vaikka vietät siellä sitä perhe-elämääsi jonkun toisen kanssa? Minuun et halua sitoutua, mutta seksiäni ainakin haluat. Ymmärräthän, että olet ainoa ihminen maailmassa jolle en voi antaa pelkkää seksiä. En tiedä miten tämän saa päätökseen, mutta ei tässä ole mitään järkeä. Sinä noiduit minut ja minä sinut. No koitan jatkaa elämääni jotenkin eteen päin ja toivon että näen vielä valoa joku päivä. En tiedä miten jaksat.
Mies, miksi kaipaat minua ja haikailet perääni
16
289
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tarkotit varmaan pillua yleensä siksi kun eivät kotonaan saa
- Anonyymi00012
mies ei ole tyhmä vaan sinä joka jaat illua.
- Anonyymi00002
Ja juuri täältä palstaltako tämä kuvitteellinen mies, eli sinä aapee itse tätä sexiä saa?
- Anonyymi00003
Vähän itseriittoista taas.
- Anonyymi00004
Mitäs jos neiti ykSäri lukisit tämän palstaäijän skeeman uudelleen? Facepalm.- TT
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitäs jos neiti ykSäri lukisit tämän palstaäijän skeeman uudelleen? Facepalm.- TT
En tiedä kuka tuo kaipaamasi satuolento on enkä ymmärrä mikä sinua siinä häiritsee jos kirjoitaisinkin palstaäijälle?
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
En tiedä kuka tuo kaipaamasi satuolento on enkä ymmärrä mikä sinua siinä häiritsee jos kirjoitaisinkin palstaäijälle?
Se on todella katkeroitunut mustasukka, toi joka paikassa mussuttava T nainen nimittäin. Jonkun gubben hylkäämä ressukka. Ottaahan se tietysti koville, kun "palstaäijälle" näköjään kelpaa kuka vaan muu. 🤣🤣
- Anonyymi00006
Aina tehnyt mieli sun perää.
- Anonyymi00015
Keep using ur imagination with plain wifey.
- Anonyymi00007
Eipä ole perhe elämää ollut vuosiin! Yksin asunut pitkään!!!
- Anonyymi00008
No eiköhän tonkin voi korjata.
- Anonyymi00010
Eri mieltä aloittajan kanssa. Mun perääni saa haikailla!
- Anonyymi00011
Jaatko sä tavaraas jollekin perheenisälle ja täällä kiukuttelet ho roiluasi.
- Anonyymi00014
Tekstistä päätellen ei ole vielä ehtinyt, haluaisi kyllä, ja se harmittaa kovasti.
- Anonyymi00016
Huonosti jaksan koska rakastan sinua edelleen ja aina vaan.
- Anonyymi00017
Sinun rakkaus on palsta. Ei oikea henkilö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4586553Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1823885Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1092521Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262030Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1371414Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751305- 681156
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771069- 441013