Pidät kumppanisi statusta tai kouluttautuneisuutta
Kuinka tärkeänä
94
838
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei status tai koulutusaste, vaan mitä on opiskellut, mistä on elämässä kiinnostunut, mitä asioita haluaa edistää. Jos sellaisia, jotka vastaavat omia arvoja, ovat myös itseäni kiinnostavia, joita pidän arvossa, se vaikuttaa.
Naiselta - Anonyymi00002
Luonne on tärkeämpi
- Anonyymi00085
You would think right
- Anonyymi00003
Arvostan kaikkea hyvää minkä hän on saanut elämässä aikaiseksi.
- Anonyymi00005
Järki ja moraali ei katso koulutukseen.
- Anonyymi00006
Hyvä huomio, mut siihen lisänä keskiasteen koulutus täydentää hyvää kokonaisuutta. Korkeampi koulutus monesti ylpistää ihmistä, jolloin tasa-arvo tekijät voivat kärsiä ja luottamuksen määrä kaventua? Sivusta totean.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyvä huomio, mut siihen lisänä keskiasteen koulutus täydentää hyvää kokonaisuutta. Korkeampi koulutus monesti ylpistää ihmistä, jolloin tasa-arvo tekijät voivat kärsiä ja luottamuksen määrä kaventua? Sivusta totean.
En usko että koulutus vaikuttaa vaan luonne.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Luonnekin on merkityksellinen. Luonne-erot voivat synnyttää turhalta tuntuvia riitoja, jotka pitemmän päälle on selkeä haitta.
- Anonyymi00025
Anonyymi00007 kirjoitti:
Luonne on tärkein. Jos äkkipikainen ja haukkuu toista, niin se on ehdoton EI! Kuten tietty henkilö on. Olen sen ymmärtänyt jo vuosia sitten ja siksi minulla ei ollut koskaan mitään sanottavaa hänelle!
- Anonyymi00041
Anonyymi00025 kirjoitti:
Luonne on tärkein. Jos äkkipikainen ja haukkuu toista, niin se on ehdoton EI! Kuten tietty henkilö on. Olen sen ymmärtänyt jo vuosia sitten ja siksi minulla ei ollut koskaan mitään sanottavaa hänelle!
Taitaa ne haukkuvat olla siellä päin hauhau
- Anonyymi00083
Anonyymi00041 kirjoitti:
Taitaa ne haukkuvat olla siellä päin hauhau
Eivätkö yhtään esim ulvo sitten? Pa dam pam tshii
- Anonyymi00084
Siltä se vähän näyttäis juu
- Anonyymi00008
Pitää muistaa et kouluttautuminen vaikka kuinka korkealle onnistuu ihmiseltä kellä on siihen tahtoa, joten se ei ole oikeastaan mikään kilpailun valttikortti. Näen enemmän tässä elämässä tärkeintä olevan luonne ja persoona. Pystyy mielummin antamaan kun vain ottamaan. Kyllä koko elämä kuitenkin perustuu luonnon ympärille vaikka ihminen yrittäisi kuinka rakennella omia keksintöjä. Luontoon kuuluu naisen ja miehen väliset tunteet ja energiat ja se kaikki hienoviritteinen yhteys. Miksi emme käyttäisi näitä jumaluuden energioita hyväksi kun ne ovat ihmisen nokan eteen tarjottu. Ihmisen äly voi tarjota akateemisuutta, mutta se jää kauas elämän ydinenergiasta ja sykkeestä.
- Anonyymi00044
Ei se tahto aina riitä? Kognitiivinen kyvykkyys, ja ylipäätään keskittyminen ja hyvä muisti mahdollistaa asioita. Ilman niitä seinä voi nousta vastaan, vaikka tahtoa olisi kuinka. Huonot vanhemmat, liian alkoholipitoinen nuoruus voivat synnyttää esteitä haluille ja tahdolle?
Näin itse koen. Uskoa vaaditaan myös aina, että jaksaa suoriutua haastavemmista tilanteista. Itsellä olisi ollut tahtoa, muttei uskoa kouluttautua enemmänkin, tiedostan rajallisuuteni ja siksi luovuin enemmästä.
Tyydyin keskiasteen koulutukseen, josta selviydyin keskivertoa paremmin, muutamat jatkoivat siitä ammattikorkeaan, heillä oli parempi kielipää kuin minulla, kielipää oli minun heikkous jatkon kannalta.siksi en lähtenyt jatkamaan heidän tyyliin.
- Anonyymi00009
En yhtään minään. Minä rakastan miestä, en titteleitä tai taateleita.
- Anonyymi00082
Joo ei mullakaa oo ollu pitkään aikaan dateseja
- Anonyymi00010
Pitää olla vähintään aivokirurgi.
- Anonyymi00081
Hyvä tökkimään pitää olla juu
- Anonyymi00012
En edes tiedä mitä "statuksella" tarkoitetaan, joten sillä ei ole mitään väliä. Sitä rakastuu silloin kuin rakastuu, eipä siinä paljon tutkintopapereita katsella, mutta on todennäköisempää, että minulla on enemmän korkeakoulutetun kanssa yhteistä kuin esim. ammattikoulutaustaisen kanssa. Ja yliopistokoulutetun kanssa on helpompi jutella, koska en halua joutua varomaan sanojani suhteessa. Se ei tunnu hyvältä, jos kumppani kommentoi, että käytän "liian vaikeita sanoja", kun puhun ihan normaalisti asioista. Kavereita minulla on tuollaisia, ja se nyt menee vielä, mutta parisuhteessa tuo tuntuisi varmasti molemminpuolin siltä kuin olisi koko ajan kivi kengässä.
- Anonyymi00024
Sivistys on ihan hyvästä, mutta sellainen yliopistokielikin voi olla aika koomista. Se voi saada asiat kuulostamaan ihmeellisemmiltä kuin ne on. Ihmiset haluaa erottua joukosta ja käydä sen takia paljon kouluja. Kun katsoo opiskelijoiden menoa niin se näyttää siltä, että kuka huutaa koviten ja "katsokaa kun minä tulen täältä ja tahdon kaiken." Pyöritään ja tehdään yhdessä ja ollaan "me porukkaa", kuulutaan johonkin. Halutaan tehdä ero johonkin massaan. Sitten samalla opetellaan sivistyssanoja ja bilettämisen välissä kuvitellaan olevansa matkalla sivistykseen ja gloriaan.
Voi kuulostaa kyyniseltä, mutta koulu on oikeasti vain kilpailu jota ainoastaan kuorrutetaan hienoilla sanoilla, jotta sen sivistyksen tarkoitus pyhittäisi kaikki keinot. - Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sivistys on ihan hyvästä, mutta sellainen yliopistokielikin voi olla aika koomista. Se voi saada asiat kuulostamaan ihmeellisemmiltä kuin ne on. Ihmiset haluaa erottua joukosta ja käydä sen takia paljon kouluja. Kun katsoo opiskelijoiden menoa niin se näyttää siltä, että kuka huutaa koviten ja "katsokaa kun minä tulen täältä ja tahdon kaiken." Pyöritään ja tehdään yhdessä ja ollaan "me porukkaa", kuulutaan johonkin. Halutaan tehdä ero johonkin massaan. Sitten samalla opetellaan sivistyssanoja ja bilettämisen välissä kuvitellaan olevansa matkalla sivistykseen ja gloriaan.
Voi kuulostaa kyyniseltä, mutta koulu on oikeasti vain kilpailu jota ainoastaan kuorrutetaan hienoilla sanoilla, jotta sen sivistyksen tarkoitus pyhittäisi kaikki keinot.Kukaan ei hae yliopistoon opiskelemaan ja opiskele siellä vuosikausia "erottuakseen joukosta".
- Anonyymi00048
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kukaan ei hae yliopistoon opiskelemaan ja opiskele siellä vuosikausia "erottuakseen joukosta".
No hengailemaankos sinne sitten mennään. Minkäs takia jokainen, tai edes joka toinen ei sitten käy yliopistoa? Koska sinne on pääsykokeet eli seulonta. Siihen koko kouluputki perustuu. Se alkaa jo viimeistään ylä-asteella, jotta pääsee ensin lukioon jotta saa paremmat mahkut yliopistoon. Koko ajan on erotuttava ja miellytettävä opettajia, jotta pääsee yhdeltä tasolta seuraavalle. Ei sitä lahjaksi anneta, sitä on haluttava. Lopulta saavutetaan jokin diploma, joka antaa tunnustuksen kuulua tiettyyn harvalukuisempaan joukkoon. Simple.
- Anonyymi00053
Anonyymi00048 kirjoitti:
No hengailemaankos sinne sitten mennään. Minkäs takia jokainen, tai edes joka toinen ei sitten käy yliopistoa? Koska sinne on pääsykokeet eli seulonta. Siihen koko kouluputki perustuu. Se alkaa jo viimeistään ylä-asteella, jotta pääsee ensin lukioon jotta saa paremmat mahkut yliopistoon. Koko ajan on erotuttava ja miellytettävä opettajia, jotta pääsee yhdeltä tasolta seuraavalle. Ei sitä lahjaksi anneta, sitä on haluttava. Lopulta saavutetaan jokin diploma, joka antaa tunnustuksen kuulua tiettyyn harvalukuisempaan joukkoon. Simple.
Huomaa kyllä, että et ole korkeakoulutettu.
- Anonyymi00078
Anonyymi00053 kirjoitti:
Huomaa että itse taas olet, kun et selvästi kykene näkemään oikeaa totuutta, vaan elät siinä "koulutusharhassa" juhlittuna sankarina joka on tehnyt "kaiken oikein".
- Anonyymi00080
Anonyymi00053 kirjoitti:
You oviously are not just a hatrack, girl
- Anonyymi00091
Anonyymi00078 kirjoitti:
Huomaa että itse taas olet, kun et selvästi kykene näkemään oikeaa totuutta, vaan elät siinä "koulutusharhassa" juhlittuna sankarina joka on tehnyt "kaiken oikein".
Sinä taas vedät hatustasi mitä "faktoja" sattuu.
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Sinä taas vedät hatustasi mitä "faktoja" sattuu.
Sä et pysty edes keskustelemaan analyyttisesti. Siinä se on objektiivinen tieteilijä suoraan yliopiston liukuhihnalta.
- Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Sä et pysty edes keskustelemaan analyyttisesti. Siinä se on objektiivinen tieteilijä suoraan yliopiston liukuhihnalta.
Ennemmin keskustee analyyttisesti kumisaappaan kanssa.
- Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Ennemmin keskustee analyyttisesti kumisaappaan kanssa.
No kerro sitten missä meni vikaan?
- Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
No kerro sitten missä meni vikaan?
Brandolinin laki. "Hölynpölyn kumoamiseen tarvittava energiamäärä on kertaluokkaa suurempi kuin sen tuottamiseen tarvittava." Hyvää yötä. Huomenna työpäivä.
- Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
Brandolinin laki. "Hölynpölyn kumoamiseen tarvittava energiamäärä on kertaluokkaa suurempi kuin sen tuottamiseen tarvittava." Hyvää yötä. Huomenna työpäivä.
Tuo ei ollut mikään perustelu tähän, vaan pelkkä eskapistinen analogia. No mene siitä sitten tekemään sitä minkä parhaiten osaat. Eli teeskentelemään.
- Anonyymi00013
Nössykkä Mössykkä Mieheni joka pääsi nyt eroon Nyhverö nimestä niin EI OLE VÄLIÄ, koska hänellä sentään TOLPPAAN KUSIJASTA lähtien tyyliin kaikki.
- Anonyymi00018
Lisään tähän, että ens vuonna Nössykkä Mössykkä Mieheni voi siirtyä meidän suhteessa AIVOIKSI sekä JÄRJEN ÄÄNEKSI jos tässä seuraavalle TASOLLE joutuu siirtymään eli IRL kontrolliin.
Ilmesty nuo Anonyymi kontrolli numerot tänne joten alko IKÄVÄSTI KYLLÄ HUOLESTUTTAMAAN näin niin, kuin VAIMONA.
Seuraavaksi tietenkin ilmestyy joku kuulustelu boxi jossa pitää perustella omat kirjoitukset niin SUOMI24 hoitaa KUNNIALLISESTI TEHTÄVÄNSÄ niin EI TARVI POLIISIA JA KÄRÄJIÄ TURHIEN ASIOIDEN TAKIA TYÖLLISTÄÄ. - Anonyymi00079
Anonyymi00018 kirjoitti:
Lisään tähän, että ens vuonna Nössykkä Mössykkä Mieheni voi siirtyä meidän suhteessa AIVOIKSI sekä JÄRJEN ÄÄNEKSI jos tässä seuraavalle TASOLLE joutuu siirtymään eli IRL kontrolliin.
Ilmesty nuo Anonyymi kontrolli numerot tänne joten alko IKÄVÄSTI KYLLÄ HUOLESTUTTAMAAN näin niin, kuin VAIMONA.
Seuraavaksi tietenkin ilmestyy joku kuulustelu boxi jossa pitää perustella omat kirjoitukset niin SUOMI24 hoitaa KUNNIALLISESTI TEHTÄVÄNSÄ niin EI TARVI POLIISIA JA KÄRÄJIÄ TURHIEN ASIOIDEN TAKIA TYÖLLISTÄÄ.Minä ottaisin ne käräjät gubbe mieluummin ensin ja ne poliisit vasta sitten öhhöö
- Anonyymi00014
Tollasilla asioilla ei ole minkäänlaista merkitystä, ainakaan mulle.
Eikä oikeasti pitäisi olla kenellekään.
Mikäli toinen on aidosti tärkeä,
silloin on ihan se ja sama kuka, mitä, mistä,
tai millainen toinen on.
Enkä tarkoita pelkästään parisuhteissa,
vaan kaikessa. - Anonyymi00015
En lainkaan tärkeänä. Noista kumpikaan ei kerro ihmisestä mitään muuta kuin että häntä on kiinnostanut esim. kouluttautua. Ihminen voi olla lahjakas, älykäs, tiedonjanoinen jne. ja haluta silti tehdä vaikkapa työkseen jotain suht helppoa ja simppeliä ja kehittää itseään harrasteissa jne. Minulle olennaista on henkilö itsessään, ei hänen oppiarvonsa tai työnsä.
- Anonyymi00016
ne todistukset susta sen parempaa ihmistä tee, jopa sitä pätevyyttäkin välillä mietin
- Anonyymi00077
Näinki voi todeta sekä ajatusta laajentaa
- Anonyymi00017
Tärkeänä
- Anonyymi00019
Ehkä sellaiset ihmiset jotka ovat kouluttautuneet paljon, pitävät sitä tietenkin tärkeänä. Jos itse on uhrannut aikaa, energiaa ja ponnistuksia johonkin, ei tietenkään halua sitä kaikkea vähätellä ja samalla itseään vähätellä.
- Anonyymi00020
Pidän kouluttautumista tärkeänä, mutta parisuhteeseen sillä ei ole vaikutusta.
- Anonyymi00021
Vaikka olisi kuinka kouluttautunut ja hyvässä asemassa ja omistaa pienen vehkeen, niin ei todellakaan kiinnosta, enkä voisi olla sellasen kanssa.
Se on vaan totuus.
Jos joku saa nautintoa ns.prinssinakista, niin sitten saa.- Anonyymi00022
Sinä mies et taida olla kouluttautunut 😄
- Anonyymi00028
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olen nainen...
- Anonyymi00031
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei ole kouluttautunut, ei.
- Anonyymi00045
Kapeakatseisuutesi voi olla myös heikkous johon voi kaatua moni sinulle mieleinen suhdekin? Uskon, et olet muissakin asioissa ehdoton, et vain prinssinakeista? Oletan näin.
- Anonyymi00073
Anonyymi00045 kirjoitti:
Kapeakatseisuutesi voi olla myös heikkous johon voi kaatua moni sinulle mieleinen suhdekin? Uskon, et olet muissakin asioissa ehdoton, et vain prinssinakeista? Oletan näin.
sitten taivaan herra tarkoitti nii
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
sitten taivaan herra tarkoitti nii
Huoh ja tämäkin heitto tälle gubelle hieman moniulotteisempi ns pystytte parempaa
- Anonyymi00076
Anonyymi00028 kirjoitti:
Olen nainen...
Jaa vai niin. Pitäkööt kaikki huolen omista testopitoisuuksista vaa
- Anonyymi00023
En etsi kumppania. Ystäväksi ikäiseni mies ja koulutuksella ei ole merkitystä. Samanikäisyys on tärkein asia, siitä olen tarkka!
- Anonyymi00075
Ettei toisella ole bilelakkia ja toisella hartiahuivia vai miten gubbe?
- Anonyymi00026
Todella merkityksettömänä.
Itsellä on mutta sillä ei saanut edes duunia.- Anonyymi00072
Sitähän se gubbe minäkii että turha nuoleskella niitäkin. Metateksti flying manki
- Anonyymi00027
En pidä tärkeänä, päinvastoin status on alkanut elämänkokemuksen myötä näyttäytyä enemmänkin varoitusmerkkinä… Koulutusta yleisesti arvostan, sen hankkiminen kertoo pitkäjänteisyydestä ja halusta oppia (yleensä), mutta niitä ominaisuuksia voi omata, vaikka ei olisikaan kouluttautunut. Ja kumppanilla tärkeämpää on äly ja järki, sekä kyky asettua muiden asemaan ja hyvä tahto. Toivon kyllä että yleistietoa on ja että on kiinnostunut ympärillä tapahtuvista asioista.
- Anonyymi00029
Vähäpätöisenä. Yhteinen energia ja kemia tärkein sekä hyvä luonne.
Mn tumma- Anonyymi00034
Varmasti.
- Anonyymi00046
Anonyymi00034 kirjoitti:
Varmasti.
Niin on.
- Anonyymi00032
Itsensä kehittäminen sitä arvostan
- Anonyymi00033
ollakseni rehellinen
en pidä minään.- Anonyymi00070
Lätkä ku lätkä huu keers, ne on kaikki samanarvoisia tai yhteismitallisia käkä
- Anonyymi00035
Ihan sama jos ihminen on oikea.
- Anonyymi00036
Kerron kaikille hänen titteleistä ja kikkeleistä toki.
- Anonyymi00069
Minä kerron somessa kaikki mitä sen äiti on kertonut minulle lapsuudesta ja nuoruudesta. Metateksti mr anamneesit
- Anonyymi00037
Ei ole merkitystä kunhan tienaa reippaasti ja toimii makkarissa.
- Anonyymi00068
Hyvähän se on reipas olla sielläki
- Anonyymi00038
Yleisellä tasolla arvostan koulutusta ja oppineisuutta. Se tuo tasaarvoa ja tietämystä yhteiskuntaan. Sivistystä on monenlaista. Ei se ole sama kuin koulutus. Lämmin ja elämänkokemuksella karttunut viisaus on tärkeämpää kuin kirjaviisaus. Tilannetaju ja tunneäly ovat todella tärkeitä myös parisuhteessa.
- Anonyymi00039
On tärkeää ettei kaunotarta ole rasitettu eikä aivopesty liiallisesti, peruskoulu on erinomainen taso, yo vielä kelvollinen. Sen ylittävillä naisellisuus kärsii pahasti.
- Anonyymi00040
Hyvä veto!
- Anonyymi00042
Helpommin manipuloitavissa ja alistettavissa ovat varmasti kuten 1800 - luvulla kun nainen joka omasi omia mielipiteitä harrastuksia saati koulutusta oli mies oli uhka. Uhka vanhalle järjestykselle, jossa on valmis hierarkia. Mies jolla on alhainen status voi siten nykypäivänäkin kokea naisen eritavoin uhaksi. Ymmärrän.....
- Anonyymi00054
Anonyymi00042 kirjoitti:
Helpommin manipuloitavissa ja alistettavissa ovat varmasti kuten 1800 - luvulla kun nainen joka omasi omia mielipiteitä harrastuksia saati koulutusta oli mies oli uhka. Uhka vanhalle järjestykselle, jossa on valmis hierarkia. Mies jolla on alhainen status voi siten nykypäivänäkin kokea naisen eritavoin uhaksi. Ymmärrän.....
Nimenomaan. Niille heikoimmille miehille vahva/kouluttautunut/kunnianhimoinen/tms. nainen on uhka. Pää pystyssä olevat miehet tietää sen, että kaksi vahvaa yhdessä vahvistaa molempia eikä kyse ole kilpailutilanteesta.
- Anonyymi00065
Anonyymi00054 kirjoitti:
Nimenomaan. Niille heikoimmille miehille vahva/kouluttautunut/kunnianhimoinen/tms. nainen on uhka. Pää pystyssä olevat miehet tietää sen, että kaksi vahvaa yhdessä vahvistaa molempia eikä kyse ole kilpailutilanteesta.
Jatkuvasti ohtaan yrittävät nuijalla lyödä
- Anonyymi00066
Anonyymi00042 kirjoitti:
Niin just naiset älkää aina valittako ennen teidät ois poltettu elävältä, jeez
- Anonyymi00067
Kyetäkseen yhtä syvällisellä keskustelun tasolle kanssasi heh
- Anonyymi00043
Toivottavasti mies ois sössinyt elämässä asioitaan huolellisesti koska muutenhan meistä ei mitään tule. Kattokaa ku olen aika tavan tamma ns. Putoan kärryiltä kokoajan jos mies on liian fiksu enkä pysty mitenkään keskittymään että mietin kaikkea muuta vaikka saattaisin istua mukamas tärkeäni vieressä. Miettisin todennäköisesti miten liikahdan siitä kuviosta pois niin ettei tarvitte tavata enää koskaan
- Anonyymi00047
Nainen, joka on istuskellut vuosikausia jossain oppilaitoksessa, on liian vanha parisuhdemarkkinoilla jo siinä vaiheessa kun hänelle annetaan oppiarvo.
- Anonyymi00050
Ja sinusta huokuu ikäloppu eläkeläinen, koska sana oppiarvo.
Eikö tuossa iässä luulis olevan jo muutakin tekemistä, kun trollailla palstalla.
Onko kiikkustuolissa kissa vai miksi olet Dorolla kirjoittelemassa? - Anonyymi00062
Sehän on emäntäkouluun sitten mentävä
- Anonyymi00049
Vastaan niin että ulkoinen menestys on minulle yhdentekevää.
- Anonyymi00051
Kirjailija on
- Anonyymi00061
Aiotteko surmata sen?
- Anonyymi00052
Maailman turhin kysymys, koska:
Naisille ne ovat tärkeitä,
miehille ei.
Biologia. Olemme eläimiä.- Anonyymi00056
Kuulostaa siltä että miehet on niitä eläimiä, ei naiset. :/
- Anonyymi00060
Anonyymi00056 kirjoitti:
Rrau perro pörrö
- Anonyymi00087
Anonyymi00056 kirjoitti:
Kuulepas, nyt takaisin sinne biologian tunneille.
Eri sukupuolet kuuluvat samaan lajiin. - Anonyymi00090
Anonyymi00087 kirjoitti:
Kuulepas, nyt takaisin sinne biologian tunneille.
Eri sukupuolet kuuluvat samaan lajiin.Pointti viuhahti sulla yli hilseen niin että korvat soi.
- Anonyymi00055
En pidä tärkeänä. Pidän sivistystä ja fiksuutta tärkempänä. Mutta yleensä se tuo mukanaan elintason, joka mahdollistaa pienen elämästä nauttimisen esimerkiksi matkusteluun tai jonkun muun mukavan harrastelun muodossa, tai vaikka ravintolassa syömisen silloin kun ei jaksa itse tehdä mitään. Pieniä asioita.
- Anonyymi00057
Sivistyneet ja korkeasti koulutetut ovat kuivia kuin kirjan lehdet.
- Anonyymi00059
Jotkut tosi suppeita ja piilovihaisia mieleltään, mutta ei ”kakki”
- Anonyymi00058
Jotain kimalletta glitteriä ois kiva olla
- Anonyymi00064
Also play that funky music white boy
- Anonyymi00071
Pittää olla jumalasta seuraava ylöspäin muutenhan mä en tee mittään
- Anonyymi00086
Tykkään keskustella kaikesta.m ja en kestä tuppisuuta. On hyvä olla avarakatseinen, mikä voi mennä yhteen koulutuksen kanssa, mutta en tittelin perässä ole. Läheisyys on tosi tärkeää minulle, että jos miehellä on titteli, mutta ei rakastele ja ole lämmin, niin saa mennä.
- Anonyymi00088
Ammattikoulun paperit itellä, tosin ihan väärän ammatin opiskelin nuorena.
- Anonyymi00089
Sosiaalinen ja taloudellinen status ei ole tärkeää minulle. Arvostan kyllä tiettyjä pääoman lajeja joita hän ehkä luonteenlaatunsa avuin on hankkinut. Luonne taas (temperamentti) on saatu ja toivoisin sen olevan lempeä ja helppo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382315Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891