Nukkuuko minun ihana?

Anonyymi-ap

Tuleeko nukkumisesta yhdessäkään mitään?? 😘😘😘

32

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Voi olla, että ei, mutta ei se haittaa nuoremman hänen kanssaan. :) m-n

      • Anonyymi00002

        Kerro nähtiinkö me kesällä


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Kerro nähtiinkö me kesällä

        Kesällä ja muutenkin on tullut nähtyä ihmisiä, että voi olla.


    • Silloin kun nukuin hänen sängyssään, nukuttiin molemmat makeasti. Nyt en saa unta.

    • Anonyymi00003

      Kyllä tulee. Suuri ero on nyt siinä, että me valvomme ja meillä on ”kylmä” ja ajattelemme toisiamme kaukana olevana. Kun olemme iho ihoa vasten, käteni sinun vartalosi ympärillä, meillä on lämmin olo. Lämmin olo yhdessä sekä turvallinen ja ei niin levoton mieli. Vaikka tekisi mieli sitellä ja tehdä kaikenlaista, mutta se unikin tulee varmasti kun keskityn sinun naisen läsnäoloon ja läheisyyteen, enkä omiin levottomiin ajatuksiin.

      • Anonyymi00004

        Romanttista


      • Anonyymi00006

        Molemmat siis kiinnittää huomion itsestään pois, silloin uni tulee. Sama kun pystyisi yksin ollessa lopettamaan toisen ajattelemisen sillä sekunnilla, tahdon voimalla.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Romanttista

        Romanttista ja luonnollista, niin helppo toteuttaa, jos haluaa ottaa toisen huomioon ja aistia hänen halunsa ja toiveensa.


    • Anonyymi00005

      Arvaa mitä teen

      • Anonyymi00009

        Liittyykö jotenkin haluihin, voisin arvata et luet kirjaa 🤔


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Liittyykö jotenkin haluihin, voisin arvata et luet kirjaa 🤔

        Pornoa katson


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Pornoa katson

        🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Pornoa katson

        Jaa, tarinoita ne ovat, väriä löytyy, naisen ja miehen rakkaustarina, joskus naapurikin piipahtaa kylään.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Jaa, tarinoita ne ovat, väriä löytyy, naisen ja miehen rakkaustarina, joskus naapurikin piipahtaa kylään.

        Vaikee tehä sitä yhtä asiaa kun on menkat. 😗


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Vaikee tehä sitä yhtä asiaa kun on menkat. 😗

        Ei haittaa, voi aloittaa suutelemalla ja pienillä kosketuksilla. Voi tehdä vaikka koko yön ja muutenkin hyväillä hiljaa. Ei aina tarvitse laueta ollakseen hyvä olo ja jos pidempi suhde, sen enemmän esilämmitellen toisiaan. Elämä on - esilämmittelyä. Eikä aina ole tarvis tehdä mitään, nukkua lähekkäin tai olla vaan.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ei haittaa, voi aloittaa suutelemalla ja pienillä kosketuksilla. Voi tehdä vaikka koko yön ja muutenkin hyväillä hiljaa. Ei aina tarvitse laueta ollakseen hyvä olo ja jos pidempi suhde, sen enemmän esilämmitellen toisiaan. Elämä on - esilämmittelyä. Eikä aina ole tarvis tehdä mitään, nukkua lähekkäin tai olla vaan.

        Odotan sitä kyllä niin paljon..


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Odotan sitä kyllä niin paljon..

        ❤️


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Odotan sitä kyllä niin paljon..

        Odotan sitä myös niin paljon, olet ihme, olet elämäni nainen.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Odotan sitä myös niin paljon, olet ihme, olet elämäni nainen.

        💜💜💜💜💜


    • Anonyymi00015

      Tulisit halaamaan. Voin kyllä nukkua yksin, mutta unihali olisi tärkeä ennen nukahtamista. Halaa edes unissa… hyvää yötä.

      • Anonyymi00017

        Aivan varmasti halaan unissani, olen alkanut näkemään unia meistä, hyvää yötä.


      • Anonyymi00019

        Miten olis finger sex 😘


    • Anonyymi00022

      Pienissä pätkissä ehkä, mutta halu ja himo voittaa!

    • Anonyymi00024

      Millä tavalla sex

    • Anonyymi00025

      Mistä päättelit että oon itsevarma??

      • Anonyymi00026

        Ei tuollaisia tarvitse miettiä, ole oma itsesi vaan, parempaa ja helpompaa myös itselle, ainakin kahden kesken.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Ei tuollaisia tarvitse miettiä, ole oma itsesi vaan, parempaa ja helpompaa myös itselle, ainakin kahden kesken.

        Meetkö töihin tänään


    • Anonyymi00028

      17 vuoden iskuaika meillä..😘

      • Anonyymi00032

        ❤️


    • Anonyymi00031

      Huomenta. Työssäkäyvien ei tarvi tuollaisia miettiä. Tietenkin yöllä nukutaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe