Söpöhöpönassukka, söpö höppänä mies.
Sä oot mun mussukka
29
395
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toinen höppänä siinä näköjään kirjoittaa, terve!
- Anonyymi00002
Huomenta 😘
-Ap
- Anonyymi00003
Pystytkö olla palstaäijä kuvottavampi? Pystyt
- Anonyymi00004
No etten sanois, mutta sehän on ihan miehestä kiinni tykkääkö vaikka nukkua ja sukeltaa vai höpöttää ja jokeltaa
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
No etten sanois, mutta sehän on ihan miehestä kiinni tykkääkö vaikka nukkua ja sukeltaa vai höpöttää ja jokeltaa
🤣🤣
Tui tui 🥹
-Ap - Anonyymi00010
Suu ja korvat täynnä kontsaa, kyllä.
-nainen 💃🏼 - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Suu ja korvat täynnä kontsaa, kyllä.
-nainen 💃🏼Missä ulottuvuudessa sua luullaan naiseksi? Laitahan pari sukkahousukuvaa 😅
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Missä ulottuvuudessa sua luullaan naiseksi? Laitahan pari sukkahousukuvaa 😅
Mihin haluat? 🦵
- Anonyymi00005
Sivusta mukava seurata tätä teidän monologia.
- Anonyymi00007
Eikö monologi ole niinku yksinpuhelu tai jotain? Kerro sinä älykkäämpänä tästä
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eikö monologi ole niinku yksinpuhelu tai jotain? Kerro sinä älykkäämpänä tästä
No me ollaan yhteen vedetyt puolikkaat, niin eikö se sillon ole monologiaa?
- Anonyymi00012
Sä olet mun höpsönpöpsönsöpsynhöpsynsöps jos olet nuorempi nainen eli hän. ;)
- Anonyymi00014
No en oo 😇
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
No en oo 😇
No en mäkään sitten sun. :)
- Anonyymi00016
Nössykkä Nyhverö Mössykkä Miehenihän oikein vitsikkääksi alko!
Minä olin FINNAIRIN LENTOKONETTA ETKÄ SINÄ!!!!
SINÄ VALEHTELIT MINULLE SIINÄ YHDESSÄ LENTOKONEESSA, ETTÄ EI TARVI SIIVOOTA!
OLI AINUT KERTA, KUN ME OLTIIN SAMASSA PAIKASSA TÖISSÄ JA HÄN PÄÄSEE REHELLISESTI VALEHTELEMAAN JA SANOMAAN, ETTÄ : MINÄ OLEN SENTÄÄN OLLUT EDUSTAMASSA SINUN KANSSA TÖISSÄ JA MINÄ PIKKUSEN SIIVOSINKIN SINUN KANSSA VAIKKA VALEHTELINKIN.
Minä olin ensimmäisessä LENTOKONEESSA SIIVOAMASSA. Minulle annettiin PIKA-LUPA, koska minä olin toisella paikkakunnalla silloin, kun lentokone siivoukset alko. Olin yön ajanut lasten kanssa yksin läpi Suomen ja olin aamulla vanhempien luona lasten kanssa.
Minä menin nukkumaan ja minulle sanottiin, että : Jos saan pika-luvan niin sinä lähdet lentokonetta siivoamaan.
Olin vissiin vielä vanhempainvapaalla tuolloin, mutta vauva oli niin reipas ja ei hän edes ujostellut minun isää vaikka hän ei ollut minun isän kanssa, kun ihan vauvana kun minä tulin lasten kanssa laittamaan mummolaan Joulua. Minä olin silloinkin CHARTER turistien kanssa tekemässä töitä. Minä olin ulkona yli -20 asteen pakkasessa jakamassa kuumaa mehua ja pannukakkuja heille. Heille oli varattu mahdollisuus ruokailla sisällä.
Heitä oli muistaakseni 4 linja-autollista ja heille oli järjestetty joku Joulu juttu jota he kävivät katsomassa.
Syömässä oli käynyt noin 20 henkeä ja siellä oli 2 henkeä töissä, mutta minä olin yksin jakamassa mehua ja pannukakkuja. He olivat käyneet katsomassa, että tarvinko minä apua. Ihmisiä tuli ja en minä olis ehtinyt edes sanomaan, että mitä missäkin ja mitä voi tehdä.
Asiakkaat olivat hyvin tyytyväisiä vaikka minä YKSIN OLIN, mutta minä ehdin vielä keskustelemaan heidän kanssa. He olivat englantilaisia ja he lähtivät niin minä näin oppaat kelkkojen päällä. He kysyvät, että : Jäikö sitä mehua vielä meillekki?
Kyllä heitäkin oli enemmän, kuin 3 ja he sanovat minulle, että : Me oltiin tulossa auttamaan, mutta ei sinne päässyt avuksi joten jäätiin katsomaan.
Minulla olin tietenkin sen päivän paras sekä IHANIN ASIAKASPALVELIJA, koska MINÄ TARJOSIN HEILLE ILMAISTA MEHUA JA PANNUKAKKUA!
Joku asiakas oli vielä vailla mustikka-mehua joten minä sanoin hänelle, että : Ei minulla olekkaan muuta mehua, kun vain MUSTIKKAMEHUA!
Sekamehua se oli, mutta OTTAEN HUOMIOON, että KYSEESSÄ ILMAINEN MEHU JA PANNUKAKKU TARJOILU NIIN MINÄHÄN OLISIN VOINUT KERTOA HEILLE, ETTÄ : MINÄ OLEN POIMINUT MUSTIKAT ITSE JA TEHNYT SIITÄ MEHUA JOTA TE SAATTE JUODA!
Minähän olen VANHA MEHUNKEITTÄJÄ. Olin kaupassa kerran ja ulkomaalaiset turistit etsivät HILLA/LAKKA- MEHUA. Minä sanoin heille englanniksi, että : Tuota mehua ei välttämättä löydy mistään, mutta jos sinulla keittiö käytössä majoituspaikassa niin sinähän tekaset mehua ihan itse siellä keittiössä.
Minä vain kerroin heille miten he keittävät mehua itse niin he saavat maistaa hilla-mehua. En minä ollut KAUPASSA TÖISSÄ VAAN MINÄ OLIN ASIAKKAANA.
Olen ollut useita kertoja kaupassa ja ulkomaalaiset kysyy sekä pyytää apua. En olis saanut töissä SIIVOOJANA EDES PUHUA ASIAKKAIDEN KANSSA, mutta minä sanoi heille joiden asiakkaita he olivat, että : TEIDÄN ASIAKKAAT TULEVAT ITSE PUHUMAAN JA KYSELEMÄÄN ASIOITA!
Asiakkaat seiso kerran katsomassa TAAS sitä samaa karttaa jota ME OLTIIN heidän kanssaan joskus aikoinaan katsottu!
Minä en muuta keksinyt enään keksinyt niin minä sanoin, että : Tämä ISO INARIJÄRVI ON YHTÄ SUURTA SAIMAATA JA IHAN VARMASTI JOKU PIKKU NORO VIRTAA TÄSSÄ VÄLISSÄ JA SE YHDISTÄÄ VEDET!
EN VARMASTI VALEHTELE, KOSKA KAIKKI VEDET OVAT YHTÄ JA SAMAA VESISTÖÄ.
Hän jolle minä tein siivouksia sano aina minulle asiakkaista, että : Minulla meni hermot asiakkaan kanssa ja minä olen HUUTANUT TÄÄLLÄ AAMUN!
Minä istuin hänen kanssa niin hän rauhoittu ja vereenpaineet laski. Hän huusi ja karju minulle aina ja vaikka minä olin tuo joka yritin pitää asiakkaat tyytyväisenä. Hänen työntekijät olivat jotka saivat aikaan sen, että hän KARJU JA HUUSI VIELÄ ENEMMÄN MINULLE!
Kuulin, että hän on kuollut. Minä sanoin, että : Minä sain yli 20vuotta elämästäni kuunnella TÖISSÄ HÄNEN HUUTOA JA KARJUMISTA VAIKKA ASIAKKAAT OLIVAT IHAN TYYVÄISIÄ AINAKIN MINUN SIIVOUKSIIN JA SIIHEN, KUN MINÄ SANOIN HEILLE, ETTÄ HÄN HUUTAA KARJUU MINULLEKIN JA EI ANNA EDES NOSTAA SIIVOUSHINTAA, KOSKA HEIDÄN OMAISILLE PITÄÄ KERÄTÄ RAHOJA NIIN HE SAAVAT PERINTÖJÄ!
Hän oli sitä mieltä, että HÄNEN TYÖNTEKIJÄ OLIS SAANUT VAIKKA TAPPAA MINUT JA HÄNET!
Hänen tehtävä olis ollut tehdä rikosilmoitus, koska me jäätiin kahdestaan töihin ja ei meillä ollut ongelmia. Me oltais saatu sinne asiallisia työntekijöitä töihin, koska en minä ollut huonosti hoitanut töitäni.
Sanoin, että : Hänen omaiset saivat sentään HYVÄN PERINNÖN JA EI MINUA VITUTA YHTÄÄN, KOSKA SEHÄN ON TOTTA, ETTÄ HÄN EI MUUTA TEHNYT, KUN KALTOINKOHTELI JA SYRJI MINUA TÖISSÄ!
MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ : SINUN SUKULAISET JA YSTÄVÄT TULEE AUTTAMAAN SINUA TAAS, KUN TEET KUOLEMAA!
Hän meinas kuolla jo yli 20vuotta sitten ja hänestä tuli silloinkin kaikille niin tärkeä!- Anonyymi00021
Hyvän tähen. Kauanko sulla meni tuota kirjottaessa?
- Anonyymi00022
Lisään tähän, että kyllä minä näin, että Nössykkä Nyhverö Mössykkä Miehenikin oli siellä asiakkaana, kun minä olin töissä. Hän oli isä joka tarvi niitä vehnäjauhoja kalojen paistamiseen. Me haettiin hänen ”pojan” kanssa niitä vehnäjauhoja ja minä sanoin hänelle, että : Tuolla sisällä kyllä on vehnäjauhoja, mutta en ainakaan MINÄ LÄHE NIITÄ KYSELEMÄÄN, koska se alkaa huutamaan mutta jos haluat niin käy ite kysymässä.
En muista, että sanoinko miten niitä jauhoja saa siihen tehtyä itse vai annoinko minä sen durum jauho pussin lopun ja sanoin, että : Kyllä nämä siihen kelpaa.
Tuolla kävi DIPLOMAATTI asiakkaita.
Jostain Aasian itä-maasta oli äiti lasten kanssa käymässä silloin viimisenä kesänä, kun minä olin töissä.
Hänen pojat oli kalastamassa ja minä SIIVOOJANA satuin just tietenkin paikalle. Heidän äiti katsoi minua sekä hymyili joten minä hymyilin hänelle takaisin ja jäin hänen seuraksi vähäksi aikaa seisomaan, koska MINUSTA TUO OLI KAUNIS SEKÄ KOHTELIAS TAPA OLLA YSTÄVÄLLINEN ASIAKKAILLE VAIKKA MINÄ TIESIN SAAVANI HUUTOA SIITÄKIN KIITOKSENA!
Minä sain AINA HUUTOA ja HUUTOA SIITÄKIN, kun minä olin respassa töissä samalla, kun minä siivoosin siellä.
Toisen firman oppaat oli sitä mieltä, että minun pitää lähteä kotia. Minulle oli annettu tehtäväksi odottaa erästä HEIDÄN OMAA MIES ASIAKASTA.
Tuo EI JOSTAIN SYYSTÄ SOPINUT SEN TOISEN FIRMAN OPPAILLE JOILLA OLI OMIA ASIAKKAITA JOKA MÖKKI TÄYNNÄ. Aasialais naiset tulivat respaan ja sanovat minulle, että : Onhan tämä auki ja me tultiin kysymään, että saataisko imuria lainaan!?
Minä sanoin heille, että : Kyllä minä olen ollut täällä kokoajan ja mökin kaapissa on imuri.
He olivat ihmeissään, koska HE EIVÄT EDES TIENNEET, että HE SAAVAT AVATA MÖKKIEN KAAPPEJA!
He tietenkin menivät sanomaan oppaille, että : Respassa on nainen töissä joka osaa englantia.
Minä vein pyykit pyykkikoneeseen pyörimään ja katsoin, että täällä seisoo oppaat ja talkkari pitämässä PALAVERIA ja minä olen ROUVA JOHTAJAN SIJAISENA JA MINÄ EN OLE SAANUT KUTSUA PALAVERIIN. Talkkari tuli vähän ajan päästä sanomaan minulle, että minun pitää lähteä kotia. Minä sanoin hänelle, että : Minulla on pyykit pyörimässä ja sinä et niitä osaa laittaa ja MINULLE ON TULOSSA HIENOJA MIES ASIAKKAITA TÄNNE YÖKSI JA MINUN PITÄÄ ANTAA HEILLE AVAIMET SEKÄ NÄYTTÄÄ MISSÄ HEIDÄN HUONEET OVAT!
Meillä oli tietenkin vääntöä aiheesta ja minä muistutin häntä sekä sanoin : MINÄ OLEN SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPI PANOSTAJA JA SINÄ SOVIT PIHALLA VÄLKKYNÄ OPPAIDEN KANSSA, ETTÄ SYRJITÄÄN MINUA KUN MINÄ OLEN JOHTAJANA!
Sanoin hänelle, että : Saat itse selvittää tämän asian, koska te ootte HULLUJA KOKO PORUKKA!
Paikan nimi oli VALLAHALLA jossa oppaat ja asiakkaat olivat. Minä olin loukannut kunniaa, kun minä asuin Vallahallantiellä ja minun kaveri jonka asunnossa minä asuin Suomi 100vuonna, kun olin vanhemman panostajan koulutuksen työssä oppijaksolla asui myös VALLAHANTIELLÄ! Minä olin SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJANA VALLAHALLASSA SIIVOOJANA JA JOHTAJANA JOTA HE PÄÄTTIVÄT ALKAA SYRJIMÄÄN. MINÄ OLIN MEISTÄ OLLUT KAIKISTA PISIMPÄÄN TÖISSÄ!
SISÄLLÄ TUPAKOINTI LAKI TULI VOIMAAN JA MINÄ JOUDUIN ÄITINI JA ROUVAN KANSSA TEHOPESEMÄÄN KAIKKI TILAT!
MINÄ EN OLLUT EDES TUPAKKAA KÄYNY SIELLÄ POLTTAMASSA, MUTTA SIIVOAMAAN KYLLÄ KELPASIN.
KOKO PAIKKA OLISI MENNYT KIINNI JOS KUKAAN EI OLISI SUOSTUNUT SIIVOAMAAN!
KYLLÄ SIELLÄ OLI ALKOHOLIN MYYNTI LUVAT, MUTTA MYYNTI LOPETTIIN, KUN MINÄ SUOMI 100VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJANA TÖIHIN.
ME OLTIIN MOLEMMAT KYLLÄSTYTTY JUOPPOIHIN ASIAKKAISIIN JOITA ME OLTIIN KUUNNELTU YLI 20 VUOTTA! MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ : LOPETETAAN ALKOHOLIN MYYNTI, KOSKA MINUSTA TÄMÄ PAIKKA ON RETRO JA IHMISET TULEE IHAN SEN TAKIA TÄNNE!
YKSI ASIAKAS TULI JA KATSELI SAMOJA POSTIKORTTEJA JOTKA SIELLÄ OLI AINA OLLEET MYYNNISSÄ. HÄN KYSY MEILTÄ, ETTÄ : VIELÄKÖ TEKIN ISTUTTE SAMOILLA PAIKOILLA TÄÄLLÄ!?
ROUVA JOHTAJA ALKO HUUTAMAAN JA KARJUMAAN!
ELI HÄN KALTOINKOHTELI MINUA, KOSKA SAMA ASIAKAS OLI 20 vuotta aiemminkin käynyt siellä ja me istuttiin samoilla paikoilla ja hän kysy silloin myös jotain mikä liittyi meidän istumiseen. Rouva johtaja alko KARJUMAAN JA HUUTAMAAN SILLOINKIN!
KYLLÄ MINUA HÄVETTI, KOSKA AIHE OLI NIIN TYHMÄ!
Loukkasi minun kunniaa, kaltoinkohteli sekä syrji suoraan!
Jos hän olisi halunnut hoitaa sekä korvata asian niin hän olisi hoitanut tuon asian. Valtio korvaa, koska minä en voinut loukata kunnioita.
Minä sain nostettua lomakylän entiseen loistoon jossa oli silloin, kun minä menin sinne töihin.
Minun työkaverit kuolivat ja he ehtivät loukata minun kunnioita sekä syrjiä, koska minä sain siivoamalla hoidettua ne asiat joita miehet eivät olleet viitsineet korjata!
He piilottivat kaikki työkalut vasarasta lähtien niin minä en voinut kiristää ruuveja jos minä huomasin, että joku ruuvi on löysällä. Lihanuijaa tai paistinpannua piti käyttää vasarana. Otin videon ja laitoin FACEBOOKIIN sekä kirjoitin ” TÖISSÄ PITÄÄ SIIVOUKSEN VÄLISSÄ TEHDÄ REMPPA HOMMIA NIIN ASIAKKAAT EI JÄÄ OVEN KARMEIHIN VAATTEISTA KIINNI!” - Anonyymi00029
Anonyymi00022 kirjoitti:
Lisään tähän, että kyllä minä näin, että Nössykkä Nyhverö Mössykkä Miehenikin oli siellä asiakkaana, kun minä olin töissä. Hän oli isä joka tarvi niitä vehnäjauhoja kalojen paistamiseen. Me haettiin hänen ”pojan” kanssa niitä vehnäjauhoja ja minä sanoin hänelle, että : Tuolla sisällä kyllä on vehnäjauhoja, mutta en ainakaan MINÄ LÄHE NIITÄ KYSELEMÄÄN, koska se alkaa huutamaan mutta jos haluat niin käy ite kysymässä.
En muista, että sanoinko miten niitä jauhoja saa siihen tehtyä itse vai annoinko minä sen durum jauho pussin lopun ja sanoin, että : Kyllä nämä siihen kelpaa.
Tuolla kävi DIPLOMAATTI asiakkaita.
Jostain Aasian itä-maasta oli äiti lasten kanssa käymässä silloin viimisenä kesänä, kun minä olin töissä.
Hänen pojat oli kalastamassa ja minä SIIVOOJANA satuin just tietenkin paikalle. Heidän äiti katsoi minua sekä hymyili joten minä hymyilin hänelle takaisin ja jäin hänen seuraksi vähäksi aikaa seisomaan, koska MINUSTA TUO OLI KAUNIS SEKÄ KOHTELIAS TAPA OLLA YSTÄVÄLLINEN ASIAKKAILLE VAIKKA MINÄ TIESIN SAAVANI HUUTOA SIITÄKIN KIITOKSENA!
Minä sain AINA HUUTOA ja HUUTOA SIITÄKIN, kun minä olin respassa töissä samalla, kun minä siivoosin siellä.
Toisen firman oppaat oli sitä mieltä, että minun pitää lähteä kotia. Minulle oli annettu tehtäväksi odottaa erästä HEIDÄN OMAA MIES ASIAKASTA.
Tuo EI JOSTAIN SYYSTÄ SOPINUT SEN TOISEN FIRMAN OPPAILLE JOILLA OLI OMIA ASIAKKAITA JOKA MÖKKI TÄYNNÄ. Aasialais naiset tulivat respaan ja sanovat minulle, että : Onhan tämä auki ja me tultiin kysymään, että saataisko imuria lainaan!?
Minä sanoin heille, että : Kyllä minä olen ollut täällä kokoajan ja mökin kaapissa on imuri.
He olivat ihmeissään, koska HE EIVÄT EDES TIENNEET, että HE SAAVAT AVATA MÖKKIEN KAAPPEJA!
He tietenkin menivät sanomaan oppaille, että : Respassa on nainen töissä joka osaa englantia.
Minä vein pyykit pyykkikoneeseen pyörimään ja katsoin, että täällä seisoo oppaat ja talkkari pitämässä PALAVERIA ja minä olen ROUVA JOHTAJAN SIJAISENA JA MINÄ EN OLE SAANUT KUTSUA PALAVERIIN. Talkkari tuli vähän ajan päästä sanomaan minulle, että minun pitää lähteä kotia. Minä sanoin hänelle, että : Minulla on pyykit pyörimässä ja sinä et niitä osaa laittaa ja MINULLE ON TULOSSA HIENOJA MIES ASIAKKAITA TÄNNE YÖKSI JA MINUN PITÄÄ ANTAA HEILLE AVAIMET SEKÄ NÄYTTÄÄ MISSÄ HEIDÄN HUONEET OVAT!
Meillä oli tietenkin vääntöä aiheesta ja minä muistutin häntä sekä sanoin : MINÄ OLEN SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPI PANOSTAJA JA SINÄ SOVIT PIHALLA VÄLKKYNÄ OPPAIDEN KANSSA, ETTÄ SYRJITÄÄN MINUA KUN MINÄ OLEN JOHTAJANA!
Sanoin hänelle, että : Saat itse selvittää tämän asian, koska te ootte HULLUJA KOKO PORUKKA!
Paikan nimi oli VALLAHALLA jossa oppaat ja asiakkaat olivat. Minä olin loukannut kunniaa, kun minä asuin Vallahallantiellä ja minun kaveri jonka asunnossa minä asuin Suomi 100vuonna, kun olin vanhemman panostajan koulutuksen työssä oppijaksolla asui myös VALLAHANTIELLÄ! Minä olin SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJANA VALLAHALLASSA SIIVOOJANA JA JOHTAJANA JOTA HE PÄÄTTIVÄT ALKAA SYRJIMÄÄN. MINÄ OLIN MEISTÄ OLLUT KAIKISTA PISIMPÄÄN TÖISSÄ!
SISÄLLÄ TUPAKOINTI LAKI TULI VOIMAAN JA MINÄ JOUDUIN ÄITINI JA ROUVAN KANSSA TEHOPESEMÄÄN KAIKKI TILAT!
MINÄ EN OLLUT EDES TUPAKKAA KÄYNY SIELLÄ POLTTAMASSA, MUTTA SIIVOAMAAN KYLLÄ KELPASIN.
KOKO PAIKKA OLISI MENNYT KIINNI JOS KUKAAN EI OLISI SUOSTUNUT SIIVOAMAAN!
KYLLÄ SIELLÄ OLI ALKOHOLIN MYYNTI LUVAT, MUTTA MYYNTI LOPETTIIN, KUN MINÄ SUOMI 100VUOTTA VANHEMPANA PANOSTAJANA TÖIHIN.
ME OLTIIN MOLEMMAT KYLLÄSTYTTY JUOPPOIHIN ASIAKKAISIIN JOITA ME OLTIIN KUUNNELTU YLI 20 VUOTTA! MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ : LOPETETAAN ALKOHOLIN MYYNTI, KOSKA MINUSTA TÄMÄ PAIKKA ON RETRO JA IHMISET TULEE IHAN SEN TAKIA TÄNNE!
YKSI ASIAKAS TULI JA KATSELI SAMOJA POSTIKORTTEJA JOTKA SIELLÄ OLI AINA OLLEET MYYNNISSÄ. HÄN KYSY MEILTÄ, ETTÄ : VIELÄKÖ TEKIN ISTUTTE SAMOILLA PAIKOILLA TÄÄLLÄ!?
ROUVA JOHTAJA ALKO HUUTAMAAN JA KARJUMAAN!
ELI HÄN KALTOINKOHTELI MINUA, KOSKA SAMA ASIAKAS OLI 20 vuotta aiemminkin käynyt siellä ja me istuttiin samoilla paikoilla ja hän kysy silloin myös jotain mikä liittyi meidän istumiseen. Rouva johtaja alko KARJUMAAN JA HUUTAMAAN SILLOINKIN!
KYLLÄ MINUA HÄVETTI, KOSKA AIHE OLI NIIN TYHMÄ!
Loukkasi minun kunniaa, kaltoinkohteli sekä syrji suoraan!
Jos hän olisi halunnut hoitaa sekä korvata asian niin hän olisi hoitanut tuon asian. Valtio korvaa, koska minä en voinut loukata kunnioita.
Minä sain nostettua lomakylän entiseen loistoon jossa oli silloin, kun minä menin sinne töihin.
Minun työkaverit kuolivat ja he ehtivät loukata minun kunnioita sekä syrjiä, koska minä sain siivoamalla hoidettua ne asiat joita miehet eivät olleet viitsineet korjata!
He piilottivat kaikki työkalut vasarasta lähtien niin minä en voinut kiristää ruuveja jos minä huomasin, että joku ruuvi on löysällä. Lihanuijaa tai paistinpannua piti käyttää vasarana. Otin videon ja laitoin FACEBOOKIIN sekä kirjoitin ” TÖISSÄ PITÄÄ SIIVOUKSEN VÄLISSÄ TEHDÄ REMPPA HOMMIA NIIN ASIAKKAAT EI JÄÄ OVEN KARMEIHIN VAATTEISTA KIINNI!”Lisään, että minähän olin unohtanut kokonaan, että VALLAHALLA jossa minä kävin siivoojana töissä oli englantilaisten luoma ja minä olin siellä töissä, kun minä sain KUNNIANLOUKKAUS TUOMION!
Sekin liittyi VALLAHALLASSA ASUMISEEN ja minä kävin 2 kertaa vielä Ruotsissa hautausmaalla jossa oli ja on edelleen VIIKINKIEN HAUTA!
Minä olen syytön siihen, että VIIKINKIEN VALLAHALLAT liittyvät minuun sekä minun elämään!
Nuo oli toisten luomia asioita ja minä vain asuin sekä kävin töissä ja kyllä HAUTAJAISSA ON LUPA KÄYDÄ!
Minähän sentään ilmoitin, että : Minä hoidan kunnianloukkaus sakon vankeutena!
HÄN OLI VASTUUSSA JOKA ANTOI LUVAN TUOLLE VALHALLALLE! MINÄ OLEN AINUT JOKA SAI KUNNIANLOUKKAUS TUOMION, MUTTA EN MINÄ OLLUT SYYLLINEN SIIHEN!
Ai, niin minä otin ohjat siivoojana käsiin ja minä aloin tekemään yhteistyötä oppaiden kanssa.
Heidän pomo ei ollut ohjeistanut heitä mitenkään.
He kertovat minulle, että raskaana olevat naiset hyppivät jäällä ja yrittivät saada synnytyksiä käyntiin.
Oppailla jääty auto ja minä sanoin heille, että : Vaikka mittari näyttää -25 niin täällä voi olla oikeesti -30, koska täällä tuulee aina ja tuo pitää ottaa huomioon opas hommissa.
Minä sanoin jo ekalla kerralla, kun minä tapasin ensimmäisen oppaan jota kaikki kehuvat, että ” hullu englantilainen” en minä tarkoittanut häntä vaan hänen pomoa joka tuon oli keksinyt!
Heillä olis auto voinu jääty kesken matkan, kun heillä olivat asiakkaiden kanssa tiellä!
He kertovat, että heille oli aiemminkin käynyt noin, että YRITYKSEN AUTO OLI JÄÄTYNYT ja he olivat saaneet asiakkailta haukkuja vaikka se oli heidän työnantajan TIETOISIA LAIMINLYÖNTEJÄ JOSSA PELATTIIN IHMISTEN HENKILLÄ JA KERÄTTIIN VAIN RAHOJA!
EI HÄNELLÄKÄÄN KIINNOSTANUT MUU, KUIN RAHA JOKA LOMAKYLÄN OMISTI. JOS OLIS KIINNOSTANUT NIIN MINUA OLIS KUULUSTELTU, KOSKA OPPAAT AINA SANOVAT MINUSTA, ETTÄ : TUO YMMÄRTÄÄ SEKÄ OSAA ENGLANTIA!
ELI NÖSSYKKÄ NYHVERÖ MÖSSYKKÄ MIEHENI OLI HÄN JOKA LOISTI VÄLILLÄ OUTOA VALOA. HÄN KÄSKI MINUN HOITAA OMAN HOMMANSA, KUN MINÄ MENIN LAITTAMAAN SAUNAN PÄÄLLE!
Minä menin niin vaimo alko pyörimään minun ympärillä ja katsoi minun hiuksia. Minä sanoin hänelle, että hän saa koskea jos hän haluaa. Ehkä hiukset loisti, koska minä tein jotain töissä joka liittyi ENKELI JA JUMALATAR ASIOIHIN eli henkisiin kasvuihin.
Minä vain kokeilin, että miten nuo toimii!
Hyvin nuo on näköjään toimineet, mutta JUMALATAR OLI VAIN JATKANUT TÖITÄ VAIKKA RAKKAUSKIN ON KOKOAJAN PYÖRINYT NENÄN EDESSÄ JA YRITTÄNYT SANOA, ETTÄ : JUMALATAR ON KERÄNNYT KYLLÄ RIKKAUKSIA JA PITÄÄKÖ MINUN JUMALANA ANTAA VIELÄ SELEKÄÄNKIN SINULLE!
Yks puoli tuttu sanoi minulle kerran, kun minä sanoin hänelle : Minä tässä joutessani manifestoin RAHAA!
Hän sanoi minulle, että : Sinä jos manifestoit niin Suomessa sataa kohta TAIVAALTA rahaa ja sen jälkeen loppuu köyhyys, mutta kateus jää!
Ei meillä hänen kanssa ole koskaan riitaa ole ollut, mutta hänen kavereiden kanssa en välttämättä ole koskaan ollut hyvissä väleissä ja tuskin olen tulevassakaan.
- Anonyymi00017
Ap on haittaohjelma!
- Anonyymi00018
Ite oot 👿👾
-Ap
- Anonyymi00019
- Anonyymi00020
Taidat mies tarvita naista
- Anonyymi00023
Jep ,se yksi tietty vaan käy.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jep ,se yksi tietty vaan käy.
Käykö vanhempi panostaja😂
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Käykö vanhempi panostaja😂
Ihan nostaja käy.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ihan nostaja käy.
Nooh muutama pano on ollu ,muuten suurin osa nostoja.
- Anonyymi00027
Olen yhden naisen oma kultamussu, jos hän huolii minut, ja saan tilaisuuden olla semmoinen.
- Anonyymi00028
Niin mikä tohveli sie oot.
- Anonyymi00030
Saat luvan 😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815380Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151262- 103895
- 78821
- 41793
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56767Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132763- 56754
- 48752
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43749