Herra luulee olevansa kova kingi.
Kommentoi joka asiaa.
Menis sen oranssinvärisen muumion
maahan ja arvostelis sen maan toimintaa.
Olkon mikä tahansa rebublikaani
koskahan selänne ymmärtäisi pitää turpansa kiinni
17
301
Vastaukset
- Anonyymi00001
koskahan sinä ymmärrät pitää pääsi kiinni ?
ET KOSKAAN ! - Anonyymi00002
Oikeassa on Teemu ollut tähän asti joka asiassa.
- Anonyymi00003
Turhaa leukojen aukomista.
On siellä NHL ssä ollut muitakin
muta he osaavat käyttäytyä fiksummin. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Turhaa leukojen aukomista.
On siellä NHL ssä ollut muitakin
muta he osaavat käyttäytyä fiksummin.kyl varmasti moni ex änäripellaaja on ihmetelly joitakin Seläntteen kommentteja. Oli selänteellä ainaki yksi hyvä mielipide joka liittyi hänen kannanottoon kasvis vs liha keskusteluun.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
kyl varmasti moni ex änäripellaaja on ihmetelly joitakin Seläntteen kommentteja. Oli selänteellä ainaki yksi hyvä mielipide joka liittyi hänen kannanottoon kasvis vs liha keskusteluun.
Kun se on niin kova trummppi fani niin miksi se ei
mene neuvonantajaksi tai kommentoi idolinsa
Gröönlannin havittelua,Venezuealan kriisiä
tai Ukrainan sodan toimintaa sekä poliittista
suhmurointia ja oman edun ajamista jenkeissä? - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
suhmurointia ja oman edun ajamista jenkeissä?onko sul tietoo mitä mielt Teukka selänne on näistä seuraavista asioista;
1.Mielenterveysongelmia potevat (minä oon melkeinpä pikkuvauvasta asti potenut niitä ja oon nykyään 43-vuotias)
2.Vladimir Putin
3.Ukraina ja ukrainan pressa
4.Venäjän sota ukrainassa
5.Mielenterveyslääkkeet(ainakin muistaakseni persupoliitikko Teemu keskisarja tais muistaakseni ottaa kantaa mt-lääkkeisiin ja muistaakseni se kannanotto oli ihan karmean hirvittävän pelottava)
6.Rikkaat
7.Pienituloiset duunarit
8.Köyhät
9.Henkisesti sairaat
10.Vammaiset
11.homot, bi-seksuaalit, transut ja lesbot
ole varovainen mitä kirjoitat eli jos et oo varma Selänteen mielipiteistä niin älä sano&kirjoita mitään koska sää tiiät että jos sannoo mielipitteen joka ei välttämättä ole totta ja jos selänne näkkee sen kommentin niin voi pian tulla vaikeuksia vai mitä??
sen tiiän selänteesta että donald trumppia kehunu ja kovinpa kehunut USA;n järjestelmää. USA , japani ja Venäjä on semmosia valtioita joissa pienituloisilla duunareilla ja muilla köyhillä menee huonosti ja rikkailla menee superhyvin että noissa valtioissa sosiaaliturvaa ei ole käytännössä ollenkaan. Pikkuveli kävi ex-vaimonsa kanssa USA:ssa ja ne kertoi miten raaka systeemi siellä on että jos ihminen puttoo yhteiskunnan rattaista niin kohtalo voi olla kuolema kun evoluutio korjaa poies ihmisen hyvinkin pian jos ei löyvä uutta työtä.
tuollaista systeemiä Suomeen ehkä haluaa eniten persut vai onko näin?? - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
suhmurointia ja oman edun ajamista jenkeissä?monasti kun netissä väitellään kovasti onko putinin Venäjän poliittinen systeemi sama kuin USA;n trumpin niin kyl se itseasiassa aika sama on että molemmissa valtioissa rahat lapioidaan rikkaitten taskuihin että esim Venäjällä oligarkkien taskuihin männöö rahat ja muiden rikkaiden ja kautta aikain USA on ollu semmonen valtio että siellä rahat syydetty rikkaitten taskuihin välittämättä kovan perustyön raatajista (pienituloiset duunarit) että trump lupasi olla heijän puolellaan mut petti ne.
älytöntä kieroilua tahtoopi politiikka olla vähän joka valtiossa että ottanu viime aikoinan etäisyyttä politiikkaan.
keskusta-puolue on minusta ehkä ainoa järkevin puolue Suomessa mut sanotaan vaikkapa näin että 20 vuoteen ei ole Suomessa toiminut kuntapolitiikka eikä eduskunnan politiikassa myöskään 20 vuoteen ole onnistuttu juuri ollenkaan että ei edes mun suosikkipuoluekaan ole onnistunut kovin hyvin aina. Esim typerä taksiuudistus-juttu. Sipilä ei ole kepupäättäjistä mun ykkössuosikki koska lapioi pääosin rahat rikkaitten taskuihin. Enempi tykkään semmosista keskustapäättäjistä kuten Katri kulmuni joka on kaikkien suomalaisten puolella mut tahtoo tuolla kepussakin ehkä enemmistö olla sipilän tai sipilää muistuttavien kaltaisia mut enempi tuolla kuntapäättäjissä on enemmän aitoja perus-kepulaisia.
SDP syytää liikaa rahaa eli ottaa liikaa velekaa. Persut on omanlaisensa ja aina ollu musta rikkaitten puolella samoin kuten kokoomus että persut lähinnä kokoomuksen kopio oikeastaan , joskin pienin nyanssieroin. persujen yksi hyvä juttu on se että kuten keskustapuolue , niin myös persut yleensä kritisoi EU;ta siitä että EU ei saisi sanella liikaa tavallisten ihmisten asioita että tuossa asiassa persut on kyllä fiksu ja humaanikin kuten kepu.
Vihreät on kaksipiippuinen puolue kuten persut että tahtoo suurin osa vihreiden päättäjien näkemyksistä olla epäloogisia. Mä kyllä kannatan vihreitä arvoja mut aika mnonet vihreät poliittiset peliliikkeet on riskialttiita, jopa epäloogisia. Näissä asioissa minusta yleensä järkevimmän vaihtoehdon tarjoaa kepu-puolue. - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
onko sul tietoo mitä mielt Teukka selänne on näistä seuraavista asioista;
1.Mielenterveysongelmia potevat (minä oon melkeinpä pikkuvauvasta asti potenut niitä ja oon nykyään 43-vuotias)
2.Vladimir Putin
3.Ukraina ja ukrainan pressa
4.Venäjän sota ukrainassa
5.Mielenterveyslääkkeet(ainakin muistaakseni persupoliitikko Teemu keskisarja tais muistaakseni ottaa kantaa mt-lääkkeisiin ja muistaakseni se kannanotto oli ihan karmean hirvittävän pelottava)
6.Rikkaat
7.Pienituloiset duunarit
8.Köyhät
9.Henkisesti sairaat
10.Vammaiset
11.homot, bi-seksuaalit, transut ja lesbot
ole varovainen mitä kirjoitat eli jos et oo varma Selänteen mielipiteistä niin älä sano&kirjoita mitään koska sää tiiät että jos sannoo mielipitteen joka ei välttämättä ole totta ja jos selänne näkkee sen kommentin niin voi pian tulla vaikeuksia vai mitä??
sen tiiän selänteesta että donald trumppia kehunu ja kovinpa kehunut USA;n järjestelmää. USA , japani ja Venäjä on semmosia valtioita joissa pienituloisilla duunareilla ja muilla köyhillä menee huonosti ja rikkailla menee superhyvin että noissa valtioissa sosiaaliturvaa ei ole käytännössä ollenkaan. Pikkuveli kävi ex-vaimonsa kanssa USA:ssa ja ne kertoi miten raaka systeemi siellä on että jos ihminen puttoo yhteiskunnan rattaista niin kohtalo voi olla kuolema kun evoluutio korjaa poies ihmisen hyvinkin pian jos ei löyvä uutta työtä.
tuollaista systeemiä Suomeen ehkä haluaa eniten persut vai onko näin??Tuossahan on kysytty mielipidettä kyseisistä asioista.
Pelottamaan alkaa näin jouluna teukka selännekkö
tulee niistään nenään.
Katso peilinn ja opettele lukemaan ja luetun
ymmärtäminenkin auttaa asiaa. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuossahan on kysytty mielipidettä kyseisistä asioista.
tulee niistään nenään.
ymmärtäminenkin auttaa asiaa.olen eläkkeellä(henkisten ja myös osittain synnynnäisten vikojen seurauksesta mulle myönnetty eläkepaperit jo melko nuorella iällä) ja luetun ymmärtäminen on mun kohalla vähän niin ja näin mikä johtuu enemmän kuitenki keskittymisvaikeuksista(mahdollinen ADHD tai ADHD;hen piirteitä) että näin mut pahoittelut jos postaukseni tuntui huonolta täsä keskustelu-topicissa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
tulee niistään nenään.
ymmärtäminenkin auttaa asiaa.ja lisään viel kommenttiini tämän;
en koe että tarvii kahtua ihteeni peiliin ainakaan nyt mut on joskus sitä tullut kyllä peiliin katsottua että kyllä me kaikki ihmiset joudumme välillä peiliin vahtaan ja tutkiin omia ajatuksia.
Hyvää joulua ja uuttavuotta. - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
tulee niistään nenään.
ymmärtäminenkin auttaa asiaa.niin vielä uudelleen tulin kommentoimaan eli yritän sannoo että pystyt tajuamaan miksi luetun ymmärtäminen tuottaa aika useinkin vaikeuksia minulle niin 5-vuotiaana mulla todettihin hahmotushäiriö(aivoissa), kömpelyyttä ja motoriikka-ongelmia niin mä luulen että hahamotushäiriö(se löytyy myös äidiltäni = periytyvää ) on syynä siihen että luetunymmärtämis-vaikeuksia on aika ussein minulla.
mut joo pahoittelut jos kommentointini Selänteeseen liittyen vähän niin ja näin että voin ehkä nyt ymmärtää että asenteeni voi olla vähän niin ja näin tai epäilyni Selännetta kohttaan ihmisenä että kun ollaan näin jouluaaton lähellä niin pitäs kyl jättää kommentoimatta tämäntyylisiä postauksia että varmaan sitä sää tarkoitit kommentillas "kato peiliin" että näin joo. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
niin vielä uudelleen tulin kommentoimaan eli yritän sannoo että pystyt tajuamaan miksi luetun ymmärtäminen tuottaa aika useinkin vaikeuksia minulle niin 5-vuotiaana mulla todettihin hahmotushäiriö(aivoissa), kömpelyyttä ja motoriikka-ongelmia niin mä luulen että hahamotushäiriö(se löytyy myös äidiltäni = periytyvää ) on syynä siihen että luetunymmärtämis-vaikeuksia on aika ussein minulla.
mut joo pahoittelut jos kommentointini Selänteeseen liittyen vähän niin ja näin että voin ehkä nyt ymmärtää että asenteeni voi olla vähän niin ja näin tai epäilyni Selännetta kohttaan ihmisenä että kun ollaan näin jouluaaton lähellä niin pitäs kyl jättää kommentoimatta tämäntyylisiä postauksia että varmaan sitä sää tarkoitit kommentillas "kato peiliin" että näin joo.Miksi ei selänne nyt kehu idolinsa toimintaa?
Muutoin on kyllä jauhamassa ja kommentoimassa.
olen rebublikaani ja usa n kansalainen. vai mitä - Anonyymi00016
Teemu vähän hakee juuriaan ja edellytyksiään vielä, muuten on tosi Oikeassa ollut tosiaan.
Kiekontuikkijan pitäisi keksiä jotain tekemistä uran jälkeen, monille haaste.
- Anonyymi00013
Teemu on hieno mies ja laajasti sivistynyt. Marginaalilajissa aikoinaan lähellä maailman huippua.
- Anonyymi00014
Sivistys kaukana lausunnoista päätellen...
- Anonyymi00015
Jälkipolvi jatkaa kiekkoperinnettä harrastesarjoissa ja tytär lienee isänsä opeilla noussut maailmanlistalla jo sadan joukkoon mailalajissa. Sirpalle riittää jälkipolvien kehuminen ja ET-lehden kuvissa poseeraaminen. Suvun nopein on kuitenkin Seppo, joka esiintyy julkisuudessa vähiten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984852Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701343En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145