Olet rakas ja tärkeä minulle edelleen❤️.
Sellainen pieni ja söpö olet olemukseltasi, jonka kruunaa hento, mutta kantava äänesi. Olet niin kaunis💖. Osaat huomioida muut ja ymmärrät erilaisuuden.
Aikaisina aamuina olen monta kertaa miettinyt, että voitko oikeasti olla olemassa. Kuitenkin jossain vaiheessa yleensä ilmestyt jostain😅😁.
Oma käytökseni johtuu juurikin siitä, että olet mielestäni kirkkain tähti koko maailmassa enkä pysty aina prosessoimaan sitä.
Minulle riittää se, että olen saanut varhaisen elämäni aikana tavata sinut. Jäät mieleen tärkeänä muistona loppuun saakka.
Voi toki olla, että tällainen diipadaapa teksti ei sinua paljoa hetkauta😆. Kunhan kirjoitan ajatuksiani ylös, kun ei sinulle kehtaa sanoa.
Yritän jatkossa keskittyä muihin asioihin ja pitää rauhaa yllä😌.
Sanonpahan vaan
26
684
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kun sanot minulle tämän saman tekstiviestin muodossa.
- Anonyymi00002
Oiski numero :D
- Anonyymi00027
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oiski numero :D
Kysy
- Anonyymi00003
Kaksi pusua peräkkäin poskelleni kun seuraavan kerran kohdataan. Sillon tiedän tämän olevan minulle. Tiedän että tässä maailmassa on myös aitoa vastarakkautta.
- Anonyymi00011
Vähän liian päälle käyvää :D
- Anonyymi00004
Naisen teksti!!!! Mieheltä.
- Anonyymi00006
Ei?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei?
Naiselle
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Naiselle
Ihan selvä juttu.
- Anonyymi00024
Hymiöiden sijoittelu paljastaa, n->n.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Hymiöiden sijoittelu paljastaa, n->n.
Ei. M-> N
- Anonyymi00014
Voi söpöä😊👌
- Anonyymi00015
tuo kohta "olen saanut varhaisen elämäni aikana tavata sinut" ei oikein sovi häneen, viisikymppiseen mieheen.. Muuten tämä olis ehkä osunut :D ..tai ehkä hän aikoo elää pitkälle yli satavuotiaaksi..
- Anonyymi00016
Jäin vain miettimään, että miten voi olla hento, mutta kantava ääni? Ei ne oikein voi olla samalla ihmisellä, mutta tietysti voi käyttää ääntä eri tilanteissa eri tavoin. Voi olla myös pehmeä, mutta kantava.
- Anonyymi00017
Voi olla. Riippuu just millä volyymilla puhuu.
- Anonyymi00018
Vain elämän lopun erikoisjakso on valmistautuneille.
- Anonyymi00019
Et osaa mitään muuta tehdä kun ärsyttää ja kiusata niin parempi olla vain erillään en jaksa sinua enää
- Anonyymi00020
Ohi :D
- Anonyymi00021
"Tunnussana: Varha" -sivu
- Anonyymi00022
Njoo, okei.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Njoo, okei.
Mikset auttanut sillon, ku sitä pyysin? -Ai nii. Oma lehmä ojassa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mikset auttanut sillon, ku sitä pyysin? -Ai nii. Oma lehmä ojassa.
Mitä? :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4706690Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1983988Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112553Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit302144Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1451515Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?791366Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861218- 681196
- 701189
- 481119