Laitoin muutaman kolikon marketissa vapaaehtoiselle kerääjälle ja hänen kiitos tuli suoraan sydämestä ja siitäkös tuli kyllä hyvä mieli.
Muistakaa vähävaraisia lapsiperheitä
52
519
Vastaukset
- Anonyymi00001
Imekettä oesit ostanna koko laatikollisen tae kaks, kaheksan kilon luuttoman kinkun ja jottaen jännee lisä viihykettä.
- Anonyymi00002
Tavaran paljous aiheuttaa ahdistusta siitä kannattaa päästä eroon meinaan ylimääräisestä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tavaran paljous aiheuttaa ahdistusta siitä kannattaa päästä eroon meinaan ylimääräisestä.
Mutta eihän Tuusniemellä ole vähävaraisia spurkuja .
- Anonyymi00004
Mä en muista vaikka olis vara .Muutama vuosi takaperin kun olisin apua tarvinnut eipä auttajia näkynyt Nyt kun olen rikas ei muutakaan suomeen apuja tipu .
- Anonyymi00005
Kerjäys firmojen johtohan niistä kiittää.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pittää ostaa sille manille ,kun se on jäänyt saamapuolelle.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pittää ostaa sille manille ,kun se on jäänyt saamapuolelle.
Menee edes kohteelle.
- Anonyymi00016
Anonyymi00005 kirjoitti:
Juuri näin. Useimpien rahanpummajien keräyskuluihin ja johtajien bonuksiin menee maltilliset 90 kerätyistä varoista.
- Anonyymi00007
https://youtu.be/x3Lhmn6Gnik?si=Dpl4vLUBa8ClZMKa
Tavarat ovat metsämanin lapsia (24:48) - Anonyymi00009
Spuge perheitä lahjoittakaa luipakkaa lisää.
- Anonyymi00010
Kun käytte kirkolla lahjoittakaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kun käytte kirkolla lahjoittakaa.
Palsupulloja muuten ne ryyppä joulun ja ajaa perheensä komukoille tuttun tyyliin hankeen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Palsupulloja muuten ne ryyppä joulun ja ajaa perheensä komukoille tuttun tyyliin hankeen.
Koulut näkyy jääneen käymättä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Koulut näkyy jääneen käymättä.
Näin se juuri on köyhillä vassuilla almuja kerjäillen.
- Anonyymi00013
Älkää tehkö kakaroita jos ei ole vara niitä elättää .t:Timo
- Anonyymi00018
Suomalaiset yleensä ymmärtää tuon, muualta tulleiden ei tarvitse välittää. Siksi suomalaisten syntyvyys on pientä.
- Anonyymi00021
Terve vuan. Jos ei lapsia,sammuu kosulan valot yhettömiin ennenpitkää,eikä sekään liene toivottavaa.
- Anonyymi00027
Seipään kanssa kun pelailee ja kankea survotaan sinne mihin ei valo paista ei lapsia synny t.timo
- Anonyymi00020
Noiden keräysten kanssa kannattaa olla tarkkana, mitä minnekin menee. HP on mielestäni oikealla asialla, mutta missä on metsä manin vastaava hyvän mielen kampanja..
- Anonyymi00022
Ei sitä rahaa raaski köyhille kakkaa romua pittää saaja enemmän ympärille ,kun ei ole enää äitiäkään josta saisi turvaa ja tuttia suuhun.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei sitä rahaa raaski köyhille kakkaa romua pittää saaja enemmän ympärille ,kun ei ole enää äitiäkään josta saisi turvaa ja tuttia suuhun.
Mitäpä itse olet lahjoittanut, riittääkö rahkeet muuhun kuin suunsoittoon?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kävin marketissa ja minä myös laitoin muutaman kolikon .
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Eipä tuota ole kaljaa ja viinaa vedetty tube fimeissä en myös ole mielestäni näyttänyt huonoa esimerkkiä nuorisolle ja rahaa meillä raukoilla on sen verran , että hyvin joutaa hyväntekeväisyyteen.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eipä tuota ole kaljaa ja viinaa vedetty tube fimeissä en myös ole mielestäni näyttänyt huonoa esimerkkiä nuorisolle ja rahaa meillä raukoilla on sen verran , että hyvin joutaa hyväntekeväisyyteen.
Spurguhan sinä olet ja rahaa vaille.
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Spurguhan sinä olet ja rahaa vaille.
Noin köyhä puhuu.
- Anonyymi00040
Anonyymi00034 kirjoitti:
Noin köyhä puhuu.
Tottahan tuo puhuu.
- Anonyymi00028
Ei köyhille rahaa,muutenkin kaikkien kuluina.
- Anonyymi00030
Näin asia on.
- Anonyymi00031
Lähettäkää metsämanille rahaa ja konjakkia niin saatte vastalahjana jänniä naaman ja silmien muljautuksia.
- Anonyymi00032
Mieluummin pelkkää rahulia.
- Anonyymi00033
Himmlerin keräys kampanja ihan kiva,mutta en lähtis pehkubaariin tahikka muuannekkaan kaljottelemaan sepän kanssa.
- Anonyymi00035
Ei se tarjoaisi kelapojille.tarvii olla omillaan.
- Anonyymi00039
En edes omillaanikaan.😉
- Anonyymi00036
On kyllä kummallista etteivät vanhemmat saa ostettua lapsilleen lahjoja, eikä laitettua Joulua!
Voisi vaikka alennusmyynneistä pitkin vuotta ostaa lapsille jo seuraavaa Joulua varten lahjoja, pitkin vuotta.
Jouluruuat eivät paljoa maksa. Kinkku on halpaa sianlihaa. Lanttu, peruna ,porkkana, punajuuri jne laatikoiden ainekset pari euroa kilohinnaltaan. Eivät myöskään salaattiainekset ole kalliita.
Ei luulisi olevan kenenkään tuloilla mahdotonta saada aikaan!- Anonyymi00037
Yksinhuoltajaperheet ymmärrän kyllä. Heillä toimeentulo voi olla todella vaikeaa taloudellisesti.
Mutta en kahden huoltajan talouksia, joissa kaksi palkan/etuuksien saajaa. Rahankäytössä täytyy olla jotain ongelmaa, jos Jouluun ei ole varaa!
- Anonyymi00038
Uusavuttomat ei pärjää millään rahalla.
- Anonyymi00042
Uusavuttomat on unohtaneet pitsata ksin numeron ,mutta on varmasti niitäkin ketkä ihan ilman omaa syytään on joutunut ahdinkoon.siksi myös minulta riittää vaikka sitten vähemmänkin hyvään tarkoitukseen . PS ja ihan kotimaiseen keräykseen.
- Anonyymi00043
"Yksinhuoltajaperheet ymmärrän kyllä. Heillä toimeentulo voi olla todella vaikeaa taloudellisesti.
Mutta en kahden huoltajan talouksia, joissa kaksi palkan/etuuksien saajaa. Rahankäytössä täytyy olla jotain ongelmaa, jos Jouluun ei ole varaa!"
Ei se ole kuitenkaan pienten lasten vika jos isä ja äiti ovat ongelmaisia.- Anonyymi00044
Eikä se ongelma hoidu vastikkeetonta rahaa hölväämällä. Pennut huostaan.
- Anonyymi00045
Metsämaneja kyllä riittää jotka ajattelevat vain itseään.
Roinaan, kaljaan ja itsensä viihdyttämiseen rahaa kyllä riittää ja huo'iinkin.- Anonyymi00049
Edelliselle kelaalmuja kun ei paska jaksa kuin vinkua.
- Anonyymi00046
Slava kirjoittaa kommenteissa (suom):
"Hei Mets-mies. Näyttää siltä, että talvi alkaa tammikuussa; sää täällä on melko lailla sama nyt. On sääli, että uusivuosi ja joulu ovat todennäköisesti lumettomia."
Metsäman vastaa Slavalle (suom):
"En ole mikään lumifani, mutta toivoin pääseväni moottorikelkkailemaan joululoman aikana. Nyt se tuntuu mahdottomalta... no, minun täytyy levätä ja lukea kirjoja."- Anonyymi00047
Antoisaa joulua Mestarille ja muista levätä joskus. Spurguilla on palautuspulloja vain tahdostasi kun ahkeroit heille verotuja kelankautta.
- Anonyymi00048
Porhaltaa reikäpäänä metsäautotietä moottorikelkalla lammelle ja takasin pihhaan jos sataa jouluksi lunta.
Eikö saman nautinnon koe vaikka pörräisi lumetonta tietä mönkijällä lammelle ja takaisin pihhaan tiekonneen iärelle lämpimään kammariin.
Luulisi jo 60 vuotiaan ukon kuhjakkeen saaneen tarpeekseen härveleistä.- Anonyymi00052
Eikö saman nautinnon koe vaikka pörräisi lumetonta tietä mönkijällä lammelle ja takaisin pihhaan tiekonneen iärelle lämpimään kammariin.
Sitähän et köyhänä koskaan tule tietämään.
- Anonyymi00050
Kun ihmiset käyvät tarpeettomiksi niin tyhjä tila täyttyy kutalehtimisella.
Ihmisistä tulee kutaleita.- Anonyymi00051
Sinähän sen parhaiten tiedät itse.
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Sinähän sen parhaiten tiedät itse.
"Sinähän sen parhaiten tiedät itse."
No v'tun hölmö, totta kai tiedän. - Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
"Sinähän sen parhaiten tiedät itse."
No v'tun hölmö, totta kai tiedän.Eihän sitä kukaan kyseenalaista kun sen itsestäsi kerroit.
- Anonyymi00055
Köyhillä on muutamia kolikoita omasta takaakin.
- Anonyymi00057
Niin se on ja tuntuu kurjalta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit956101KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495535Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521032015Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459