Ostin novelle kivennäisveden, kuitissa luki ed energiajuoma joka taitaa olla kallilimpi kuin novelle. Se on voinut olla vain vahinkokin mutta jos ei ollut vahinko niin valitettavaa että veloitetaan liikaa.
Cafe hatanpää ehkä veloitti liikaa
15
194
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tarkoitin kalliimpi.
- Anonyymi00002
Miksi täällä siitä valitat,
mene paikanpäälle ja kerro kasvotusten, jos uskallat?- Anonyymi00003
Huomasin asian vasta asunnolla. En muutaman kymmenen sentin vuoksi viitsi takaisin lähteä. Uskoisivatko edes minua.
- Anonyymi00014
Anonyymi00003 kirjoitti:
Huomasin asian vasta asunnolla. En muutaman kymmenen sentin vuoksi viitsi takaisin lähteä. Uskoisivatko edes minua.
Käy näyttämässä kuittia mutta älä sano mitään niin eivät voi epäillä valehtelijakdi
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Käy näyttämässä kuittia mutta älä sano mitään niin eivät voi epäillä valehtelijakdi
Olen paksusorminen ei tarvi epäillä
- Anonyymi00004
jos se pisti omaan taskuun ???
- Anonyymi00005
Niin en tiedä. Jos oli tahallinen vaikutti enemmän kiusaamiselta kuin rahan viemiseltä. Olkaa tarkkana tuossa kahvilassa ettei veloiteta liikaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin en tiedä. Jos oli tahallinen vaikutti enemmän kiusaamiselta kuin rahan viemiseltä. Olkaa tarkkana tuossa kahvilassa ettei veloiteta liikaa.
Jos on noin pienet asiat saaneet ison mittasuhteen, mitä sitten,
sitten se on kohdallasi noin,
vaihtoehtona kohauttaa olkapäitä ja jatkaa iloisena joulunviettoa. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
vaihtoehtona kohauttaa olkapäitä ja jatkaa iloisena joulunviettoa.Mitä jos minä olisin vienyt vaikka 20 sentin tuotteen sieltä? Poliisit olisi kutsuttu paikalle. Eikö kahvilat ja kaupat voisi ns näpistyksen tai varkauden vuoksi kohauttaa olkapäitä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
vaihtoehtona kohauttaa olkapäitä ja jatkaa iloisena joulunviettoa.Niin mitä sitten jos joku varastaa? Kahviloille ja kaupoille se on iso asia.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä jos minä olisin vienyt vaikka 20 sentin tuotteen sieltä? Poliisit olisi kutsuttu paikalle. Eikö kahvilat ja kaupat voisi ns näpistyksen tai varkauden vuoksi kohauttaa olkapäitä?
Käsitä nyt,
jos tekisivät tahallaan, homma loppuu nopeesti,
kiva kun itse et tee virheitä
, ja oot täydellinen,
onnittelut ja muista jankuttaa ja jauhaa. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Käsitä nyt,
jos tekisivät tahallaan, homma loppuu nopeesti,
kiva kun itse et tee virheitä
, ja oot täydellinen,
onnittelut ja muista jankuttaa ja jauhaa.Mistä tiedät että se oli virhe?
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin mitä sitten jos joku varastaa? Kahviloille ja kaupoille se on iso asia.
Täälläkös se asia nyt sitten oikenee,
jatka itkua koko joulun ja juhannuksen,
siinä ratkaisu. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Täälläkös se asia nyt sitten oikenee,
jatka itkua koko joulun ja juhannuksen,
siinä ratkaisu.Ei se ehkä siellä ratkeaisi. Esihenkilöillä on tapana puolustaa työntekijöitään...mitä jos käskyn oli antanut esihenkilö niin turha valittaa hänelle.
- Anonyymi00011
Millaisilta pettymyksiltä vältyykään kun ei käy missään ja juo vain hanavettä kotona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site856037Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers794860Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto524432SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun574182SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963789Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost63522Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi922569SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502503Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352409Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat492148