Näkijää huutelen...

Anonyymi-ap

Mulla on tunne, että minulle tapahtuu jotain pahaa. Ollut tämä painostava olo jo parisen viikkoa. Mitä on tapahtumassa?

19

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sulle haluaa moni pahaa, muista se. m-n

• Anonyymi00002

Tiedän sen. Ja muistan sen. Tapahtuuko jotain pahaa mulle?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tiedän sen. Ja muistan sen. Tapahtuuko jotain pahaa mulle?

Jatkan... kun heti kun näen tiettyjä ihmisiä, niin alkaa sen jälkeen ahdistaa ja painostaa. Ne haluaa mulle pahaa. Ne kaikki.

• Anonyymi00007

Miksi? En ole tehnyt pahaa kenellekään.

• Anonyymi00009

tuommoset ajatukset voi kostautua pian pahoina tekoina teille itselle/teitä kohtaan. sinuna varoisin hieman. Karma toimii siihenkin suuntaan!!

• Anonyymi00010

varohan puheitasi poika! joudut kohtaamaan pahat tekosi ja sanasi vielä, se on varmaa!!

• Anonyymi00003

Uskomatonta ,miten ihmiset ovat kieroja.
      Jotkut ihmiset ovat vain niin pahoja ja kieroja ttä nauttivat toisen ihmisen kärsimyksestä.

• Anonyymi00004

Tarkoitatko minun tilannetta? Näetkö sen?

• Anonyymi00006

Tuo olo voi olla varoitus. Älä huolehdi: kaikesta selviää.

Pidä silmät ja korvat auki ilmeisten vaarojen varalta.

Jos kyseessä on jokin oppiläksy, jonka lupasit opetella tässä elämässä, eteesi tulee valintatilanne. Tai sitten ikävä asia saattaa tulla kuin salama kirkkaalta taivaalta, ja tehtävänäsi on reagoida siihen kypsemmin kuin aikaisemmissa elämissä.

Oli tilanne mikä tahansa: älä huolehdi. 🤗

🕉️

• Anonyymi00008

Pahuutta ja vihaa on aina lähettyvillä. Älä koskaan luota vieraisiin ja puolituttuihin. Kaikki vaanii ja tavoittelee omaa etuaan ja on valmiina lynkkaamaan sinut sivuun. Luota rakkauteen ja hyviin ihmisiin sillä voittaa paljon. Älä anna pahalle valtaa vaan potki se kauemmaksi niin monta kertaa, kun on tarpeen... Aina paha saa palkkansa ja hyvä ja kaunis voittaa! Tietäjältä> sinulle

• Anonyymi00012

se on just näin ❤️💪 -sivusta

• Anonyymi00015

Kyllä. Pahuus koettelee meitä. Se on kaikkialla. Liikenteessä kaupan alalla. Joka päivässä enemmän. Älkää antako sille valtaa. Meillä kaikilla on nyt vaikeaa. Koneisto vain syö meitä. Käyttää hyväkseen. Nyt pitää onni löytyä pienistä ja tavallisista asioista.
        Love&peace

• Anonyymi00011

Voimia sinulle! Lynkkaajilla ja kiusaajilla ei ole puhtaita jauhoja pussissa.

• Anonyymi00013

Mä näin myös outoa unta vähä aika sitten…

• Anonyymi00016

Minä näin unta kaivatustani, taas 🤗

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Minä näin unta kaivatustani, taas 🤗

No hyvä…

• Anonyymi00014

En tiedä kelle mutta... Miksi koet noin ? Vaikuttaa että olet tehnyt jotain sopimatonta. Se jäytää sinua tällä hetkellä. Odotat rangaistusta tietoisesti. Rukoile
      Sen enempää ei rituaali vaikuta jos olet tehnyt jotain tai sanonut pahasti.
      Jos torni todella tulee se tulee. Voit vain hoitaa sen parhaalla oppimallasi tavalla. Sinä pystyt ja osaat kyllä 😊
      Näkijä

• Anonyymi00017

Torni-kortti minullakin pyörii mielessä. Se on juuri noin. Odotan rangaistusta.

• Anonyymi00019

Oveen koputetaan ja siellä seisoo kolme tummaa miestä. Varo palstaäijä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      213
      4060
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2563
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2275
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      80
      1390
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1278
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1149
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1027
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      893
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      57
      844
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      44
      822
    Aihe