematta, mikä olisi voinut olla mahdollista itselle silloin? Seuraava kohtaaminen olikin sitten jo toisenlainen? Ehkä tästä syystä olen myös sinkku, kun en uskalla heittäytyä hetkeen? Vaan enempi epäilen aina sellaisia tilanteita todellisiksi?

• Anonyymi00002

Vain hyvin harva on nähnyt kikulini!

• Anonyymi00030

Hyvä, pidä toi.

• Anonyymi00003

Ei oo

• Anonyymi00004

niihä sä olit. en osaa muutako n*ssia

• Anonyymi00005

Tuskin se halu on mihinkään kadonnut.

• Anonyymi00006

En halua seksiä, en keksiä enkä mitään
      muutakaan.
      Haluan olla kaltaisiltasi lieroilta rauhassa.
      Naishenkilö

• Anonyymi00048

Miksi pihtaat? Anna ny vähäsen kosken, älä suutu! Puutteessa oot kumminki. Mieshenkilö

• Anonyymi00007

Olis siitä voinu muutakin vielä syntyä avoimella mielellä liikkeelle lähtien. Vaan ilmeisesti ei?

• Anonyymi00020

Sinulta sitä ilmeisesti löytyy avointa mieltä ja sepalusta
        monelle naiselle mainostettavaksi.

Jäi sinulta ne hopeahääpäivätkin viettämättä, ja ilmeisesti ihan samasta syystä. Avoin mieli ja sepalus vilkkuivat joka suuntaan.

Nyt taida enää vilkkua kuin valo pään läpi.

• Anonyymi00008

Olet niin ehdoton...

• Anonyymi00010

Haluan sinut. Herätit myös tuon puolen todella vahvasti, mikä on itselleni hyvin epätyypillistä. Olen ollut pitkässä suhteessa ilman sitä, joten ei se ole tärkein asia minulle.

• Anonyymi00014

Menikö m->n, n-m, n->n vai m->m?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

m->n

• Anonyymi00018

Naiselta sama. Sielunherätys.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Minäkin haluan jotain. Haluan, että valopää kiusaaja-/ tarinoitsijamies puhutellaan, ja laitetaan ruotuun.

Luulin hänen jo jossain vaiheessa miehistyneen ja elävän uskollisena ensimmäisessä avioliitossaan. Mutta mitä vielä. Pitkiin ihmissuhteisiin kykenemättömänä henkilönä hän sotkee ja säheltää milloin missäkin. Uskollisuus, rehellisyys ja pitkäjänteisyys hänelle lienee täysin tuntemattomia käsitteitä. Joten hän ei ole mies, vaan liero.

• Anonyymi00022

Toisin sanoen siis haluaisin hänen olevan täällä, vierellä. 🙈

Nyt pitää mennä muihin puuhiin.

• Anonyymi00027

Ok. Nyt mä sit huolestuin siitä, et jos sillä miehellä on alhainen libido. 😶

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ok. Nyt mä sit huolestuin siitä, et jos sillä miehellä on alhainen libido. 😶

Älä suotta, mikäli olet hän. Enemmänkin kyse on siitä, ettei se ohjaile elämääni.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Naiselta sama. Sielunherätys.

Herätykset sulla on aloittajaäijä housuissas. Ei vaan siinähän se vitsi piileekin että ei

• Anonyymi00040
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Minäkin haluan jotain. Haluan, että valopää kiusaaja-/ tarinoitsijamies puhutellaan, ja laitetaan ruotuun.

Luulin hänen jo jossain vaiheessa miehistyneen ja elävän uskollisena ensimmäisessä avioliitossaan. Mutta mitä vielä. Pitkiin ihmissuhteisiin kykenemättömänä henkilönä hän sotkee ja säheltää milloin missäkin. Uskollisuus, rehellisyys ja pitkäjänteisyys hänelle lienee täysin tuntemattomia käsitteitä. Joten hän ei ole mies, vaan liero.

Noin olen sen käsittänyt olevan!

• Anonyymi00019

Ei kelpaa kuin H

• Anonyymi00026

Jaahas 😁😁

• Anonyymi00029

OiH oiH!

• Anonyymi00044

Hahhah

• Anonyymi00045

Ai ei vai

• Anonyymi00023

Kyllä mä ihan muuta halusin ensisijaisesti ja s*ksi olisi siihen kuulunut.
      Se nyt meni, niin kuin meni 😆

• Anonyymi00025

Usein ainoa mitä nainen on itsestään mulle osannu antaa kun ollaan samaan sänkyyn vierekkäin päädytty opetellu tyytymään siihen mu turha miettiä suhdetta edes naisen kanssa joka ei muuta osaa itsestään antaa

• Anonyymi00031

Tunkin pitäjät

• Anonyymi00032

Näin on näin on

• Anonyymi00033

No mutta saitko sinä sitä sexiä sitten aloittajaäijä riittävän tyhmältä ns? Tästä katkeruudesta päätellen et. Naiselta@kaikki urpot

• Anonyymi00034

Tämän ketjun vastaukset on nimittäin omiaan osoittamaan tietyn kollektiivin tyhmyyden. Kuten myös kaiken karvan keyloggerleikit se sano me ollaan tyhämiä. Eikö se ole omiaan osoittamaan että näin on näin on vai miten tuo yksikin kommentti meni. Ens elämään sitten

• Anonyymi00037

Kaikkihan sitä oksitosiiniä himoaa. Mitäs kummalista siinä.

• Anonyymi00038

No tuo tuskin yhdeltäkään naiselta jää huomaamatta haluaako mies seksiä vai ei miehet ei monestikaan tajua niille pitää sanoa suoraan

• Anonyymi00041

Niinpä, minua ei enää kiinnosta petipuuhat kenenkään kanssa!

• Anonyymi00051

Miksi yleistät? Miten naisetkaan voivat vain huomata ilman puhetta?

• Anonyymi00039

En pelkää sitä vaan ystävää jolle voi jutella kaikkea ja hassutella. Himot on kyllä siihenkin, mutta ei se ole tärkeintä. Luonnolliset tarpeet miehen ja naisen välillä on normaalia

• Anonyymi00054

🤣🤣

• Anonyymi00042

Hieman vaikea selittää mikä saa tekemään tuollaista. Ettei ollut parempaakaan tekemistä. Kun viettää aikansa epämääräisessä katumuksessa tai toivossa, että jotain hyvää vielä ilmaantuisi. Järjen toimilleen keksii sitten ajan kanssa. Ja tyytyäkin voi paljon, paljon vähempään, jopa epämääräiseen säälittävään jäljennökseen vähemmästä kuin olisi koskaan eläissään saattanut kuvitella. Käy ainakin alibista epämääräisille epätoivoilleni.

• Anonyymi00043

Mitä nyt on tapahtunut?

• Anonyymi00055

Mikään ei selitä!

• Anonyymi00046

Mitähän merkitystä kenenkään himoilla on, niitä on turha miettiä. Nämä taitaa olla taas naiseksi tekeytymeiden miesten viestejä, että tyhmiä anyways

• Anonyymi00047

Mää haluanki koko paketin.

S->

• Anonyymi00050

Ketä S?

• Anonyymi00049

Hyvää joulua varmuudeksi...

• Anonyymi00052

Niin mä ajattelin kun et pääse siitä tupakista eroon

• Anonyymi00053

Ei mulla ole sua ikävä en tunne sääliä en yhtään mitään enää tajusin kuinka ilkeä ihminen olet niin kaikki katosi sinusta

• Anonyymi00056

Mulla sama. Kato 😑 En tunne mitään.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Mulla sama. Kato 😑 En tunne mitään.

:-D joo toi on selkee, ei jää mitään arvailujen varaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      464
      6596
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      191
      3924
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2533
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      26
      2050
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      139
      1436
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      77
      1335
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      68
      1176
    8. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      79
      1108
    9. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1105
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      46