tai nimitellyt kaivattuasi? Jos, niin minkä takia? Voiko sellaisesta enää palata diplomaattisiin väleihin?
Oletko haukkunut
46
689
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tietenkään. Miksi olisin? En ylipäätään tapaa haukkua ketään, saatika ihmistä, jota rakastan.
- Anonyymi00002
En. Mutta hän on. Siispä hän on tyhmin ja lapsellisin mies mitä ikinä tavannut. Ei kiinnosta olla väleissä.
- Anonyymi00047
Tuuliviiri rauhaton toimii monesti vasten tahtoisestikin? Kokenut näin, kun sellaisen kohdannut.
- Anonyymi00003
Mä olen muutaman kerran nimitellyt mielessäni v*tun idiootiksi, mutta vain mielessäni.
- Anonyymi00008
(Oli kyllä h*lvetin hyvä syy.)
- Anonyymi00004
Riippuu miten pitkälle sadismi tai toisen osapuolen narsismi on mennyt .
Aina ei voi palata.
Jotku taas löytää kinojensa jälkeen
Toisensa vielä joskus myöhemmin uudelleen .Mutta joissain tapauksissa on vain pysyttävä poissa ja aloitettava alusta ihan muiden ihmisten kanssa .
Sivusta. - Anonyymi00006
En koskaan ketään, jota rakastan.
- Anonyymi00007
En todellakaan ole 🤍🩶
- Anonyymi00009
En varmasti ole haukkunut Nössykkä Nyhverö Mössykkä Miestäni vaan MINÄ KUNNIOITAN HÄNTÄ!
En minä olisi minä jos minä olisin samanlainen, kuin kaikki naiset!
Minun mieheni oikein odottaa, että me mennään yhdessä kauppaan ja minä huudan hänelle : TXXXXXX!!! TUUPPA TÄNNE KATSOMAAN!
Tai sitten minä keskustelen jonku tutut kanssa ja mieheni seisoo vieressä ja minä kerron, että : MEIDÄN TXXXXX ….
Sanon miehelleni välillä, että : VAI MITÄ TXXXXX!!! - Anonyymi00010
en oo hän on tosi söpö mun poikkis ehkä kohta
- Anonyymi00011
Sanoin hänelle tuhlanneen aikaani kymmenen vuotta sitten. Nyt näyttää siltä, että tuhlaan koko elämäni hänen odottamiseen.
- Anonyymi00029
Taidat todella rakastaa 🥲❤️
- Anonyymi00035
Anonyymi00029 kirjoitti:
Taidat todella rakastaa 🥲❤️
En halua ketään muuta vain hänet.
- Anonyymi00012
Olen haukkunutkin (aiheesta), mutta lähinnä laukonut faktoja ja aion jatkaa, niin kauan, kuin saan mielenrauhan.
- Anonyymi00021
Miten ihmeessä haukkumisesta saa mielenrauhan? 🤪
- Anonyymi00025
Ongelma on siis omien korviesi välissä. Kannattaisko varata aika terapeutille?
- Anonyymi00039
Juu saa sitä ns takaisin laukoa ja sen sellaista. Sivusta Ulla ylibulla
- Anonyymi00041
Ei se sun mielenrauhasi tule toisen ihmisen satuttamisesta ellet ole sadisti.
- Anonyymi00013
Mikä ihmeen kysymys tuo on? Ei ole tapana haukkua tai nimitellä ketään. :/
Mikä ihmisiä riivaa, kun ikäväpalstalla pitää edes tällaisia kysellä??- Anonyymi00014
Normaali kysymys, mihin voi vastata joo tai ei!
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Normaali kysymys, mihin voi vastata joo tai ei!
Ei ole normaali kysymys. Normaalit ihmiset ei edes mieti kaivatun nimittelemistä ja haukkumista.
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei ole normaali kysymys. Normaalit ihmiset ei edes mieti kaivatun nimittelemistä ja haukkumista.
Totta. Kyseessä ei ole siis kaivattu eikä rakastettu kun haukkuu. Kyllä ongelma on ihan muualla. Omassa epävarmuudessa, omassa kateudessa, halusta tulla huomatuksi, oman pahan mielen purkamisesta täysin syyttömään.
- Anonyymi00016
En ikinä! Mut asiat liippaa nii läheltä, että hän on saattanut luulla olevansa kohteena, vaik ei ole. Ei missään nimessä!
- Anonyymi00017
En ole haukkunut. En IRL enkä täälläkään, jos ei jotain vastaanvänkäämistä lasketa. En vain kykene sellaiseen, vaikka tiettyjä sanoja voi päässä soida. Tai pahaksi olen sanonut kerran. Kyllä mua voi haukkua anonyymipalstalla, ilman että välit katkeaa. En ota tätä paikkaa niin vakavasti. Mutta IRL toinen juttu. Jos päin naamaa sanoo, niin tuskin siitä heti tokenen. Ei ole vielä tapahtunut, kai.
T.maho luominaama-69 :D- Anonyymi00030
Lilli, meillä ei ole enää välejä. Emme ole enää kavereita. Seksiä meillä ei koskaan ole ollut eikä tule olemaankaan. Se, että haukut ja kiusaat minua tällä palstalla ei korjaa meidän kaveruuden välejä enää koskaan. Emme enää ole kavereita. En halua tuollaista juoruilevaa lapsellista pelleä, joka vuotaa yksityisasioita nettiin ja esiintyy ihastuksenani ja tuttavansa ihastuksena, kaverikseni.
Kaveruussuhteita ei ylläpidetä kirjoittamalla nettiin kaikkea pahaa muista ihmisistä eikä varsinkaan omasta kaverista. Niin ei saada kavereita itselle. Ei kukaan tykkää, että oma kaveri on vuotanut kaikki yksityisasiat nettiin. Kavereita ei myöskään saada sillä tavoin, että haikutaan lyttyyn muita ihmisiä sille kaverille. Todella säälittävää toimintaa
En myöskään halua kaverikseni henkilöä, joka on käsittänyt kaveruudeen virheellisesti seksiksi tai seurusteluksi. Myös kaveri, joka on yksipuolisesti ihastunut minuun, ei siitä kaveruudesta tule yhtään mitään kuten huomaa.
Kyllä viisikymppisen pitäisi osata hoitaa ihmissuhteet aikuisen ihmisen tavoin eikä lällättelemällä pellen tavoin netissä tai käyttäytymällä kuin Venäjä trolli.
Sanoithan itsekin, että et halua kaverisuhteita vaan pelkkää seksiä. Minä en halua seksiä kanssasi etkä tule sitä koskaan minulta saamaan. Olet ymmärtänyt kaveruuden väärin. Olen aikoinani sanonut, että haluan olla vain kaveri (en siis halua kanssasi seksiä).
Seksiä et tule minulta koskaan saamaan vaikka kuinka haukkuisit minua netissä. Tuskinpa tuolla tyylillä keneltäkään muultakaan. Naisia ei isketä haukkumalla heitä netissä eikä kavereitakaan hankita eikä ylläpidetä sillä tavoin. Se on ihan se ja sama vaikka 24/7 7 päivää viikossa vuosikymmeniä kuluttaisit aikaasi vain minun vainoamiseen ja haukkumiseen niin kaverisuhteemme on ehdottomasti nyt kyllä lopullisesti loppu. Seksiä et tule minulta saamaan etkä seurustelua. - Anonyymi00038
Anonyymi00030 kirjoitti:
Lilli, meillä ei ole enää välejä. Emme ole enää kavereita. Seksiä meillä ei koskaan ole ollut eikä tule olemaankaan. Se, että haukut ja kiusaat minua tällä palstalla ei korjaa meidän kaveruuden välejä enää koskaan. Emme enää ole kavereita. En halua tuollaista juoruilevaa lapsellista pelleä, joka vuotaa yksityisasioita nettiin ja esiintyy ihastuksenani ja tuttavansa ihastuksena, kaverikseni.
Kaveruussuhteita ei ylläpidetä kirjoittamalla nettiin kaikkea pahaa muista ihmisistä eikä varsinkaan omasta kaverista. Niin ei saada kavereita itselle. Ei kukaan tykkää, että oma kaveri on vuotanut kaikki yksityisasiat nettiin. Kavereita ei myöskään saada sillä tavoin, että haikutaan lyttyyn muita ihmisiä sille kaverille. Todella säälittävää toimintaa
En myöskään halua kaverikseni henkilöä, joka on käsittänyt kaveruudeen virheellisesti seksiksi tai seurusteluksi. Myös kaveri, joka on yksipuolisesti ihastunut minuun, ei siitä kaveruudesta tule yhtään mitään kuten huomaa.
Kyllä viisikymppisen pitäisi osata hoitaa ihmissuhteet aikuisen ihmisen tavoin eikä lällättelemällä pellen tavoin netissä tai käyttäytymällä kuin Venäjä trolli.
Sanoithan itsekin, että et halua kaverisuhteita vaan pelkkää seksiä. Minä en halua seksiä kanssasi etkä tule sitä koskaan minulta saamaan. Olet ymmärtänyt kaveruuden väärin. Olen aikoinani sanonut, että haluan olla vain kaveri (en siis halua kanssasi seksiä).
Seksiä et tule minulta koskaan saamaan vaikka kuinka haukkuisit minua netissä. Tuskinpa tuolla tyylillä keneltäkään muultakaan. Naisia ei isketä haukkumalla heitä netissä eikä kavereitakaan hankita eikä ylläpidetä sillä tavoin. Se on ihan se ja sama vaikka 24/7 7 päivää viikossa vuosikymmeniä kuluttaisit aikaasi vain minun vainoamiseen ja haukkumiseen niin kaverisuhteemme on ehdottomasti nyt kyllä lopullisesti loppu. Seksiä et tule minulta saamaan etkä seurustelua.Onko tämä feikkidialogisi palstasetä nyt tällainen girl on girl tappelu
- Anonyymi00042
Anonyymi00030 kirjoitti:
Seksiä et tule minulta koskaan saamaan vaikka kuinka haukkuisit minua netissä. Tuskinpa tuolla tyylillä keneltäkään muultakaan. Naisia ei isketä haukkumalla heitä netissä eikä kavereitakaan hankita eikä ylläpidetä sillä tavoin. Se on ihan se ja sama vaikka 24/7 7 päivää viikossa vuosikymmeniä kuluttaisit aikaasi vain minun vainoamiseen ja haukkumiseen niin kaverisuhteemme on ehdottomasti nyt kyllä lopullisesti loppu. Seksiä et tule minulta saamaan etkä seurustelua.Nyt meni kyllä totaalisesti väärälle henkilölle tämä kirjoitus. Pahoittelut, kun raapustettu aika pitkän stoorin.🤔
Edellinen - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Nyt meni kyllä totaalisesti väärälle henkilölle tämä kirjoitus. Pahoittelut, kun raapustettu aika pitkän stoorin.🤔
Edellinen*raapustit
- Anonyymi00018
En ole. Näin aikuisiällä en ainakaan muista haukkuneeni tai nimitelleeni muita muutenkaan…
Mutta olen ollut suhteessa jossa toinen puolisko oli kovin liimautuva ja jos ei saanut mieleistään vastakaikua, haukkui, mm. huoritteli. Ensimmäisen kerran jälkeen tiesin ettei paluuta ole. Hän jatkoi anelun ja haukkumisen vuoristorataa pitkään eron jälkeen. En ikinä palaisi yhteen sellaisen ihmisen kanssa, tuo on sairaalloista, ei kyse ole edes anteeksiantamisen tarpeesta koska en loukkaantunut. Mielestäni hänen sanansa olivat vain ja ainoastaan merkki hänen sisäisesti maailmastaan, eivät minusta. - Anonyymi00019
En nimittele enkä hauku ketään.
- Anonyymi00022
En nimittele enkä ole nimitellyt. En alennu sille tasolle. Nauratti kyllä kun luin hänen nimittelyviestinsä joka oli osoitettu minulle. Eihän sillä minua saanut alas painettua mutta mies kyllä itse asetti itsensä sille tasolle minun silmin katsottuna. Uteliaisuudella odotan löytyykö palleja tilanteen korjaamiseen. Jos ei löydy niin en ylläty enkä jää odottelemaan.
T. ”Autisti Pirkko”- Anonyymi00023
Sä et tajunnut koko keskustelus sen vertaa että puhut toiselle naiselle
Mutta tapansa kullakin .
Miestä jota etsit ei ole olemassa
Se on mielikuvitustastasi koko tyyppi
Sä oot ihan oikeasti tyhmä.
En. Käytä aikaani tähän enempää ikävä kyllä.😂 - Anonyymi00034
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sä et tajunnut koko keskustelus sen vertaa että puhut toiselle naiselle
Mutta tapansa kullakin .
Miestä jota etsit ei ole olemassa
Se on mielikuvitustastasi koko tyyppi
Sä oot ihan oikeasti tyhmä.
En. Käytä aikaani tähän enempää ikävä kyllä.😂Tapa miten puhuu ihmiselle ja miten kohtelee toisia ihmisiä vaikuttaa aika paljon.
- Anonyymi00037
Olipa palstasetä varsin voimaannuttava tarina
- Anonyymi00024
En nyt tiedä olenko suoranaisesti haukkunut, mutta kylläkin ihan nätisti hänelle suoraan mielipiteeni hänen käytöksestään olen sanonut. Sanoin jotain sellaista että mielestäni hän on pelimies ja petturi. Ilmeisesti hän ei kuitenkaan suuttunut tästä minulle.
- Anonyymi00027
Mun kaivattuni oli tosi ilkeä, niin moitin häntä täällä hänen ilkeästä käytöksestään.
- Anonyymi00028
Ei ole kaivattu vaan kiusaava eksä. Ei sellaisesta voi pitää ihmisenä.
- Anonyymi00033
Ei ole eksä eikä koskaan ole ollut eksä eikä koskaan tule olemaankaan.
- Anonyymi00031
Tyhmin näkemäni luomi naama
- Anonyymi00032
Juuri tätä tarkoitan. Viisikymppinen kirjoittelee kuin 5v. kakara. Todella lapsellista.
- Anonyymi00036
En harrasta moista mutta noin tekevät kertovat vain mielipiteensä kaipauksensa kohteesta joten en usko että moisesta on paluuta
- Anonyymi00040
Tai käytöksestä!
- Anonyymi00044
Sillat on poltettu ja hän kyllä tietää sen. Suuta soukemmalle, bro!
- Anonyymi00046
Olen, mutta perustuu faktaan, ho rot on ho roja. En tiedä voiko, ehkä voi mutta vaatii toimia toiselta.
- Anonyymi00048
Voi haukkua jos vaan rakastaa eikä saisi. Niin kyllä se tajuaa. Että on haukuttava ja yritettävä vihata.
- Anonyymi00049
Demokratioissa toiminta on ns mekaniikkaa eli viplomatiaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454422Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232879Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412632Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?831606Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021052- 45996
- 59993