Tuleeko meistä ikinä mitään todellista? Siis tuleeko meille oikeaa parisuhdetta?
Miehelle tämä
Kiinnostaa tietää
25
499
Vastaukset
- Anonyymi00001
No ei tietenkään tule! Muuten olisi jo tullut!
- Anonyymi00017
Kukaan ei ole siis vielä toistaiseksi tullut?
- Anonyymi00002
Oletko tehnyt asian eteen mitään muuta kuin täällä anonyyminä kaipaillut?
- Anonyymi00003
Olen lähettänyt kaksi tekstiviestiä, joissa olen kertonut tunteeni.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen lähettänyt kaksi tekstiviestiä, joissa olen kertonut tunteeni.
Multimediaviestit ei mene perille jos ei whatsappia.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Multimediaviestit ei mene perille jos ei whatsappia.
En mitään sellaisia ole lähettänyt.
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
En mitään sellaisia ole lähettänyt.
Kikkelinkuvia lähettelit himmeesti
- Anonyymi00004
meille ei tule koska tilanne on käytännössä mahdoton. naiselta sivusta.
- Anonyymi00005
T nainen Tonttuna bunkkeristaan kyselee? :D
-sivusta- Anonyymi00007
Tämä tiedustelu ei ollut minulta..t
- Anonyymi00019
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tämä tiedustelu ei ollut minulta..t
Ottakaa kaikki mallia
- Anonyymi00020
Millainen tämä mainitsemasi bunkkeri o?😝
- Anonyymi00009
Varmasti aina voi tulla, jos vain osutte kohdakkain. Siis jos molemmat vapaita ja suhtkoht normaaleja ihmisiä. Voimia!
- Anonyymi00012
Miks pitäs olla normaali?
- Anonyymi00014
No niin, siinä se tuli taas. Normaali 😐 Ei me voida 😑
- Anonyymi00024
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miks pitäs olla normaali?
Tarkoitin lähinnä vastuullista ja empaattista tuolla ilmaisulla. Voi hyvin!
- Anonyymi00010
tietenkään ei tule enää mitään varatun naisihmisen kanssa👍
- Anonyymi00011
Kenellä täällä palstalla olijoilla voi mitään tulla, kun kaikki on varattuja tai vaikea tilanne, ei uskalleta kertoa tunteita, kun se on moraalisesti väärin tai pelätään toisen reaktiota tai itsensä nolaamista, ei nähdä mahdollisuuksia, ei uskalleta keskustella kuin aikuiset ihmiset.
- Anonyymi00013
On täällä meitäkin, jotka on uskaltaneet, mutta tulleet torjutuiksi. Silti voi olla ikävä.
- Anonyymi00021
Voi ihmeen tähden draamasetä sekä äänestäjät.
- Anonyymi00015
se on oikeesti ihme jos löydän vielä jonkun tässä elämässä. sitten jos löydän jonkun luo niin haluan perhe elämää ja ihan tavallista rauhallista menoa vaan mun mielenterveyden takia.
- Anonyymi00023
See you to the other side red hot pepperii on
- Anonyymi00016
Kirjoittakaa ihmeessä kaikki esim lyhyt essee tästä aiheesta tähän palstaäijän galluppiin
- Anonyymi00025
Ei tule olet ärsyttävä akka et ajattele kuin omaa napaasi
- Anonyymi00026
Riippuu kenen elämää luovii. Jos minun niin sanon että pysy minusta kaukana. Koska muuten otan yhteyttä virkavaltaan. -Tumma lähes 50 v nainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4446446Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1523781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?992485Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251959Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1211325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741263- 671104
- 631075
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76990- 44983