Sinun kiintymystapasi oli se, että pidit etäisyyttä ja turvallisuutta taisit tuntea vain silloin kun olit yksin. Käyttäydyit kuin sinkku, vaikka käveltiin tai oltiin yhdessä, katselit ja kommentoit muita naisia minulle - miksi? Rikoit epäkypsällä riitelytavallasi. Hilluit seksisätissä. Et halunnut rakentaa mitään yhteistä, enkä kyllä ymmärrä miksi silti halusit jatkaa. Minä en pyytänyt liikaa enkä ollut liikaa tai liian vähän, sinä olit kykenemätön aitoon parisuhteeseen. Sitoutumisesta et kyllä ymmärtänyt yhtään mitään.
Lähdin koska en enää luottanut
18
501
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuollaista tyyppiä ei kannatta kaivata pätkääkään!
- Anonyymi00002
Kuulostaa välttelevältä kiintymysmallilta… Vedän niitä puoleeni, vahva suositus että ÄLÄ enää palaa. Vaikka hänestä ei kuuluisi mitään, keskity muuhun, anna pahan olon tulla kun se tulee, mutta älä ala jossittelemaan että olisiko sittenkin… Hylkäämiskokemus joka tuohon liittyy, on vaikeaa. Mutta ole ylpeä itsestäsi kun pystyt rajaamaan pois ihmisen, joka ei pysty tunnetasolla sitoutumaan. Teet itsellesi suuren palveluksen ja tulet olemaan jatkossa entistä vahvempi.
- Anonyymi00021
Tämä juuri. Tunsin että pyydän ihan liikaa vaikka kyse oli ihan normaalista parisuhteen tarpeesta. Liiankin kauan siinä pienensin itseäni. Enkä voi palata, koska voin huonosti enkä tullut kuulluksi. Tuntui kuin mun oma elämä olis vedetty viemäristä alas ja vain toisen osapuolen tarpeet merkkasi jotain.
- Anonyymi00003
Haloo, eihän ketään voi pakottaa suhteeseen. Aloittaja katsoo peiliin älä syytä toisia!
- Anonyymi00004
Minusta aloituksessa oli paljon asiaakin. Itse en lähtisi häntä syyttelemään ekaks, jos kirjoitti totta, eikä keksinyt kokemiaan asioita.
- Anonyymi00006
Nössykkä Mössykkä Mieheni on joutunut pakosta käyttämään SEKSI CHATTEJÄ ja kaikkia muita, koska hänen VAIMONA MINUN PITÄÄ OLLA KUNNIALLINEN!
Kunniallisilla on ESI-AVOLIITTO ja minun pitää vaimona noudattaa niitä, mutta mieheni halusi itse tähän mukaan!
Hän on tehnyt KUNNIALLISTEN MIESTEN OSUUDEN, mutta EI SITÄ OLE PAKKO NOUDATTAA!
En minä ole vaatinut häneltä mitään!
He joiden kunnioita loukkasin ovat heitä jotka VAATIVAT! - Anonyymi00007
Jos on tunneihminen niin ei pysty pelaamaan ihmisillä. Tunteettomat pystyy leikkimään niin ettei sitoudu. Mutta kuka sellaista haluaa joka pyörittää yhtä aikaa montaa.
- Anonyymi00009
Ei yksikään järkevä huoli.
- Anonyymi00008
Et sä palstasetä mihinkään lähtenyt, vaan parturiakka heitti sut ovesta mäkeen.
- Anonyymi00010
Kuulostaa että olit jokin 2 tai 3 vaihtoehto miehelle muttet mikään oikeasti tärkeä.
Jostain syystä etäällä pidettävä mutta pillusi taisi kelvata
Jos ei muuta saanut .
Sori kuulosta kovin hyvälle toi homma nyt kyllä.
Sivusta - Anonyymi00012
Huomasin kyllä hämmennyksen omina selkeyden hetkinäni. Oli hänessä jotain pitämisen arvoista. Joskus kuin jopa pakettinakin. Se alkaa kuormittaa kun ei aivan saa mitä haluaa. Ei sitä kestä itse eikä toinenkaan. Kyllästyy ja lopettaa tilanteen vatvomisen. Suhteen rauhoittaminen olisi auttanut asiaa. Tunteiden pistäminen syrjään. Kontrolloitu pääsy toiseen. Tämä kaikki tuli ilmaistuksi sanoin, sanomatta ja tilanteissa käyttäytymisenä tietyllä tapaa.
- Anonyymi00014
"Oli hänessä jotain pitämisen arvoista." Entä itsessäsi? Kun panit merkille mitä toinen oli?
- Anonyymi00020
Ei tullut mieleen, että kun ei saa suhteesta itse sitä mitä toivoo, lakkaa joustamasta ja ei vastaa enää toisen tarpeisiin. Kun on tarpeeksi sovittelemattomia ristiriitoja, on parempi luovuttaa. Minun tilanteessa toisen sanat ja teot ei kohdanneet.
- Anonyymi00013
Tavatessamme olit kuitenkin mitä itsenäisin, ihminen joka hoiti elämänsä pieteetillä. Ajattelin että minun ei tarvitse astua mihinkään elämää suurempaan rooliin elämässäsi. Olisit puhunut suoraan ja laittanut nopeammin rajat jos en kerran kyennyt vahvistamaan omakuvaasi riittävästi. En vastannut odotuksiasi joten et menettänyt paljoa.
- Anonyymi00019
:-D tässä niin taas paistaa läpi, minkälainen ihminen kyseessä.
- Anonyymi00016
Välttelevät on peffasta. Eivät edes ymmärrä hakea apua vaan kieltävät että on mitään ongelmaa
- Anonyymi00017
Onneksi selvisi heti alussa.
- Anonyymi00018
joo. heihei
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4928573Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1205852Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2764836Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli584635Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s714166Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603940SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1723778- 901718
- 991272
- 47889