Toijalan kersat havittelvat sakkoja ja pidennettyä ajokorttikieltoa🤭
Pikkumälkit ajelevat isin volvolla yöllä, alaikäisiä nasseja kyydissä.🫣
Mitä, mitä vanhempien päässä liikkuu, kun antavat/ luovuttavat autonsa tuollaisille ipanoille.
Jos, auto on tappokone aikuisen käsissä, niin tuollaisten mäkkien kässi vielä hurjempi tappokone.🤪🤪
Paitsi, jos kuljettaja vain itse pääsee/ joutuu luutarhaan.⚱️🪦⚰️
Toijlan kersat
Anonyymi-ap
3
243
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mistäpä kuvittelet, että vanhemmat luovuttavat avaimet? Tenavat on aika omatoimisia ja kyllähän sitä jo 12-vuotiaana on opittu autolla ajamaan. Auto käynnistyy ruuvimeisselilläkin.
- Anonyymi00002
Ne on vanhoja romuja, jotka ruuvimeisselillä saa käyntiin. Köyhät ruttunaamat ajelee sellaisilla. Sietäisivät hävetä itseään kun ovat niin köyhiä että heille ja heidän pennuilleen nauretaan ympäri kyliä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554