Ehkäpä nautimme jatkossa vain hiljaisuudesta ja rauhasta.
:/
Nainen, kaikki sanottava on kai sanottu
59
706
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tulen liekit roihuavat ja kaikki palaa tuhkaksi ja tomuksi.
Ties mitä sieltä tuhkasta nousee, ehkäpä se phoenix.
:/- Anonyymi00004
Herra taivaan älä saata minua kiusaukseen sutkauttaa juuri nyt mitään. Sivusta
- Anonyymi00056
Anonyymi00004 kirjoitti:
Herra taivaan älä saata minua kiusaukseen sutkauttaa juuri nyt mitään. Sivusta
Sutkautit kuitenkin.
- Anonyymi00002
Kenelle menee?
- Anonyymi00003
Me ei ainakaan olla puhuttu vuosiin, meidän täytyisi puhua..
- Anonyymi00006
Vanheneeko pettäminen?
- Anonyymi00005
Sinä pystyt myös hiljaisuuden lopettamaan.
- Anonyymi00007
En pysty. Sivusta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En pysty. Sivusta.
Minä haluan vain hiljaisuutta yhä tiettyyn henkilöön liittyen!
- Anonyymi00009
Vai onko sanaakaan vielä vaihdettu?
- Anonyymi00011
Ei ole vaihdettu, eikä tulla koskaan vaihtamaan. korvauksia odotellessa!
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Saanko kysyä mitä korvauksia?
- Anonyymi00023
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joo niimpä!
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Saanko kysyä mitä korvauksia?
Guben käänteistä taas,itse se korvaukset maksaa kiusaamalleen henkilölle vuodesta 2014 lähtien ainakin!
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Guben käänteistä taas,itse se korvaukset maksaa kiusaamalleen henkilölle vuodesta 2014 lähtien ainakin!
Vuodesta 2006.
- Anonyymi00010
Nautitko sä jollain tapaa tässä tilanteessa?
Tai tästä tilanteesta?
Mä en ainakaan.- Anonyymi00012
En ole nauttinut koskaan siitä tilanteesta, kun häirikkö aloitti kiusaamisensa ja se jatkui monia vuosia liian kauan. Olen jo kertonut, että olisin halunnut projektin loppuvan siinä vaiheessa, kun muutin tähän asuntoon! Kaikki sen jälkeen tapahtunut on saanut minut voimaan todella huonosti! Niirä vuosia en olisi koskaan halunnut kokea!
- Anonyymi00013
En yhtään. Kaikkea pahaa tapahtui jo liikaa. Eikä asioita voi jättää sijoilleen sen videon vuoksi. Oma valintanne oli tai sen narskun.
Tästä eteenpäin no comment, no contact.
- Anonyymi00014
Itse olisin toivonut oman kaivattuni kanssa vielä keskustelua. Sellaista aikuista, rehellistä, sellaista joka opettaisi taas uutta ihmissuhteista… Olisin halunnut kuulla hänen puolensa, ja pystyä kertomaan hänelle ne asiat, joista aiemmin vaikenin hänen reaktioidensa takia. Mutta ehkä sen keskustelun aika tulee joskus, tai ehkä tarve katoaa. Juuri nyt en olisi keskusteluun valmis, haavat ovat vielä liian tuoreet ja pelkään että tunteet syttyisivät uudelleen, joten en edes harkitse ehdottaa.
- Anonyymi00015
Minä myös, mutta kaikki sellaiset yritykset sabotoitiin. Enää ei vaan pysty.
- Anonyymi00024
Onko se ns.sinun aivattu sen kiusaamasi naisen puoliso?
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Heikko esitys. Kaikki aina käännetään, jotta narsistista saadaan uhri. Vai mitä crybully?
- Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
En mä kaipaile varattua, pettäjämiesten selkärangattomuus ällöttää, en voisi tuntea vetoa sellaiseen…
T. Tuon vastauksen kirjoittanut
- Anonyymi00017
En pitäisi siitä, millainen palstalla olet. Ehkä sinulle nainen löytyisi, minä se en olisi.
Uskonnollinen mustavalkoisuus. Sellainen tyhjien oppikappaleiden kumartamista. Se on rumaa. Jäykkää. Siinä ei ole rakkautta.
Se mitä kaipaan, ei tarvitse tänne jargonia suoltaa (jota olen itsekin tehnyt).
Vaan olisi rehdisti yhteyksissä ja kertoisi mietteensä.
Toivoisin että hän olisi minulle tuki hyvästä sydämestä. Että se on vastikkeetonta sillä tavoin, koska välittää.
Realiteeteissä eläminen. Ihmisten ei tarvitse odottaa toisiltaan mitään. Se mitä on, se on ja mitä ei ole, sitä ei ole. Minulla ei ole reaalielämässä turhia odotusarvoja hänelle. Toivoisin, että voi olla lähimmäinen ja kysyä kuulumisia. Olen pettynyt, jos ei siihen kykene.
En välitä tänne kirjoittaa. Olen stressaantunut tällä hetkellä.- Anonyymi00049
Tästä voidaan saada keskustelu.
En minäkään pitäisi siitä millainen sinä palstalla olet ja siksi me emme ole toisillemme,
Uskonnollisesta mustavalkoisuudesta et kai voi sanoa mitään todellista, koska et tiedä etkä tunne kohdehenkilöä.
Mikä on tyhjä opinkappale mikä ei ja mitä kumartaminen on, siitäkään et voi mitään sanoa, koska et ole niitä oppinut.
Rumaa jäykkää rakkaudetonta, rumasta et voi sanoa jos et ymmärrä etkä jäykästä jos puhutaan totuudesta ja rakkautta ei ole rakastavat sanat ja kaiken pahan hyväksyvä asenne.
Se mitä kaipaat, se ei välttämättä ole yhteyksiesi päässä jotta voisit kertoa mietteesi.
Et ole siis häntä vielä löytänyt, sillä hän ei ole sinua tukemassa.
Realiteettisi ovat ristiriidassa. Toiveet ovat odotuksia ja mikäli ne eivät täyty, silloin voi tyytyä siihen mitä on tai ei ole. Jos sinulla ei ole odotuksia voit tyytyä siihen mitä nyt on.
Odotukset ja toiveet aiheuttaa pettymystä, jos ne eivät täyty.
Stressin aiheuttajista kannattaa hankkiutua eroon vaikka muuttamalla itseään ja ajattelutapaansa niiltä osin kuin se kannattaa.
- Anonyymi00018
Minulle uskonnollisuus on pelottavaa. Uskonnollinen ihminen väittää, että tulee elää joidenkin lakien mukaan, mikä on heidän "jumalansa" mukamas säätänyt. Jumala on mustavalkoinen narsisti. Joka pitää hiljaisuudesta.
En pidä siitä, että vieraat miehet tunkevat nenänsä itsenäisten naisten elämään ja yrittävät runnoa itsensä ja oppinsa toisten mieliin rajoittamaan sitä mitä kukanenkin on.
Jos jotakin miestä kunnioittaisin, niin se olisi rakkaudesta, en laista.- Anonyymi00048
Itselleni tutustuminen uskonnollisuuteen on opettanut 10 käskyä, moraalin, toisten ihmisten kunnioituksen ja ihmisrakkauden. Uskonnollisuus voi mennä överiksi ja yli, mutta mielestäni tunnistan sen, missä kulkee raja molempiin suuntiin, hyvään ja pahaan. Paha voi naamioitua hyväksi. Minulla ei löydy kärsivällisyyttä lukea raamattua tai käydä kirkossaveisaamassa, mutta olen oppinut rukoilemaan, olemaan kiitollinen ja antamaan anteeksi jollain tavalla. Myös niistä ikävistä asioista, jotka on ravisuttaneet maailmaani. Siinä on oppinut huomaamaan, miten pieni kärpäsen paska sitä tässä elämässä on ja silti kaikella ajatuksilla, teoilla ja valinnoilla on järisyttävän siiveniskun vaikutus ei vain omaan vaan myös muiden elämään. Tässä hyvä esimerkki missinsilmä episodista, jolla on maailmanlaajuinen luonnonkatastromainen vaikutus ihmisiin, rakenteisiin ja elintasoon. Se on saanut ihmiset miettimään, mikä on oikein, mikä on väärin pelkästä ystävien välisestä mahdollisesta tsoukista.
Tällä minun tekstillänikin on vaikutusta. Se saa aikaan erilaisia tunteita.
Siksi on tärkeintä on arvostus, kunnioitus, ystävällisyys, rauha, ymmärrys ja rakkaus. Siihen ei kuulu viha. Kaikki ei osaa rakastaa, arvostaa, kunnioittaa. Siihen opitaan. Ja sen oppimiseen kuuluu anteeksianto, virheen korjaus, asioiden suoristus oikealle tielle. - Anonyymi00050
Uskonnollisilla on norminsa ja uskonsa.
Sinullakin on oma uskosi mustavalkoisesta narsistisesta jumalasta joka pitää hiljaisuudesta.
Sinulla on myös sama tapa tunkea nenäsi esim juuri niiden itsenäisten uskonnollisten elämään ja yrittää rajoittaa mitä he ovat.
Et taida tietää mitä rakkaus on.
:/ - Anonyymi00057
Anonyymi00050 kirjoitti:
Uskonnollisilla on norminsa ja uskonsa.
Sinullakin on oma uskosi mustavalkoisesta narsistisesta jumalasta joka pitää hiljaisuudesta.
Sinulla on myös sama tapa tunkea nenäsi esim juuri niiden itsenäisten uskonnollisten elämään ja yrittää rajoittaa mitä he ovat.
Et taida tietää mitä rakkaus on.
:/Mitä sinä tarkoitat?
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Mitä sinä tarkoitat?
Sitä mitä vastaukseksi kirjoitin.
:/ - Anonyymi00060
"En pidä siitä, että vieraat miehet tunkevat nenänsä itsenäisten naisten elämään ja yrittävät runnoa itsensä ja oppinsa toisten mieliin rajoittamaan sitä mitä kukanenkin on. "
Selitä miten tuo kohta mielestäsi tapahtuu tai on tapahtunut.
- Anonyymi00019
Olet oihdellut minua vuosia äärimmäisen huonosti, välinpitämättömästi. Kyllä näen sen. Sinähän et ole tämä luomasi hahmo täällä.
Tiedätkös. Ikävä kyllä nämä on niitä sinun leikkejäsi. Minä näen ne. Annan anteeksi sinulle.
Vaikka näen ne, ei sinun tarvitse hävetä. Olen nyös tehnyt hölmöjä juttuja.- Anonyymi00020
Kohdellut.
- Anonyymi00051
Taitaapi mennä väärään osoitteeseen, mutta en ole ainakaan se hahmo jonka sinä olet luonut.
Ehkäpä tämä vastasi siihen loppuunkin.
- Anonyymi00021
Se, kun minulla on huono olla ja kerron siitä...ja kohta huomaan... sisälläni onkin taivas. Koen olevani niin rakastettu. Aivan kuin olisin erityinen.
- Anonyymi00022
Näin se on
- Anonyymi00025
Jäiköhän sulta kuitenkin jotakin
erittäin tärkeää sanomatta?
Ei kaikille tarvitsis mutta jollekin kyllä.- Anonyymi00052
Ei ole jäänyt sanomatta.
- Anonyymi00027
Aivan kuin suuni olisi puhunut asioita, jotka näyttävät vievän jotain kohti. Aukaisen suuni ja sanon asioita ja ihmettelen mitä tapahtuu. Mikä tai kuka minua hallitsee ja ohjaa. Kuka päätti ja kuka lupasi.
- Anonyymi00029
Jokin minussa sanoo välillä, etten mitään tohtorisykeröä huoli. Sellaista mielipuolen kuvatusta.
Mikä minut on laittanut kaipaamaan vuosia, itkemään perään. Niin että lupaan ja tiedän luvanneeni. Enkä edes tiedä mille ja että miksi. - Anonyymi00031
Ehkä voitaisiin kuitenkin rikkoa hiljaisuus ja toivottaa hyvää joulua?
- Anonyymi00032
Voisin oppia tuntemaan jonkin, jota kutsut Isäksesi, jos sitä tahdot.
Ethän jätä minua kuitenkaan tänne, yksin. - Anonyymi00034
Nössykkä Mössykkä on IHAN VÄSYNY, koska hän on koko viime yön PAKANNUT ELÄMÄÄNSÄ PAKETTIIN niin saa alottaa uuden ELÄMÄN!
Minua alko väsyttämään, kun hän ENSIN LAITTO MINUT SINNE VANHAN ELÄMÄN LAATIKKOON.
Minä heräsin siihen, kun hän otti minut POIS SIELTÄ HÄNEN VANHAN ELÄMÄNSÄ LAATIKOSTA.
Minä jatkoin nukkumista ja heräsin uudelleen ja oli tietenkin tunkemassa minua johonkin EILISEN ELÄMÄN LAATIKKOON! En pystynyt enään nukkumaan joten nousin ylös kello 5.05, koska NÖSSYKKÄ MÖSSYKÄLLÄ ärsytti. - Anonyymi00035
Vaikka tuhat ja yksi kertaa palstalla vakuuttuisin, et ole hylännyt. Uskon vasta, kun se on muualla kuin palstalla.
Ethän hylkää, ethän jätä? Jos jätät, en ehkä jaksa elämää.
Kun sinut ensi kertaa kohtasin. Vastasin sinulle. Muistakseni edellisenä iltana olin sanonut etten enää jaksa, täytyy tapahtua jotain. Oli myös jossain vaiheessa käynyt mielessä, että tämä henkilö, sillä on vastaus asioihin ( en muista tarkkaan mitä ajattelin tai sanoin). Sinä tulit elämään. En ole saanut niitä vastauksia. Olen odottanut vuosia. Oliko se totta? - Anonyymi00036
Ja tulit elämääni paljon ennen sitä. Se on kuitenkin salaisuus. Ei ole sattumia sillä tavoin, siihen uskon.
Miksi kuitenkin olet valinnut hiljaisuuden? En voi sitä ymmärtää. - Anonyymi00037
Ajattelen niin, että asiassa ei tapahdu minun tahtoni. En ajattele sitä pakkona, vaan sen tiedostamisena, etten minä hallitse elämääni eikä sen suunta ole minun käsissäni.
Ehken vielä ymmärrä asioiden todellista suuntaa. Ehkä en ymmärrä mistä kaikessa on kyse, vaikka niin luulisin.
Olen kyllä silti aika yksinäinen. Kirjoitatkohan vielä minulle toisaalla kuin täällä? Kuulenko sinusta enää? - Anonyymi00038
Tiedätkö mikä minulle on tärkeintä. Se että olet osa elämääni. Tavalla tai toisella. Saat itse määrittää rajasi. Ei mitään sellaisia vaatimuksia, joita sinun tulisi pelätä.
Miksi sinä merkitset niin paljon, vaikka en sinulle merkitse mitään? Sitä mietin. Mikä sen tarkoitus on. - Anonyymi00039
Kaikkien vuosien jälkeen, olet tällä palstalla. Saat kaikki tunteeni nousemaan pintaan. Ja, koska en ole kuullut sinusta vuosiin....miksi?
- Anonyymi00043
Miksi et ole kuullut vuosiin vai miksi olen täällä?
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Miksi et ole kuullut vuosiin vai miksi olen täällä?
No kerro vaikka vastaus kumpaankin asiaan.
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
No kerro vaikka vastaus kumpaankin asiaan.
Siis muistelin vaan erästä miestä :) luulen että se on joulu, minkä takia eksyin tänne. Liittyy kaukaisiin tapahtumiin. Vastaan siis niin kuin vastaisin hänelle vaan. Ei minun tarvinnut sitten enää elää palstalla, kun ei elävässä elämässä mitään tapahtunut. Tai siis aloin elää elämääni ihan oikeasti. Ilman kainalosauvaa = palstaa. Mutten ole unohtanut.
- Anonyymi00040
Tottakai haluaisin itse uskoa, että rakastat.
Mutta pitää elää todellisuudessa. Se mikä on totuus merkitsee.
Toivon, ettet lähde kokonaan silti. Kuten olen kirjoittanut, toivon, että voin sanoa, olen silti tässä.
Jos se on jotain kymmenen vuotta, kun taas sinusta kuuken, ei tässä mitään järkeä ole. Kyllä minun sydämeni tästä kärsii. - Anonyymi00041
Ihan suoraan kerrottuna. Palstahahmosi on patriarkaalisen maailman luomus.
En ole sinulle siitä vihainen, enkä ylenkatso. En välitä mitä olet hommaillut täällä.
Tiedän, ettet ole tuollainen, en tunne sinya tuollaisena sydämessäni.- Anonyymi00053
No, olen sellainen kuin olen.
- Anonyymi00042
Minä muuten oikeasti kärsin siitä. Olen kärsinyt vuosia. Tästä hommasta. Se kärsmys ei lähde ajankululla. Sinä ajattelet niin. Minuun se ei päde. Sinun ei tarvitse rakastaa, olla vain ystäväni. Se riittää minulle kyllä.
Haluan, että osoittaisit minua kohtaan arvostusta.
Palsta...siellä voi tuoda ajatuksua esiin, mutta oikeassa elämässä mitataan todellisuutta.- Anonyymi00054
Mä olen huomannut sen, että maailma tarjoaa pelkkiä vaateita ja velvollisuuksia.
Kaikki vapaus on mennyttä jos sitä kuuntelee.
- Anonyymi00044
Kun ilmestyit. Sisimpäni. Tunsin rakkauden voiman, joka lohdutti ja rakasti. Tunnistin sinut voimakkaammin rakkauden kautta kuin koskaan...tunnistin sen rakkaudeksi..sitten näytit asioilla, että se olit sinä. Ehkä se oli sama, mikä oli aina ollut, en vain oölut sitä tuntenut niin sisimmästäni käsin. Olin aiemmin vain hokenut suullani kuinka sinua rakastan.
Minä, en ymmärrä tätä asiaa lainkaan. Ehket voi vihata, jos jokin kertoo sisimpääni ihan muuta....mutta lähdetkö taas pois? Mikä kaiken merkitys on?- Anonyymi00055
Ehkä millään ei ole muuta merkitystä kuin oppia jotakin jotta pääsee eteenpäin.
- Anonyymi00046
Sen sata parempaa kaveria siellä on aina odottamassa kummallekin ja niiden matkaan mennään tietty jos ei ole rakkautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit392369Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151416- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921