Meidän on nähtävä pian..
Niin ikävä sinua
30
633
Vastaukset
- Anonyymi00001
Milloin nähtiin viimeksi?
- Anonyymi00002
Vuosia Vuosia sitten.
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vuosia Vuosia sitten.
Montako vuotta siitä on ja olosuhteet?
- Anonyymi00003
Petrille
- Anonyymi00004
Helvetti...
- Anonyymi00005
en minä sinne voi tulla kaipaan sinua silti
- Anonyymi00011
Voitko tulla myöhemmin?
- Anonyymi00006
Ensi viikolla 🥹?
- Anonyymi00007
missä nähdään, koska ? minullakin on ikävä ❤️
- Anonyymi00009
Huomenna
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Huomenna
ehkä 🤔
- Anonyymi00010
Kaunis mieli
Ei tulla enää näkemään. - Anonyymi00013
Olisitpa se mies ketä mä kaipaan.
- Anonyymi00015
Kenen meidän
- Anonyymi00016
Jouluna petri
- Anonyymi00018
PETRI! NYT HETI NAISEN LUO! 😠
terv. p- nimeen kyllästyneet palstalaiset - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
PETRI! NYT HETI NAISEN LUO! 😠
terv. p- nimeen kyllästyneet palstalaisetNo nii kaikilla muillakin menee hermot suhun P
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
No nii kaikilla muillakin menee hermot suhun P
Näin,nain,nain☹️
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Näin,nain,nain☹️
*Nain,nain,nain
- Anonyymi00017
Minullakin iso ikävä miestä. Varmaan asiat järjestyy niin, että pian voitaisiin nähdä, jos vaan kummatkin sitä haluaa ja on valmiita siihen. Täytyisi vaan uskaltaa, kun kyse on kuitenkin ihmisestä, josta välittää niin paljon, ja jo pitkän aikaa. 😍
- Anonyymi00024
Petri
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Petri
jollain on selkeästi sairaalloinen pakkomielle Petriin tai sitten kyseessä on trolliprovoilija
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
jollain on selkeästi sairaalloinen pakkomielle Petriin tai sitten kyseessä on trolliprovoilija
Onko sinulla itselläsi pakkomielle setviä näitä nimikirjaimia ja nimiä mitä tämä keke palstaäijä kulloinkin tänne viljelee?
- Anonyymi00020
Niin olisi nähtävä. Ja jossain muualla kuin siellä.
- Anonyymi00021
Pakko jossain muualla. Meillä oli heti hyvä yhteys kun päästiin sieltä pois.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Pakko jossain muualla. Meillä oli heti hyvä yhteys kun päästiin sieltä pois.
Ohi.
- Anonyymi00031
Kahdestaan
- Anonyymi00023
Aloittaja en tunne sinua, mutta ikävä on minullakin häntä jota sydämeni Rakastaa täysillä. Hän on ihana, Kaunis nainen, jota kaipaan ja Rakastan niin paljon! Kauniskasvoinen Kaunotar Kauniine silmineen minulla on aina ikävä sinua, enkä voi sille mitään. Sinä lumosit minut ja sekoitit minut täysin, en ole koskaan Rakastanut ketään näin paljon kuin sinua. Tämä tunne on jatkuva, ajattelen aina sinua, näen unia sinusta. Kaunotar näin yksi yö unta, sinä olit siinä ja edesmennyt vaimoni. Ensin menimme vaimoni kanssa uimaan, minä uin vähän edellä sitten kun käännyin katsomaan. Niin, unessa olitkin sinä, ei vaimoni. Toisen kerran kun näin unta kuolleesta vaimostani, hän oli siinä vähän kiukkuinen. Minä lempeästi lohdutin häntä, mutta sanoin sinun nimen hänelle. Siihen sitten uni loppui, ja heräsin ylös. Rakas Kaunotar minä ikinä toivu tästä, olen niin kaipauksen tuskissa. Olen Rakastanut sinua viisivuotta, ajattelen joka päivä sinua monta kertaa. Olet ollut minulle elämäni tärkein nainen, enkä voi sille mitään. Silloin kun sinä Rakas Kaunotar katosit, monena iltana vuodatin kyyneiltä ikävissäni sinuun. En, tajunnut että jostain voi muodostua noin tärkeä ja arvokas ihminen minulle. Miten sinä Kaunotar olet voinut? Minä Kaunotar Rakastan sinua ja kaipaan sinua, sinä et tiedä mitä sinä olet merkinnyt minulle kaikki nämä vuodet. Toivottavasti Rakas jos luet minun kirjeeni, et ole minulle vihainen. Kaunotar minun on pakko kirjoittaa sinulle, koitan että jos se auttaisi tähän kaipaukseen. Sinä olet ollut se aarre jota olen etsinyt koko ikäni, sinussa näin kaiken Kaiken Kauniin niin sisäisen kuin ulkoisen. Kaunotar miten voisin tätä ikävää helpottaa, tämä oikeasti kaivertaa sielua ja sydäntä. Miksi tämä ei helpotu, eikä aika eikä mikään auta tähän. Minä en voi korvata Rakkautta jonka tunnen sinuun, minä en vain siihen pysty. Sinua ei voi kukaan korvata, olen sen nyt viiden vuoden aika huomannut. En, ole tänä aikana voinut lähestyä ketään naista, koska olen sinua Rakastanut kaikki nämä vuodet. Kaunotar aja varovasti liikenteessä, ettei tapahdu mitään sinulle. Rakastan sinua ja Kaipaan sinua aina!
- Anonyymi00027
Viidessä vuodessa ihminen muuttuu paljon jos elämä lyö vasten kasvoja. Kauneus on valitettavan katoavaista.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Viidessä vuodessa ihminen muuttuu paljon jos elämä lyö vasten kasvoja. Kauneus on valitettavan katoavaista.
Olet oikeassa siihen vielä sairaudet päälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654650Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232230Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761781Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591400
- 951272
- 471159