Huutistelen aina KÖYHILLE, joiden mersut, volvot, audit ynnä muut paskat pörisee niin kovasti, mutta nuo dinomehua hörppivät romut eivät silti liiku yhtään mihinkään.
Terveisin, tesla-alfa, 0-100 3sek
Köyhien pörinäautot
9
490
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Lähdetäänpä käymää Utsjoella mutka ja takas kumpi on takas eka sää latailet sitä sähköhimmeliä ku mää olen jo kotona
- Anonyymi00006
Wöö wöö, kyllä pitää päästä utsjoelle ja takaisin kärryn kanssa yhdellä tankkauksella jämpti!!!
- Anonyymi00002
Dinomehu, miksi soijapäillä on aina näin vammaisen kuuloisia nämä sanat?
- Anonyymi00003
Mu mielestä köhien auton on ok
- Anonyymi00004
Lapsellinen aloitus .
- Anonyymi00005
Aloittaja on lapsellinen😄
- Anonyymi00007
Joo
- Anonyymi00008
Minun 911 porsse on niin rivosti hinnoiteltu, ettei tätä todellakaa voi köyhien autoksi kutsua. Oisin saanu tehokkaamman teslan peevelisti halvemmalla, ku sähkövatkaimet nauttii verovapautta. Kun haluat tehokkaan ja pörisevän vauhtihirmun, maksat saateristi lisäveroa. Jos oisin köyhä ku perse, oisin 911:n sijasta joutunut tyytyy Porsche Taycan vatkaimeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei142585- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550