Mutta illat on tosi vaikeata aikaa. Paha olla. Ikävät muistot ja paljon ikävöimistä. Nykyään minä elän enimmäkseen mielikuvitusmaailmassa.
Välillä osaan jo unohtaa sinut nainen
28
480
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tervemenoa
- Anonyymi00004
Kiitos!
- Anonyymi00002
Jos et vain kestä yksinäisyyttäsi. Itse taas muistutan itseäni siitä miten epäterve suhde minulla on sinuun ollut aina
- Anonyymi00005
Kestän yksinäisyyttä tosi hyvin. Mutta en elämää ilman häntä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ole sitten hänen kanssa
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kerro hänelle. ❤ Kukaan ei pahastu kauniista sanoista.
- Anonyymi00003
🥰😍😘
- Anonyymi00008
Se oli toista aikaa se. Kukaan meistä ei ole enää sama ihminen kuin 5 vuotta sitten.
- Anonyymi00010
Minä olen.Sinä et.
Kuin omalle kaivatulle sivusta. - Anonyymi00011
Toivottavasti näin. Pelkään, että hän pahoittaa mieleni.
- Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Toivottavasti näin. Pelkään, että hän pahoittaa mieleni.
Olisiko se ikäänkuin dasvidaanja- tyyppinen tilanne kunnea jälleen kohtaamme? Spinnaaminen on niin kivaa kuulkaa
- Anonyymi00009
Mulla myös päivät on helpompia. Tällä hetkellä on paljon puuhaa, sekä autolla ajoa ym. jolloin ei voi keskittyä ikävöimään ja muistelemaan. Muiden asioista huolehtimista. Iltaisin ja öisin ikävä usein iskee. Ahdistus pahenee.
Kuin hänelle naiselta - Anonyymi00012
Onko muistot minusta ikäviä?
- Anonyymi00023
Kylläpä hän tiedon troolaaja on niin juonikas taas. Millä perusteella voisit päätellä jos tämä käppäukko tilittäisikin jotain tuhannen ja yhden yön tarinaa, että se kertoisi juuri esim synkän obsession kohteesta? Ehkä tuo on enemmän epätoivoa kuin mitään muuta, kerro siitä vaikka lisää tähän alkuun ja näin pois päin. Ulla
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kylläpä hän tiedon troolaaja on niin juonikas taas. Millä perusteella voisit päätellä jos tämä käppäukko tilittäisikin jotain tuhannen ja yhden yön tarinaa, että se kertoisi juuri esim synkän obsession kohteesta? Ehkä tuo on enemmän epätoivoa kuin mitään muuta, kerro siitä vaikka lisää tähän alkuun ja näin pois päin. Ulla
Ja huomenta höpönassutpossut ynnä muut
- Anonyymi00013
Olet mielessä yöt ja päivät. Minustakin tuntuu, että elän sinun muistojen kanssa mielikuvitusmaailmassa. Aamuisin kun herään, olet jo valmiiksi mielessä. En edes erota enää, olenko nähnyt sinusta unta vai oletko vain ollut koko ajan ajatuksissani.
- Anonyymi00014
Ei tämä häneltä ole. Hän on somekuvissa onnellisen ja iloisen näköisenä perheensä parissa.
- Anonyymi00015
Melko varmasti ei.
- Anonyymi00016
Miten voi ikävöidä, jos on paljon vain ikäviä muistoja?
- Anonyymi00025
En osaa sanoa, ehkä koska kerubit käskevät. Kovin hukkaat näiden provojen suhteen tällä kaipausakselilla. Mene eteenpäin jo
- Anonyymi00017
Miksi sitten et vastannut minulle… Vastasit sitten siile toiselle etkå minulle. Veikkaan vahvasti, että tekisit niin minulle uudestaan. Enää en kyllä sen jälkeen täällå kirjoittelisi. Saa olla sitten viimeinen kerta se.
- Anonyymi00026
Jotenkin käy jopa surku niitä ihmisiä jotka souvaa tämän äijän itselleen kirjoittamia vastauksia jotenkin todella touhukkaana
- Anonyymi00018
Hän tuntuu läheiseltä edelleen vaikka asuu 500 km päässä. Lanka meidän välillä on niin vahva.
Tiedän että hän kaipaa kuten mäkin häntä ❤️
Tiedän että hän palaa vielä. Jaksan kyllä odottaa.- Anonyymi00028
Miten ”teillä” toimisi monologimies tämä steletapis jos etäisyys olisi karvan alle 40 km?
- Anonyymi00019
Erositko vai mitä tapahtui?
- Anonyymi00027
Omg
- Anonyymi00020
Joko olet gubbe esim sitä peukkua kokeillut?
- Anonyymi00022
Kannattaako ikävöidä ikäviä muistoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2804733Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353056Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k492939Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281531Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271232- 471179
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7986Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58971Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52959Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78941