Nyt pitää ja kannattaa tehdä välikysymys persujen aiheuttamasta kansainvälisestä Suomi-kuvan halventamisesta. On mielenkiintoista nähdä äänestääkö krist, RKP ja kok edustajat aasialaisten loukkaamisen puolesta vai vastaan. Onko oma hillotolppa tärkeämpi kuin Suomen maine.
Aasialaisten pilkkaus ja välikysymys
8
93
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minusta riittää kun pääministeri vetää johtopäätökset RKP,n ja Kristillisten kanssa. Minusta tämä on paljon vakavampaa kuin 85 vuotta sitten tapahtuneet asiat venään kanssa. Taikka minä vedän johtopäätöksen, ettei Orpo johda maan hallitusta niin kuin valtiosääntö edellyttää. Olin jo valmis äänestämään persuja seuraavissa vaaleissa, mutta huomasin olleeni väärässä, ymmärtäkee minuu
- Anonyymi00007UUSI
Miksi päämisterin eikä eduskunnan kokonaisuudessaan?
Miksi et halua, että oppositio myös kantaa vastuun, ovathan ne kaikki samaa porukkaa?
- Anonyymi00002
Kohutut asiat ovat otsikoissa kaksi viikkoa.
Se on kohta kulunut ja keskitään joku uusi aihe.
Ehkä joku saamelaisjohtaja nähdään käyttämässä farkkuja eli hän on ominut amerikkalaisen työläisen kulttuurin, vaikka ei halua muiden käyttävän neljän tuulen pipoa.
Pitää muistaa myös, että kaikilla puolueilla on joku, joka on tehnyt tyhmyyksiä joskus. Välikysymys osoittautuisi tekopyhäksi, kun puolueiden itse vaientamat mokat tuodaan eduskunnassa esille. Asiassa on kauhun tasapaino.- Anonyymi00003UUSI
Miten joku aikuinen ihminen voi vakavalla naamalla esittää: Halusin tukea jotain henkilöä, siksi irvistelin..
Tällaiset päättämässä asioistamme!!!😂 - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten joku aikuinen ihminen voi vakavalla naamalla esittää: Halusin tukea jotain henkilöä, siksi irvistelin..
Tällaiset päättämässä asioistamme!!!😂Itse me olemme ne sinne äänestäneet.
Pitäisikö meidän pyytää anteeksi koska tyhmä ei tiedä olevansa tyhmä?
- Anonyymi00004UUSI
pellepuolueen pelleministerit hyppyyttää pellehallituksen pellepääministeriä miten tahtovat
- Anonyymi00006UUSI
Kyseessä on kuitenkin koko eduskunta eikä pelkästään puolue tai hallitus.
Joko ihminen on itse vastuussa tekemisistään tai sitten kollektiivinen vastuu kuuluu kaikille.
Nyt kollektiivinen vastuu on rajattu sillä perusteella, ettei itse kuulu joukkoon.
Todellinen vastuu on kuitenkin äänestäjillä.
Jos eduskuntaan valitaan aasi, niin ei ole aasin vika, että se paskoo lattialle. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kyseessä on kuitenkin koko eduskunta eikä pelkästään puolue tai hallitus.
Joko ihminen on itse vastuussa tekemisistään tai sitten kollektiivinen vastuu kuuluu kaikille.
Nyt kollektiivinen vastuu on rajattu sillä perusteella, ettei itse kuulu joukkoon.
Todellinen vastuu on kuitenkin äänestäjillä.
Jos eduskuntaan valitaan aasi, niin ei ole aasin vika, että se paskoo lattialle.Hyvin sanottu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3817170Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai856058Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2005541Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi874305Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan623528HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok703459Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta713454Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava103419SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha603187Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan393105