Ostin novelle kivennäisveden, kuitissa luki ed energiajuoma joka taitaa olla kallilimpi kuin novelle. Se on voinut olla vain vahinkokin mutta jos ei ollut vahinko niin valitettavaa että veloitetaan liikaa.
Cafe hatanpää ehkä veloitti liikaa
11
112
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tarkoitin kalliimpi.
- Anonyymi00002
Miksi täällä siitä valitat,
mene paikanpäälle ja kerro kasvotusten, jos uskallat?- Anonyymi00003
Huomasin asian vasta asunnolla. En muutaman kymmenen sentin vuoksi viitsi takaisin lähteä. Uskoisivatko edes minua.
- Anonyymi00004
jos se pisti omaan taskuun ???
- Anonyymi00005
Niin en tiedä. Jos oli tahallinen vaikutti enemmän kiusaamiselta kuin rahan viemiseltä. Olkaa tarkkana tuossa kahvilassa ettei veloiteta liikaa.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin en tiedä. Jos oli tahallinen vaikutti enemmän kiusaamiselta kuin rahan viemiseltä. Olkaa tarkkana tuossa kahvilassa ettei veloiteta liikaa.
Jos on noin pienet asiat saaneet ison mittasuhteen, mitä sitten,
sitten se on kohdallasi noin,
vaihtoehtona kohauttaa olkapäitä ja jatkaa iloisena joulunviettoa. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
vaihtoehtona kohauttaa olkapäitä ja jatkaa iloisena joulunviettoa.Mitä jos minä olisin vienyt vaikka 20 sentin tuotteen sieltä? Poliisit olisi kutsuttu paikalle. Eikö kahvilat ja kaupat voisi ns näpistyksen tai varkauden vuoksi kohauttaa olkapäitä?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
vaihtoehtona kohauttaa olkapäitä ja jatkaa iloisena joulunviettoa.Niin mitä sitten jos joku varastaa? Kahviloille ja kaupoille se on iso asia.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä jos minä olisin vienyt vaikka 20 sentin tuotteen sieltä? Poliisit olisi kutsuttu paikalle. Eikö kahvilat ja kaupat voisi ns näpistyksen tai varkauden vuoksi kohauttaa olkapäitä?
Käsitä nyt,
jos tekisivät tahallaan, homma loppuu nopeesti,
kiva kun itse et tee virheitä
, ja oot täydellinen,
onnittelut ja muista jankuttaa ja jauhaa. - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Käsitä nyt,
jos tekisivät tahallaan, homma loppuu nopeesti,
kiva kun itse et tee virheitä
, ja oot täydellinen,
onnittelut ja muista jankuttaa ja jauhaa.Mistä tiedät että se oli virhe?
- Anonyymi00011UUSI
Millaisilta pettymyksiltä vältyykään kun ei käy missään ja juo vain hanavettä kotona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4688432Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1195800Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2544738Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli564589Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s624089Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603920SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1673722- 901688
- 921171
- 42847