Lupaathan halata minua tiukasti ja pitkään...
Sitten kun vihdoin nähdään
26
500
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lupaan mies ❤️
- Anonyymi00002
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
- Anonyymi00008
Monesti halaisin, jos tietäisin sille olevan tarvetta, mut aina epäily on vienyt voiton siitä, että ei kannata edes yrittää, koska se kaatuu sulaan mahdottomuuteensa? Jos tietäisin sillä olevan merkitystä toiselle halaisin? Viimeksi taisin tällaisen kokea reilu kaksi viikkoa sitten.
Ajattelin, että saan halata tänään häntä, mut eipä se jäänyt muuta kuin haaveeksi. Hyvää mieltä haluaisi tuottaa, mut pelkoni epäonnistua tuottaa aina pelkkiä epäonnistumisia. Olen epäonnistuja halimisille.
Siksi heitän aloitteen jatkossa aina naisille ja vastaan kyllä aina halilla haliin. Sen uskallan luvata 🤗😘
- Anonyymi00003
Halauksia olen kaivannut kaikki vuodet...
- Anonyymi00004
Huomasin, ettei se menekään niin. IRL ei edes tehnyt mieli halata.
- Anonyymi00006
Sama, ei enää huvita yhtään.
- Anonyymi00007
Miksi ei? Milloin tämä oli? Onko kaivattusi/ hän jotenkin vastenmielinen?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi ei? Milloin tämä oli? Onko kaivattusi/ hän jotenkin vastenmielinen?
Ei ollut vastenmielinen. Ei vain ollut enää tunteita.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joo. Onko hän nainen?
- Anonyymi00023
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi naiseen ei ole tunteita?
- Anonyymi00025
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joo. Onko hän nainen?
Ei, hän on mies.
- Anonyymi00005
Tietysti halaisin sinua😍
- Anonyymi00010
mä vähän pelkään sua😔 ehkä olen vain vainoharhainen
- Anonyymi00012
Mikä pelottaa?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mikä pelottaa?
että käytät hyväksi
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
että käytät hyväksi
Onko syytä epäillä että tekisin niin?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onko syytä epäillä että tekisin niin?
mä en ole varma
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
mä en ole varma
No. Seuraa intuitiotasi.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
No. Seuraa intuitiotasi.
joo:(
- Anonyymi00018
Siihen se jääkin
- Anonyymi00019
Aivan varmasti halaan ja suutelen🤗😘
(naiselle) - Anonyymi00020
Kuka ketä
- Anonyymi00021
Lupaan halata, tule vaan halaamaan mies!
- Anonyymi00022
Minulle tulisi itku. Olisiko sinulla nenäliinoja…
- Anonyymi00024
Se oli toiveena.
Mutta vaatisi sen että hän haluaisi myös 1. nähdä ja 2. halata.
Hänen halunsa ja sydämensä on arvoitus. Ei välttämättä halua nähdä tai koskea/ antaa koskea. Näillä mennään.. - Anonyymi00026
Lupaan, tykkään ajatuksesta että hänen hyvän tuoksuisesta kasvorasvastansa jäisi muisto poskeeni. ❤️
♡♥♡ https://www.youtube.com/watch?v=rSZBSCKNWiU&list=RDrSZBSCKNWiU&start_radio=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2757018Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r544961Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1004491Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli94296Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s423794Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1183665Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan683636Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava273549SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha713323Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739592480