Mulla on ongelma. Haluaisin niin kovin olla sun kanssa mies kahdestaan, ilman niitä muita. Mutta jos näin kävisi, flippaisin ihan täysin ja se olis tosi noloa. Mun kai pitäis olla meistä se järkevämpi. Mut joku näkymätön voima ajaa mua sun lähelle. Se on rakkaus
Mä oon tosi surullinen. Sä oot juuri sitä, mitä nyt tarvitsen ja haluan. En halua ajatella elämääni ilman sua. Millään oo enää mitään väliä, kun lähdet. Sun jälkeen tulee monia, jotka pitävät musta, mutta joista mä korkeintaan... no, pidän.
Mä en tänne juurikaan kirjoittele, mut nyt pää hajoamispisteessä ja minnekään muualle en voi tätä kertoa. Tää ei oo ihan tyypillisin tarina. Mä rakastan sua ❤️
P
Rakas tähtisilmäni
9
393
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pera
- Anonyymi00002
Huh, ruskea silmäni ei kestä enää sinua, hyvästi!
- Anonyymi00004
Olen ihan tarkoituksella vältellyt jäämistämme kahden kesken kun tuntuu ettet osaisi hillitä itseäsi. Mitä siitä nyt tulisi näillä meidän spekseillämme. Ja sinullahan on enemmän pelissä joten olen toiminut parhaaksesi. Ettet kokisi olleesi väärillä jäljillä. Loppujen lopuksi.
- Anonyymi00005
Samaa mieltä
- Anonyymi00006
Oonko mä ollut väärillä jäljillä? 🥺 Sitä mun on vaikea uskoa, vaikka oothan sä voinut muuttaa mielesi. Loppujen lopuksi, niinhän siinä taitaa käydä, ettemme koskaan saa tietää oltaisko me oltu lyömätön pari 🦸👸
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oonko mä ollut väärillä jäljillä? 🥺 Sitä mun on vaikea uskoa, vaikka oothan sä voinut muuttaa mielesi. Loppujen lopuksi, niinhän siinä taitaa käydä, ettemme koskaan saa tietää oltaisko me oltu lyömätön pari 🦸👸
H ei ainakaa ole muuttanut mieltään...
- Anonyymi00008
Toivottavasti asiat selviää ilman pään hajoamista. Minulla hajosi todella pahasti, kun välit menivät elämän rakkauden kanssa. Itkin ja tärisin vuorokauden putkeen ja oli pakko saada kirjoittaa vielä pitkän aikaa. On hän silti minulle vieläkin maailman ihanin nainen, eikä kukaan muu tule lähellekään, vaikka en tiedä nähdäänkö enää koskaan.
- Anonyymi00009
Purjo-Hannele?
- Anonyymi00010
Iske kiinni vaan ja yritä. Muuten jää kaivelemaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911