Netti tietojen mukaan Zilton sulkee ovensa Uutena Vuonna!!!
Zilton sulkee ovensa Uutena Vuonna 2026
10
735
Vastaukset
- Anonyymi00001
Netti on netti
- Anonyymi00002
Niin sulkeekin!! Aattona jonottamaan sisäänpääsyä kl. 22.00 alkaen!
- Anonyymi00007
Jostain syystä loviisalaiset innostuu asiakkaiksi aina kun joku myymälä lopettaa. Sitä ennen ei viitsitä kannattaa paikallisia palveluja.
- Anonyymi00003
Ja viimeinen sammuttaa valot.
Autio on kylätie….- Anonyymi00008
Niin autio on kylätie ja se myös valtuuston toive suurin lie. Sen vuoksi se täällä hääräilee ja katujensa kulkijoita estelee. Ei kulje auto kohta Rantatiel, sil pohjast kiinni jääpi siel. Painuu maa ja kansakin, ken täällä viihtyisi? Vain valtuusto ei sitä tajua, kun on mielessä vain oman edun hakua.
- Anonyymi00004
Joku sanoi et on ollu puhetta et toi Mølleri jatkaa. Eihän toiminnan hintapyyntö ole kuin 75.000€!
- Anonyymi00005
Peukut tälle.
- Anonyymi00006
mimmoset oli bileet?
- Anonyymi00009
Ja sitä ja tätä taloa pitäisi rakentaa lisää.
Entisissäkään ei käy maksavissa tapahtumissa juuri ketään.
Tavoitteena lienee toiskielisten karkoittaminen.
Sitten juhlitaan Fultur Kondenin rahoittamana kotoisasti pienissä piireissä.
Nyt mua viedään katastrofista katastrofiin, velkojain kasvattain…. - Anonyymi00010
Hyvä että sulki! Mulkkuja juoppoja kanttis asiakkaita, joiden käytös käveli kaikkien yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986328KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555825Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602813Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072248Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071938- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098