Oon turkkilainen mies kääntymässä kristinuskosta islamiin löydettyäni totuuden islamista

Anonyymi-ap

Etsisiin voimoa täältä jonka kanssa tyydyttää seksuaaliset tarpeeni. Löytyykö ehdokkaita?

63

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pane kameleitas niinkun tähänkin asti

• Anonyymi00005

Puujaloilta nussiminen ei onnistu enää näin vanhemmalla iällä.

• Anonyymi00002

Voimo olkoon kanssasi!

• Anonyymi00003

Heips. Kiva paikka etsiä muslimiseuraa!?
      Ihan oikea paikka jonka varmaan profeettakin hyväksyisi?
      Pitääkö olla huivi ja huntu päässä ja housut jalassa kun sulle pyllistää perseensä?

Pitääkö seuralaisella olla myös auto vulva, vai riittääkö jos tykkää antaa anaalia?
      🌄♨️🕌
      Akbaar!

• Anonyymi00004

Tunnen yhden musliminaisen, joka pitää huivia, mutta muuten pukeutuu aika paljastavasti muslimiksi. Viimeksi tavatessa hänelllä oli juuri vesirajan peittävä bleiseri ja alta ei ainakaan näkynyt hametta. Vain sukkahousuja näkyi. Erittäin seksikäs musliminainen. ❤️

• Anonyymi00006

Rasistit!!!

• Anonyymi00007

Miksi?

• Anonyymi00008

Prrusteke turkkimulkku mikä edellä on rssismia sekö että haet seksipalstalla vainia!? Kun et umpiluu tajua tämä foorumi ei ole EI OLE seuranhaku foorumi!

Mene Treffit osastolle ja tee ilmoitus siellä ja kerro mitä ja missä haet!
        Tai hakeudu muslimi- chattiin ja pese kätesi ( se oikea) että saat halalia!

Akbaar!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Prrusteke turkkimulkku mikä edellä on rssismia sekö että haet seksipalstalla vainia!? Kun et umpiluu tajua tämä foorumi ei ole EI OLE seuranhaku foorumi!

Mene Treffit osastolle ja tee ilmoitus siellä ja kerro mitä ja missä haet!
        Tai hakeudu muslimi- chattiin ja pese kätesi ( se oikea) että saat halalia!

Akbaar!

Tuo on rasismia loukata toisen uskontoa ja etnistä taustaa. Idootti

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kuinka niin?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kuinka niin?

Tyhmäkin tajuaa sen

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Tyhmäkin tajuaa sen

Kerrotko tarkemmin?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Vedä vittu päähäsi ja hyppää seuraavaan koneeseen joka vie turkkimulkkulaan sen haisevan paskan sinne takaisin!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

99% pilaa sen 1% maineen.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Vedä vittu päähäsi ja hyppää seuraavaan koneeseen joka vie turkkimulkkulaan sen haisevan paskan sinne takaisin!

Vedän mielummin sinua päähän ja olen tullut jäädäkseen. Käytän kaikki suolen kela rahat ja sinä maksat sen

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Olennä harrastanut seksiä suomalaisen naisen kanssa joka päivä

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Vedän mielummin sinua päähän ja olen tullut jäädäkseen. Käytän kaikki suolen kela rahat ja sinä maksat sen

Suolen… oletko homomies?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Rankka tapaus. Uhoaa netissä väkivallalla. 🤦🏼‍♀️

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Olennä harrastanut seksiä suomalaisen naisen kanssa joka päivä

Tarkoitatko, että olet raiskannut päivittäin vai onko sinulla joku rumapainoinen mamupatja seurana.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tarkoitatko, että olet raiskannut päivittäin vai onko sinulla joku rumapainoinen mamupatja seurana.

Vihaa vain maalaistollo maahanmuuttajia ja et voi asialle mitään että tulemme suomeen

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Rankka tapaus. Uhoaa netissä väkivallalla. 🤦🏼‍♀️

Sinähän se näytät uhoavan 😂😂 praise allah

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ihan seksiä harrastimme ei siinä ollut mitään merkkejä raiskauksesta koska suomi nainen itse pyysi minut nukkumaan hänen kanssa

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Vihaa vain maalaistollo maahanmuuttajia ja et voi asialle mitään että tulemme suomeen

En voikaan.

Mutta sinä et voi sille mitään, että rasismi kasvaa teidän itsenne ja vassareiden vuoksi. Yhden saat puolellesi, niin kaksi kääntyy toiseen suuntaan. Onnea siihen. 🐷

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sinähän se näytät uhoavan 😂😂 praise allah

Perus ähly ja vassari kommentti. Itse toimit tyhmästi ja syytät siitä muita. Kuinka stereotypiaa todentavaa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ihan seksiä harrastimme ei siinä ollut mitään merkkejä raiskauksesta koska suomi nainen itse pyysi minut nukkumaan hänen kanssa

Mamupatja

• Anonyymi00027
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Niin kyllä se on olisi paljon parempi lähteä Suomesta niin moni pelastuu raiskaajalta

• Anonyymi00028
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Samaa mieltä

• Anonyymi00031
        Anonyymi00023 kirjoitti:

En voikaan.

Mutta sinä et voi sille mitään, että rasismi kasvaa teidän itsenne ja vassareiden vuoksi. Yhden saat puolellesi, niin kaksi kääntyy toiseen suuntaan. Onnea siihen. 🐷

Arvasin että olet rasisti. Suomi Naiset tykkää minusta

• Anonyymi00032
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Perus ähly ja vassari kommentti. Itse toimit tyhmästi ja syytät siitä muita. Kuinka stereotypiaa todentavaa.

Perussuomalainen rasisti joutui imemään omia nännejään 😂😂

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Homoseksuaalejan ne ovat. Sebastian Tynkkynen mustan munan lutkuttaja

• Anonyymi00040
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Sinähän vaikutat hyvin välkyltä persoonalta. Oletko koneinsinööri vai kirurgi?

• Anonyymi00042
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Arvasin että olet rasisti. Suomi Naiset tykkää minusta

Siellä kirjoittaa persu, joka esittää olevansa mamu ja lietsoo rasismia lisää. Toimiva keino.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Sinähän vaikutat hyvin välkyltä persoonalta. Oletko koneinsinööri vai kirurgi?

Teem työkseni sitä että otan työssä käyvien rahat omaan taskuun kelalta. Suomi on paska maa mutta täältä saa ilmaista rahaa

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Siellä kirjoittaa persu, joka esittää olevansa mamu ja lietsoo rasismia lisää. Toimiva keino.

Minä olen turkkilainen mutta syntynyt suomessa en ole perussuomalainen. Puoliksi turkkilainen koska äitini on kanttis. Olin kristitty mutta löysin totuuden islamista vasta aikuisiällä

• Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

En seuraa politiikkaa. Tuo perussuomalainen tuli itse ärsyttämään minua. Perussuomalaiset inhoan koska vihaa tekevät. Minulla on ihan sama mikä on poliittinen kantaai ei kiinnosta teen mitä itse haluan ja ilmaisen asiat nii kuin ne on

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Teem työkseni sitä että otan työssä käyvien rahat omaan taskuun kelalta. Suomi on paska maa mutta täältä saa ilmaista rahaa

Olet rasisti

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

En seuraa politiikkaa. Tuo perussuomalainen tuli itse ärsyttämään minua. Perussuomalaiset inhoan koska vihaa tekevät. Minulla on ihan sama mikä on poliittinen kantaai ei kiinnosta teen mitä itse haluan ja ilmaisen asiat nii kuin ne on

Vaikutat täällä hyvin vihaiselta ja polarisointi halukkaalta, mutta syytät muita siitä.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Juuri tavallinen sandaalinläpsyttäjä. Nauti vielä kun voit.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Minä olen turkkilainen mutta syntynyt suomessa en ole perussuomalainen. Puoliksi turkkilainen koska äitini on kanttis. Olin kristitty mutta löysin totuuden islamista vasta aikuisiällä

Lomaromanssin tuotos. 🤣

• Anonyymi00051
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Hallitus ei ole varastanut minulta yhtään rahaa vieläkään. Suomalaisilta leikataan ei meiltä

• Anonyymi00052
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Mene etsimään naisia muualta ei täällä ole kuin suomi miehiä

• Anonyymi00053
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Täytyy etsiä toinen paikka täällä ei ole kuin rasisteja. Huono sivu

• Anonyymi00054
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Mistä tunnistit sen perussuomalaiseksi? Rasismista? Tunnen monta rasistisia mielipiteitä omaavaa, mutta he eivät koskaan äänestäisi persuja. Tunne rasistisia mielipiteitä omaavia vihreitä ja jopa vasemmistolaisia. Ei puolue määrittele kaikkia mielipiteitä.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Täytyy etsiä toinen paikka täällä ei ole kuin rasisteja. Huono sivu

Taidat nähdä rasisteja joka paikassa? Tämä on hyvin tavallista nykyään.

• Anonyymi00026

Oon nyt vaikka vittu painu helvettiin

• Anonyymi00039

Persu Lost the debate

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Persu Lost the debate

Wrong. SDP:n oikeaa siipeä.

• Anonyymi00029

Lähdin kerran tuossa viime kesänä kahden turkkilaiset miehen matkaan sen toisen asunnolle. Ja eikä todellakaan kaduta se viikonloppu kun sain niiltä tähänasisen elämäni panot. N24

• Anonyymi00060

Valetta. Turkkilaisella oma asunto. 🫣

• Anonyymi00030

Varmaan hyvää rajua seksiä?

• Anonyymi00034

Minä saan suomi naista vaikka saan rahaa mutta sinä työmies et saa mitään

• Anonyymi00035

Siis kela raha

• Anonyymi00036

Heinolan setä on etsimäsi

• Anonyymi00037

Missäs tämä Turkkilainen mies on joka haluu himojansa tyydyttäjää ja minkä ikänen ym? N24

• Anonyymi00038

28v olen

• Anonyymi00056

Onko voimoo löytyny? 🤣

• Anonyymi00057

Oletko sinä se sama puoliturkkilainen, jolla on päihdeongelma ja olet kokeillut useampaa uskontoa? Nykyäänkö löydät totuutta islamista? Vieläkö huumeita menee entiseen tahtiin?

Vittu sä olet pahemmin sekaisin kuin koskaan!

• Anonyymi00058

Hahahaha 😂😂😂😂

• Anonyymi00059

Sehän nussi omaa koiraansa ja pakotti tyttöystävän koiran pantavaksi.

• Anonyymi00061

24-v mies, joka perjantaina keskipäivästä alkanut nauttimaan alkoa ja lopettanut alkon lauantaiyönä klo 4 aikana. Alkoholin nauttimisen aikana oman kertoman mukaan sammunut alkoholin vaikutuksesta, juonut noin 1.5 litraa järvivettä. Epäilee että joku on hänet huumannut.
      Potilas kokee sydämen hakkaamista, ajatusten hidasta kulkua. Aistiharhoja nähnyt kotonaan, varjoja kulkemassa huoneissa.

Tossa mun oman kanta enempää en voi paljastaa 😂

• Anonyymi00063

Ladieees!! Yeeaahhh

• Anonyymi00064

Kerro itsestäsi lisää. N24

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Kerro itsestäsi lisää. N24

Gimme me cigarette!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      384
      5729
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1712
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      981
    4. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      95
      894
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      130
      854
    6. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      842
    8. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      842
    9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    10. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      817
    Aihe