Millainen se on?
Unelmiesi nainen..
13
251
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaalea, lempeä, luotettava, hyvä kroppa, naisellinen.
- Anonyymi00002
semmonen joka saa mut otteeseensa. oon omistautuva ja ihana hänelle sitten. ulkonäöllisesti silmää miellyttää esimerkiksi siniset silmät ja luonnollisuus.
- Anonyymi00003
Minusta viehättynyt, älykäs ja mukava. Sellainen, jonka seurassa tuntisin oloni rauhalliseksi ja tyytyväiseksi. Voitaisiin puhua mistä vaan ilman, että tarvitisi pitää mitään sosiaalista naamiota ja hyväksyisi minut sellaisena kuin olen.
- Anonyymi00004
Ei kyllä oikein taida sellaista olla
- Anonyymi00005
Ei sellasta ole olemassa itseasiassa kdnellekkään mu useimmille miehille riittää kun saavat äidin jolta välillä saa pillua
- Anonyymi00006
Hollantilaiset naiset on jostain syystä hotteja. Ehkä muutan sinne.
- Anonyymi00007
Nainen jonka tunnen jo useimpien vuosien takaa. Vaimo materiaalia parhaimmillaan!
Kaunis, älykäs ja herkkä. Juuri makuuni! ❤️ - Anonyymi00008
Rakastava ja luotettava... on meissä kaikissa kauneutta.
- Anonyymi00009
Keskimittainen brunette, kärppämäisen hoikka :)
- Anonyymi00011
Kärppä on hieno eläin
- Anonyymi00010
En tunne.
- Anonyymi00012
En muista. :o
- Anonyymi00013
Nätti kuin sika pienenä lol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4075933Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?322262Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1032078Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251859- 61985
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko108983- 59974
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133939- 78881
- 40855