Uskotko kaivattusi

Anonyymi-ap

Käyvän tällä palstalla? Må en ennen kunnes tein yhden aloituksen, johon sain sellaisen vastauksen jota kukaan muu ei tiedä kuin hän.

Haluaisin kyllä uskoa että hän oli kirjoittaja tai, sitten joku on pirun hyvä arvaamaan 😄😄

78

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Uskon kyllä

• Anonyymi00002
      UUSI

Minuako tarkoitit

• Anonyymi00005
        UUSI

Riippuu,mihin aihe liittyi 😄

• Anonyymi00003
      UUSI

kokeile uudestaan 🥶

• Anonyymi00006
        UUSI

Mitå pitäisi kokeilla?

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mitå pitäisi kokeilla?

sitä aloitusta

• Anonyymi00008
        UUSI

Kerro sinä missä tapasimme ekan kerran

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kerro sinä missä tapasimme ekan kerran

Töissä tapasimme -ap-

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Töissä tapasimme -ap-

Kenen töissä

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

sitä aloitusta

En jaksa tehdä uutta aloitusta samasta aiheesta 😄

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Töissä tapasimme -ap-

Oliko E naiselle?

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Oliko E naiselle?

Ei ollut hänelle

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kenen töissä

Minun töissä. -sivusta

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En jaksa tehdä uutta aloitusta samasta aiheesta 😄

Älä kerro, koska eräs häirikkö tulee vaan sotkemaan välejämme.

• Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kenen töissä

Miten niin kenen töissä ? Onpa tyhmä kysymys 🙃

• Anonyymi00076
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Minun töissä. -sivusta

🙃😊

• Anonyymi00077
        UUSI
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Älä kerro, koska eräs häirikkö tulee vaan sotkemaan välejämme.

En aikonutkaan tehdä

• Anonyymi00004
      UUSI

Ikävöinti ja kaipaaminen on yleisinhimillinen kokemus, eivätkä ne tilanteet niin kauheasti toisistaan eroa. Ja toiveajattelu tulkitsee vinkeiksi sellaista juttuja, jotka ei sitä oikeasti ole.

Vähän väliä täällä joku luulee tunnistavansa jonkun.

• Anonyymi00017
        UUSI

Ja kauhuajattelu saa näkemään kiusaaja-ukon,
        joka valehtelee selän takana useissa kommenteissa?
        Niin se varmaan on.
        Voisin fyysisesti pahoin, jos näkisin kiusaajani jossakin ilmielävänä kävelemässä, joten kierrän kaukaa paikat, joissa sellainen epatto voisi olla.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ja kauhuajattelu saa näkemään kiusaaja-ukon,
        joka valehtelee selän takana useissa kommenteissa?
        Niin se varmaan on.
        Voisin fyysisesti pahoin, jos näkisin kiusaajani jossakin ilmielävänä kävelemässä, joten kierrän kaukaa paikat, joissa sellainen epatto voisi olla.

Ei kuulosta kovin tervehdyttävältä "tunnistaa" vainoajaansa joka paikassa, vaikka olisikin oikeasti vainottu. Jos jossain, niin anonyymipalstalla kai pitäisi voida olla rauhassa.

• Anonyymi00009
      UUSI

Aloitetaanko ihan alusta mistä tää homma lähti kusee..

• Anonyymi00028
        UUSI

Mietihän sitä, jos et vielä tiedä.
        Sivusta

• Anonyymi00010
      UUSI

Mä olen pyrkiny järjestämään toinen toistaan paremman vaihtoehdon kosiskelemaan mä en tyydy olemaan vaihtoehto olin ensimmäinen tai en pillua ymmärtääkseni halutessaan saa helpomminkin kun tyytymällä olemaan vaihtoehto

• Anonyymi00011
      UUSI

Kaivattuni tuskin täällä käy.
      Sen sijaan täällä käy ainakin
      "tiedät kyllä kuka"- mies,
      jolloinen on nähty
      tällä palstalla ainakin pari päivää sitten.
      Samanlainen valehteleva liero,
      ja ihmisten selkien takana hihittelevä
      pikkunaskali näkyy olevan, kuin aina ennenkin.

• Anonyymi00061
        UUSI

Olisit ny vielä kerton kuka tämä tiedät kyllä kuka mies on vai pelkäsitkö että itse saat syytteen kunnianloukkauksesta mistä tiedät hänen valehtelevan usein teillä on kavereissa ne seläntakana puhujat mulla ne saattaa olla kavereideni kavereita ei kuulu mulle ovat kaverieni kavereita jos itse pilasivat välinsä heihin ei ole minun ongelmani mä olen kavereilleni ollu aina rehellinen

• Anonyymi00013
      UUSI

Uskon kyllä, koska kukaan muu ei tiedä sitä asiaa eikä voisi siis kommentoida niin. Hän teki aloituksen.

Hänelle -> valitettavasti en ole opiskelija tällä hetkellä/enää/ensi vuonna…

• Anonyymi00062
        UUSI

Vantaalla?

• Anonyymi00016
      UUSI

Minä tapasin miehen hänen silloisessa työpaikassa ja rakastuin välittömästi 08

• Anonyymi00018
      UUSI

Olemme täällä joskus kirjoitelleet samaan aikaan. Molemmat ovat varmasti kirjoittaneet ihan muiden anonyymien kanssa luullen toista toiseksi. Se on aiheuttanut varmasti sekä hyvää että pahaa mieltä. Nyt en ole muutamaan päivään ehtinyt kuin lukea aloitusten otsikkoja enkä ole mielestäni tunnistanut häntä. Silti iltamyöhällä/ yöllä välillä lueskelen/ kirjoittelen täällä ja hetken aikaa tuntuu aina että tunnistan. Aloituksia en ole paljoa tehnyt lähipäivinä. Viime perjantaina illalla viimeksi.

• Anonyymi00021
        UUSI

Täällä menee kyllä keskustelut ihan ristiin..

• Anonyymi00023
        UUSI

Sama, paitsi en oo tehny aloituksia.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Aika monet kysymykset on multa

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Nolo sanoa ettei itselläkään ollut mikään ikävöintialoitus, vaan pikemminkin päiväkirjamainen raportointi pikkuhuppelissa illan kulusta. Tästä on tullut paikka jossa joskus "ajattelen ääneen" asioita, liittyi ne kaivattuun tai ei. Vastailen aloituksiin kyllä useammin. Niiden tekeminen vaan on harventunut.
        Edellinen ( n)

• Anonyymi00024
      UUSI

Joskus aina toivoisin voivani kirjoittaa hänelle eikä palstalle, mutta asiat ovat niin kuin ovat.

• Anonyymi00026
        UUSI

Miksi näin

• Anonyymi00029
        UUSI

Tämä varmaan melkein kaikille tuttu tilanne täällä.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Miksi näin

Miksi mitä? Miksi on turhia toiveita? Miksi ihminen kaipaa elämäänsä jotain muuta kuin mitä hänellä jo on? Onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella? En tiedä. Jossain se varmasti on vihreämpää, mutta mä en kauheasti piittaa nurmikoista, etenkään tähän vuodenaikaan.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Miksi mitä? Miksi on turhia toiveita? Miksi ihminen kaipaa elämäänsä jotain muuta kuin mitä hänellä jo on? Onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella? En tiedä. Jossain se varmasti on vihreämpää, mutta mä en kauheasti piittaa nurmikoista, etenkään tähän vuodenaikaan.

Turhat toiveet säilyvät joskus siitä syystä, että huomaa, että toisellakin on samantyyppisiä turhia toiveita itseä kohtaan.
        naiselta

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Turhat toiveet säilyvät joskus siitä syystä, että huomaa, että toisellakin on samantyyppisiä turhia toiveita itseä kohtaan.
        naiselta

Enemmän täällä toistuu se, että toisella osapuolella nimenomaan ei uskota olevan tunteita, vaikka sellaista sitkeästi toivotaankin, ja siksi ei tehdä mitään.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Enemmän täällä toistuu se, että toisella osapuolella nimenomaan ei uskota olevan tunteita, vaikka sellaista sitkeästi toivotaankin, ja siksi ei tehdä mitään.

Mutta on myös tilanteita että molemmilla on turhia toiveita . Turhia sikäli, että molempien tai toisen elämäntilanne estää tapahtumasta mitään. Silloin voi päätyä ratkaisuun, että IRL tai jopa täällä vähättelee ja on osoittamatta omia tunteitaan vastapuolelle. Koska haluaa, että toinen jatkaa eteenpäin, pääsee irti ja löytää onnen muualta, mistä se on mahdollista.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Mutta on myös tilanteita että molemmilla on turhia toiveita . Turhia sikäli, että molempien tai toisen elämäntilanne estää tapahtumasta mitään. Silloin voi päätyä ratkaisuun, että IRL tai jopa täällä vähättelee ja on osoittamatta omia tunteitaan vastapuolelle. Koska haluaa, että toinen jatkaa eteenpäin, pääsee irti ja löytää onnen muualta, mistä se on mahdollista.

No miksei noinkin. Mutta täällä kommunikointi on hyvin, hyvin epäsuoraa ja tunnistelu suorastaan naurettavaa, niin että yhtä "pliis mene jo eteenpäin" viestiä kohden on kymmenen "älä rakas luovuta, loveU4ever" viestiä, ja niistä voi itse valita ne mitkä miellyttää..

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

No miksei noinkin. Mutta täällä kommunikointi on hyvin, hyvin epäsuoraa ja tunnistelu suorastaan naurettavaa, niin että yhtä "pliis mene jo eteenpäin" viestiä kohden on kymmenen "älä rakas luovuta, loveU4ever" viestiä, ja niistä voi itse valita ne mitkä miellyttää..

Niin ja sitten vielä ei ole mitään takeita, että vastaaja tarkoittaa mitä sanoo. "Älä rakas luovuta, loveU4ever" on helppo kirjoittaa anonyymina puhelimella, vaikka jonkun kainalosta. Ja toisaalta "mene jo eteenpäin" voi joku kirjoittaa vaikka itkien epätoivosta. Kuin itselleen.

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Sama ihminen voi kirjoittaa sekä ihastukselleen, että sille epätoivotulle häirikölle (kaksi täysin eri ihmistä). Itse olen esim. kirjoittanut ihastukselleni, että älä luovuta ja sitten epätoivotulle häirikölle, että mene jo eteenpäin. Kyseessä siis kaksi täysin eri ihmistä. Olen myös epätoivotulle häirikölle kirjoittanut suoraan tunnistettavalla etunimellä ja kirjoitus löytyy heti ensimmäisenä kun käyttää hakutoimintoa ja kirjoittaa siihen oman tunnistettavan, suhteellisen harvinaisen etunimensä.

• Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Sama ihminen voi kirjoittaa sekä ihastukselleen, että sille epätoivotulle häirikölle (kaksi täysin eri ihmistä). Itse olen esim. kirjoittanut ihastukselleni, että älä luovuta ja sitten epätoivotulle häirikölle, että mene jo eteenpäin. Kyseessä siis kaksi täysin eri ihmistä. Olen myös epätoivotulle häirikölle kirjoittanut suoraan tunnistettavalla etunimellä ja kirjoitus löytyy heti ensimmäisenä kun käyttää hakutoimintoa ja kirjoittaa siihen oman tunnistettavan, suhteellisen harvinaisen etunimensä.

Osa ihmisistä myös vastailee, vaikkei asia koskisi itseä millään lailla, joko huviksi tai harjoitukseksi tai hetkellisen harhaluulon tai tunnekuohun vallassa, ihan sama onko tunnisteet sopivia tai ei. Se on keskustelupalstan luonne, ei vastauksille kannata laittaa paljoakaan painoa.

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Jatkan vielä.. Häirikkö taas voi kirjoitella toisen ihmisen kainalosta I love you Pirjo yms vaikka ei oikeasti sitä tarkoita laisinkaan vaan halua näin itselleen (narsistina) vain huomiota ja kateellisena ja mustasukkaisena tuhota muiden ihmissuhteita tulemalla muiden väliin ja häiriköimällä.

Parasta kun ei anna häirikölle mitään huomiota. Hänet tunnistaa tuosta hyvin omintakaisesta kirjoitustyylistä.

• Anonyymi00030
      UUSI

En ole nyt kirjoitellut ollenkaan. Olen pelkästään vikuillut otsikoita enkä niistä tunnistanut mitään, sinua, minua, meitä.. Aiemmin tunnistin sinut iltamyöhään/yöllä ja sitten se viime kesän lopussa toiselta palstalta olevan viestin, josta tuli mieleen sinä ja se herätti minut lukemaan tätäkin palstaa.. Harvemmin teen aloituksia… Kuten tuossa aiemmin kirjoitin tässä ketjussa niin ajattelin mainita tosiaan, että en siis ole opiskelija, valitettavasti, vink vink

• Anonyymi00042
        UUSI

Jatkan vielä.. Aivan varmasti olemme kirjoitelleet sekä muille että toisillemme, paljonkin.. Joskus olen tehnyt aloituksia, mutta harvemmin…

• Anonyymi00032
      UUSI

1+2=

• Anonyymi00034
        UUSI

Tai 4x4

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Tai 4x4

Vai takaveto 🤣

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Vai takaveto 🤣

Takatuuppari uih

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Vai takaveto 🤣

Nelikko 🙂‍↕️

• Anonyymi00036
      UUSI

En uskonut minäkään. Nyt olen melko varma. Eilisen illan perusteella ja tänään vain vahvistui. ❤️

• Anonyymi00040
        UUSI

Mä oon kans varma. Hän esim tiesi,mitä olen hänelle sanonut ja tiesi milloin se on tapahtunut.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Mä oon kans varma. Hän esim tiesi,mitä olen hänelle sanonut ja tiesi milloin se on tapahtunut.

Ihmisten jutustelut harvemmin ovat kauhean ainutlaatuisia.

• Anonyymi00037
      UUSI

Kesällä kuvittelin oman kaivattuni täällä olevan. Sanoikin tuolla arjessa asian, joka viittasi omaan aloitukseeni hänelle. Jälkeenpäin olen tullut siihen tulokseen, että se oli vain palstaharhaa.

• Anonyymi00038
        UUSI

Minä otin yhteyttä ikäväni kohteeseen palsta-harhan perusteella. Suuri virhe.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Mitä tapahtui?

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Minulla sama kokemus.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Minulla sama kokemus.

Täällä kolmas. Eihän siitä mitään tullut.

• Anonyymi00047
      UUSI

Minä päivänä teit tuon aloituksen?

• Anonyymi00053
        UUSI

14.12 eli sunnuntaina:)

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

14.12 eli sunnuntaina:)

Jos olet aloittaja, niin sitten pvm ei ikävä kyllä täsmää...

• Anonyymi00048
      UUSI

Tuskin juuri hän, mutta pari tyyppiä joilla samanlainen psykologinen profiili & kielenkäyttö. Lisäksi suuuuuri määrä ihmisiä, joilla samanlainen tilanne ja tunteet.

• Anonyymi00051
        UUSI

Joo. Täältä erottuu vain ne selvästi vinksahtaneet sekä ne, joilla on hyvin omaperäinen kirjoitustapa (kuten HUUTOA HUUTOA lemotus,tingata ,koipireidet-ja-ällö-varpit, :/ )

• Anonyymi00049
      UUSI

Minäkin tulin tälle palstalle, kun täältä aluksi mainostettiin viestejä jotka voisivat olla minulle itselleni. En uskonut niiden olevan kaivattuni tekeleitä vaan kiusaajieni lässytystä. Sittemmin olen hokannut, että monilla on samanlaisia tunteita ja kokemuksia, en ole valioyksilö.

• Anonyymi00056
        UUSI

Juuri näin. _Tältä_ kuulostaa valaistuminen.

• Anonyymi00054
      UUSI

Tein vuosi sitten aloituksen missä kaipasin nimikirjaimella miestä ja jossa oli asia mistä hän pystyisi päättelemään että minä olen kirjoittaja ja seuraavana päivänä hän vastasi omalla aloituksella minulle ja siinä oli myös nimikirjaimeni. En tarkalleen muista mitä siinä luki, mutta tajusin että hänen käsialaansa se oli.
      Meillä on erikoinen "suhde", mutta kaipaan häntä, hän on elämäni isoin rakkaus, enkä tiedä miksi sen pitää olla niin hankalaa. Haaveilen ja rukoilen, että hän vielä joskus palaa luokseni ja se olisi elämäni paras asia. Koitan myös tulla paremmaksi itsekseni päivä päivältä, välillä takapakkia ottaen, mutta aina eteen päin lopulta hitaasti kulkien.
      Mies, et arvaa kuinka yksinäinen minä olen, vaikka näenkin ihmisiä ja on minulla muutama ystävä sinun lisäkseni, vaikka oletkin minulle paljon enemmän. Muistan kun sanoit ettet voi olla ystävä kanssani ja ymmärrän miksi. Minäkin sanoin sinulle, etten sinua vain pikaisesti halua nähdä, koska tunteita on niin paljon.

• Anonyymi00060
      UUSI

Ei me täällä kirjoitella enää, mutta otamme joka näkemisellä tuoreita palstalla olleita keskusteluita käsiteltäviksi mainitsematta tietenkään palstaa. Useimmiten aiheet ovat jonkun tuntemattoman kirjoituksiin liittyviä ns.vääriä tunnistuksia joista noussut hämmentäviä tulkintoja. Onneksi nähdään säännöllisesti niin voimme oikoa asioita jotka joka kerta ”sattumalta” liityvät palstaan.

• Anonyymi00065
        UUSI

Vai niin. Eikö muita puheenaiheita löydy?

• Anonyymi00071
        UUSI

Ihan vahingossa sattunut niitä vääriä tunnistuksia ja muu käytös tukenut tätä?
        Jonkun olisi pitänyt puhua tai vähintään tietää paremmin.

• Anonyymi00064
      UUSI

Ei hän mies täällä ole. Ei täällä ole ollut mitään meidän tilanteeseen liittyviä viestejä eikä kukaan sellainen ole tarttunut minun tunnisteellisiin aloituksiin. Kunhan puran ajatuksiani.

• Anonyymi00066
      UUSI

En alkuunkaan usko… En usko että hän kävisi täällä, tai ainakaan että kaipaisi minua täällä. Hän varmasti ottaisi yhteyttä suoraan jos minua kaipaisi, kyllä hän tietää että jäin sitä odottamaan.
      L❤️J

• Anonyymi00067
      UUSI

Aika katkaista välit kaikkiin myrkyllisiin ihmisiin, olette läpeensä pahoja oman edun tavoittelijoita! Muista velvollisuutes

• Anonyymi00072
      UUSI

Minä tiedän että hän on täällä ainakin ollut. Tunnistin noin pari vuotta sitten yksityiskohtia, jotka voivat olla häneltä, mutta toisaalta eivät ole suuria salaisuuksia, joista voi tietää muutkin.

• Anonyymi00074
      UUSI

Kaksi kertaa olen ollut aika varma. Kerran oli tunnisteena Henry Theelin kappale ja toisella kertaa minun sairaalloinen ulkomuotoni. ☺️

• Anonyymi00078
      UUSI

Muutaman kerran olen miettinyt, että onkohan tuo nyt viittaus minun ulkonäkööni, kun joku on viljellyt rumia nimityksiä. Se kertoo enemmän minusta kuin hänestä (joka tuskin on vaivautunut tänne kirjoittelemaan minulle loukkauksia, en edes keksi syytä sellaiselle toiminnalle).. 😅

• Anonyymi00079
      UUSI

Joku kirjoittaa minuna, tekee sillä kiusaa. Vakoilee mun puhelinta. Että sellasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      104
      4440
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      200
      3657
    3. 202
      2991
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      72
      2832
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      60
      2737
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      83
      1371
    7. 60
      1246
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1082
    9. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      60
      988
    10. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      120
      983
    Aihe