Varma merkki miehelle

Anonyymi-ap

on se kun nainen sua varten pukeutuu peittävästi.

Hän ei halua sua. Usko vaan huvikses"

Sitte toisen laissii vinkkei on nää kun nainen kääntää rintamasuuntansa täysin miestä päin. Siinä naine sanoo Käykäämme taistoon tai vähintää lakanavalssiin!

43

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Rintamasuunta pois päin = nainen ei halua sinua
      Kävellette niin, että välissänne on monta metriä = nainen ei halua sinua

• Anonyymi00002

Teinit leikkikööt keskenään.

• Anonyymi00003

Voi se mies olla väärässäkin vaikka kävellä osaisikin....

• Anonyymi00004

Minä nukuin naiseni kanssa alasti lusikassa. Mitä se tarkoittaa?

• Anonyymi00011

Huono mielikuvitus.

• Anonyymi00012

Olisi pitänyt penetroitua sisään.

• Anonyymi00005

Eli jos vaikka työpaikan kahvihuoneessa on vapaa paikka vieressäsi ja vastapäätä, niin mikäli nainen tulee viereen on se merkki siitä, ettei hän halua?

• Anonyymi00006

En tiedä mutta monilla miehellä on täällä jotenkin oksettava tapa ja tyyli kirjoittaa. Tulee mieleen usein joku täysin kypsymätön, just puusta pudonnut teini.

• Anonyymi00019

Palsta on tosi hyvä osoitus siitä, miten helvetin vähällä mies voi nousta 10 prosentin parhaaseen mieskastiin naisten silmissä. Rima on käsittämättömän matalalla.

• Anonyymi00023

Vähän kuin juuri tuosta sinun viestistäsi

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Palsta on tosi hyvä osoitus siitä, miten helvetin vähällä mies voi nousta 10 prosentin parhaaseen mieskastiin naisten silmissä. Rima on käsittämättömän matalalla.

Juuri näin, ei ole nääs hyvä ns millekään kokonaiskuvalle tms

• Anonyymi00033

No kyl täällä niitä ihan teinejäkin taitaa olla tai sit on älyllisesti ihan alinta tasoa okevia aikuisia. Mutta tämä siis keskustelutyylistä päätellen.

• Anonyymi00034

Sitähän moni mies ja siksi sinkku 🤣 ja ehkä juuri siksi palstalla.

• Anonyymi00007

Mielestäni jos nainen pukeutuu peittävästi niin hän ei aiheuta silloin seksuaalisellahäirinnällä kiusaa toista kohtaan ja suojelee samalla näin ollen myös itseään hyväksikäytöltä.

• Anonyymi00035

Tämä on totta ja etenkin jos ei ole mitään intressiä parisuhteeseen syystä tai toisesta.

• Anonyymi00008

Mitä tarkoittaa jos naisella farkkujen napit auki kaupungilla, kun kuljemme käsi kädessä?

• Anonyymi00009

Farkut voi olla ehkä liian pienet silloin. Sivusta

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Farkut voi olla ehkä liian pienet silloin. Sivusta

Ajattelin, että housut nopeampi riisua, kun pääsemme hänen luokseen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ajattelin, että housut nopeampi riisua, kun pääsemme hänen luokseen.

Aika köyhää jos on noin kiire.

• Anonyymi00036

Kiire vessaan 🤔

• Anonyymi00014

Varma merkki on, jos on valmis tapaamaan vaikka kesken työpäivän kiinnijäämisen uhallakin.

• Anonyymi00025

Sinun täytyy näin ollen varmaan patrolloida tehokkaammin tms. Ei hele. Sivusta

• Anonyymi00015

Naiset pukeutuvat itselleen. Mistä itse pitää missä viihtyy. Kauhean itsekeskeistä kuvitella naisen pukeutumisen liittyvän miehiin.

Seksististä sovinistista patriarkaattia

• Anonyymi00017

Kauhean itsekeskeistä kuvitella naisen pukeutumisen liittyvän naisiin itseensä. Sivusta

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kauhean itsekeskeistä kuvitella naisen pukeutumisen liittyvän naisiin itseensä. Sivusta

Lisäys. Jos vaan osaa asettua myös toisen asemaan ja tässä tapauksessa miehen.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Aika säälittävää, jos aikuinen ihminen pukeutuu muiden takia niin kuin pukeutuu. Kyllä pitäisi jo pystyä valitsemaan vaatteensa sen perusteella, mitä itse haluaa pitää.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Aika säälittävää, jos aikuinen ihminen pukeutuu muiden takia niin kuin pukeutuu. Kyllä pitäisi jo pystyä valitsemaan vaatteensa sen perusteella, mitä itse haluaa pitää.

Joo kyllä ja pitäköön sitten sen valinnan sellaisena sitten, että osaa ottaa toisen/toisetkin paremmin hyvin huomioon.

• Anonyymi00037

Heh. Hauska trollaus joltain mieheltä. Naiset oikeasti kuitenkin pukeutuessaan muuten kuin säkkiin pukeutuvat vain miehiä varten.

• Anonyymi00038

On ihan tutkittu, että silloin kun mies tai nainen kiinnostuu, niin he tuovat itsestään enemmän parhaita puoliaan esille.
        Pääsääntöisesti ihmiset pukeutuvat pysyäkseen kuivana, lämpimänä ja koska se on soveliasta. Moni pukeutuu paremmin ja siistimmin tunteakseen olonsa paremmaksi tai koska tilanne niin vaatii.
        Teinien pukeutumisesta en sano mitään 🤪

• Anonyymi00016

Tämä nyt oli taas tietynlaisilta naisilta tietynlaisille miehille.
      Ei pidä siis yleistää että tämä koskee kaikkia naisia!

• Anonyymi00021

Varma merkki miehelle, kun nainen alkaa pukeutua kireämpiin tai paljastavampiin vaatteisiin ja laittautua enemmän, niin hänellä on herännyt tunteita. Naiset ovat todella varovaisia miesten kanssa, ketkä eivät kiinnosta ja pitävät he selkeästi etäällä ja pitävät myös huolen, ettei herää turhia luuloja. Eräälle tämäkin!

• Anonyymi00022

Eikä nainen myöskään ota miestä yökylään, ellei ole tunteita ja taka-ajatuksia. Ihan sama, mitä joku väittää.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Eikä nainen myöskään ota miestä yökylään, ellei ole tunteita ja taka-ajatuksia. Ihan sama, mitä joku väittää.

Oolrait. Entä onko yökyläilyn jälkeen tunteita jos ghostaa ja blokkaa?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Oolrait. Entä onko yökyläilyn jälkeen tunteita jos ghostaa ja blokkaa?

Ei liity nyt tähän mun kommenttiin tuollainen tilanne, mutta sanoisin, että jokuhan siinä on silloin mennyt pieleen, jos ghostaa ja blokkaa.

• Anonyymi00027

Tyhmä aloitus

• Anonyymi00030

Tyhmä kommentti 😉

• Anonyymi00031

Onko tämä joku murkku haaveissaan jotka eivät perustu totuuteen tai todellisuuteen minkähänlaisia filmejä tämä kyseinen fantasioija oikein katselee...

• Anonyymi00032

Älä yleistä! Mä pukeudun aina peittävästi. ;)

• Anonyymi00039

Mä pukeudun, koska niin kuuluu tehdä 😬

• Anonyymi00040

Housut, ei halua pa**a.

Hame, haluaa pa**a.

• Anonyymi00041

Pitää kutinsa.

• Anonyymi00042

Joo, vähän kun liikennevalot.

• Anonyymi00043

Ts kaksisuuntainen nymfomaniac iskenyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5410
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1412
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      931
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      812
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      789
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe