Miltä sinusta tuntuisi jos..

Anonyymi-ap

Rakkaasi siirtyisi ajasta ikuisuuteen...

51

639

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuolisin suruun, en pystyisi elämään..

• Anonyymi00002

Itsekin miettiny sitä,kun mies on vanhempi että kauan onkaan enää yhteiseloa jäljellä..

• Anonyymi00003

Sehän ei ole iästä kiinni.
        Näin saattohoidossa tiedetään.

• Anonyymi00004

Joo pitää pistää mies ainaski kuntokuurille

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Joo pitää pistää mies ainaski kuntokuurille

Jo äitisi kohdusta minä sinut tunsin ja päiväsi määräsin
        jne sanoo Raamattu.

• Anonyymi00006

Pahalta en todellisuudessa kestä elämää ilman häntä .
      Oma tilanne sairauksineen ja se että joudun pakolla lähteen hänen suunnasta pois päin
      Sattuu ihan helvetisti .
      Ja pahinta on että kyseinen mies luulee niin et mä
      Nauttisin siitä et hän kuolee tai kärsii 😩😩
      Todellisuudessa olen todella onneton ja piinattu.
      Mies varmaan itse onnellinen ja ihan muussa seurassa
      Koko ajan kun mun .
      Mä en jaksa enää tälläistä.
      Haluaisin oikeaa rakkauttakin
      Enkä tätä välinpitämättömyyttä
      Suunillee jonkin sortin sadismia mua kohtaan 😩.
      Kaikki siksi etten suostunu näyttää
      Heikkenevää terveyttä hänelle
      Häpeän omaa tilannetta kovin .
      Tarvitsisin apua mutta ylpeys estää pyytämättä.
      Lapsena mut hakattiin joka kerta jos osoitin
      Heikkoutta ,pelkoa tai itkin
      Herkkyys oli bensaa narsistiselle vanhemmalle .
      Naiselta joka ei vain enää jaksa.🥺

• Anonyymi00008

Eikö tämä performaatiosi kirjoitetakaan palstaäijä enää enääN? T naiselta kysymys

• Anonyymi00017
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Eikö tämä performaatiosi kirjoitetakaan palstaäijä enää enääN? T naiselta kysymys

Erikoista, että pitää vttuilla siitäkin, että joku kirjoittaa sanan oikein.

• Anonyymi00022

Tuli paha mieli tästä tekstistä. Kaikkea hyvää. Toivottavasti onni vielä tavoittaa sut.

• Anonyymi00007

edessähän se on jokasella mut olishan se alkuun tuskasta

• Anonyymi00009

Yksi kamaluus olisi se, ettei voisi surra näkyvästi liikaa. Kaikki ihmettelisivät. Ja kukaan ei ottaisi osaa. Pitäisi jatkaa elämää, vain kuten kuka tahansa puolituttu olisi kuollut. Olisi kaikkien hänen läheistensä suhteen ulkopuolinen. Ei voisi surra yhdessä. Pitäisi itkeä piilossa ja jatkaa pian elämää kuten mitään ei olisi tapahtunut.

• Anonyymi00018

Tuo olisi se vaikein juttu.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tuo olisi se vaikein juttu.

Aivan kamalaa.

• Anonyymi00035

Olisin voinut itse kirjoittaa tämän viestin, sillä juuri noin se menisi :(

• Anonyymi00051

Samaa olen miettinyt. Kukaan ei varmaan kertoisi hautajaisistakaan.

• Anonyymi00010

Olisin surullinen

• Anonyymi00011

Täällä palstallahan odottajia riittää, kun ei ole oikea hetki olla koskaan yhteydessä ja kaikkea muuta. Tuskin ainakin heidänlaisiaan liikuttaa menetykset kun odotuksen ajatus on sumentanut ja elämä on ikuista mentaliteetti.

• Anonyymi00012

Olisin vihainen. Ensin lähtee muuten vain pois. Sitten vielä kehtaa kuolla, prkl.
      Naiselta

• Anonyymi00020

Älä muuta sano prkle. Kuolee ennen aikoja. Mieheltä

• Anonyymi00028
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Älä muuta sano prkle. Kuolee ennen aikoja. Mieheltä

Nyt mä kuolen nauruun

• Anonyymi00013

Se toisi paljon yksinäistä surua. Ja se ettemme ole puhuneet asioista, lisäisi tuskaa. Minusta tuntuu, ettei hänellä ole ehkä samanlaista tarvetta selvittää mitään. Mutta minä rakastan.

• Anonyymi00014

Yhdyn osaltani jokaiseen sanaasi

Sivunainen

• Anonyymi00015

Tällä hetkellä se ei muuttaisi oikeastaan mitenkään. Hän on halunnut olla pois mun elämästä vuosia.

• Anonyymi00016

Pahalta. Toisaalta hän ei halua minua, joten olisi yhtä hiljaista.

• Anonyymi00019

Kyllä se jossain vaiheessa itteltään hengen ottaa kun tajuaa että vanhuus tulee yksin istuen. Onneksi sillä on millä tehdä se. Ehkä jossain metsässä kaijauttaa aivonsa yyteriin.

• Anonyymi00024

Näin on kivääri on

• Anonyymi00021

Mitä te valitatte akat? Nyt hyppimään miehen kaulaan siitä ja vähän äkkiä?

• Anonyymi00023

Joka päivä sitä tarkistaa, että toinen hengissä. Vaikka hiljaista onkin. Jos ei elonmerkkiä ole näkyvissä, sitä huolestuu ja sitten ilostuu vilpittömästi, kun saa jonkinlaisen merkin, signaalin..

• Anonyymi00025

Sydänkäyrä näyttää viivaa jo 🤭🤭

• Anonyymi00026

Aito rölli ...

• Anonyymi00027

Jaa pitäs olla ensin rakas ettäkö moista vois edes miettiä miltäkö se saattas tuntua tuskin sen kummemmalta kun elämä muutoinkaan empä tie ei se ainakaan pahemmalta voi tuntua kun pelko lapsensa menettämisestä

• Anonyymi00029

Kuolisin! Ajatus siitä, että näkisin ilmoituksen lehdestä enkä voisi näyttää ikävääni !!

• Anonyymi00031

Siksi tärkeintä on että toisen ihmisen sielu on itselle se rakkain asia. Ilman Jeesusta ihminen hukkuu synteihinsä.

• Anonyymi00032

Minulle kävi yli 25vuotta noin, että me ei oltu nähty ja en koskaan kysellyt hänestä mitään.
      Olin sellaisessa seurassa jossa kukaan ei edes tuntenut häntä eikä tiennyt myöskään sitä, että minä tunsin hänet.
      Jotain juteltiin ja joku kertoi, että hänen vaimonsa mies oli tappanut itsensä. Kuulin hänen nimensä ja en sanonut, että minä tunsin hänet.
      Kuuntelin mitä toiset juttelivat siitä asiasta. Teki mieli sanoa, mutta minä päätin olla kertomatta koko asiasta.

Enkeli hoitajana opin ja sain tietää, että minulla on rakkauksia jotka ovat edelleen minun elämässä.
      He aiheuttavat eron jos mies on epärehellinen.

• Anonyymi00033

Olisin todella surullinen. Menisi varmaan elämän halu.
      -nainen-

• Anonyymi00034

Kamalalta. Luonnollisesti osallistuisin hänen siunaustilaisuuteen (muuta kautta olemme sen verran tuttuja että osallistumiseni olisi ns. luonnollista), mutta kaikki varmasti ihmettelisivät miksi olisin niin hirveän itkuinen ja allapäin. Kaikki olettavat meidän olevan vain ns. hyvänpäiväntuttuja ja minun voimakas reagointi tilaisuudessa herättäisi varmasti ihmetystä. Jos nyt kukaan siellä ehtisi sellaiseen kiinnittää huomiota. Kukaan ei tiedä meidän suhteen todellista laatua.

• Anonyymi00036

Reilua olisi kertoa rakkaudesta, kun kohde on elossa. Aina voi rukoilla. Kun se tulee sydämestä ja vaikkei se ikävää poistakaan, se helpottaa. Aika myös parantaa haavoja. m>n

• Anonyymi00037

Ikuinen ikävä. Elämäni ensimmäinen aito rakkaus ja ikävöinti. Hän on jo tähän asti ehkä tietämättään vaikuttanut sydänpohjaa myöten.

• Anonyymi00042

Olisi aivan kauheaa jos niin kävisi, en edes uskalla ajatella asiaa. Elämäni tärkein Rakkaus, ja häntä ei olisi. Kuolisin suruun, kun jo nyt teen kuolemaa kun en häntä näe koskaan enää.

• Anonyymi00039

Olen ajatellut tätä asiaa. Se sai minut itkemään lohduttomasti. En jaksaisi elää ilman häntä, vaikka tiedän, että tapaisimme kyllä seuraavassa elämässä.

• Anonyymi00052

Luulen kyllä, että kaikki on tässä ja nyt. Ei ole mitään seuravaa elämää.

• Anonyymi00040

Nyt on kyllä hankala. Luultavasti masentuisin kokonaan, ja se lopulta veisi mut hänen luo.
      K44

• Anonyymi00041
    • Anonyymi00043

Muistotilaisuuteen en voisi mennä.
      Jossakin vaiheessa varmaankin tulisin tietämään hänen kuolemastaan.
      Surisin yksin omalla tavallani. Kiittäisin hänen elämästään. Tärkeintä,että ollaan taivasmatkalaisia.

• Anonyymi00044

pahalta mutta tuntuu että nykyään kaiken pahuuden keskellä ymmärtää sen että mitä vaan voi oikeastaan tapahtua ihan koska vaan ja sittenkin on vaan selvittävä

• Anonyymi00045

Olisin onnellinen hänen puolestaan ja surullinen oman itseni vuoksi.

Nainen, jonka kolmas silmä on auki niin hän pärjää kyllä ilmam tietoisuttakin.

• Anonyymi00046

Unelmoisin hänestä toisella tavalla. Ehkä hassua, etten lopettaisi unelmointia. En tietenkään tiedä oikeasti.

Välillä toivon, että voisin itse paeta(""!) jonnekin, etten voisi mitenkään saada tietää hänestä mitään, koskaan.

• Anonyymi00047

Aivan hirveältä vaikka emme ole enää tekemisissä toistemme kanssa. En kylläkään saisi tästä koskaan tietää koska mitään yhteistä meillä ei ole. Unessa hän kyllä vierailee epäsäännöllisen säännöllisesti, luultavasti hamaan tulevaisuuteen asti. m > n

• Anonyymi00048

Itkisin.. Olisin murtunut.

• Anonyymi00049

En saisi sitä koskaan tietää. En oikeastaan tunne häntä joten huhuilisin muutenkin vain haamun ja edustuksen perään. Tsidan olla aika surullinen tapaus.

• Anonyymi00050

Melko neutraalilta.
      Mutta hautajaisiin änkisin soittamaan jotain vaikkei kutsuttais.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      249
      4514
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2949
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2712
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1700
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1543
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      16
      1431
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      51
      1271
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      92
      1206
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      201
      1065
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1045
    Aihe