On pelkkää haavetta osaltani. En tule koskaan pystytään oikeasti sinua kohtaamaan enää. Vain tunteita ja muistoja
Tiedäthän että tämä
15
339
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä tapahtui? Onko hyviä vai huonoja muistoja??
- Anonyymi00002
Miten vtussa te jaksatte olla niin negatiivisiä???! Eikä koske vain aloittajaa. Vttu!!!
- Anonyymi00006
Niin, olet oikeassa kannattaa ajatella positiivisesti, vaikka tilanne olisi miten paha. Olen itse ollut positiivinen, vaikka kuinka kaipaan Rakasta naista. Koska negatiivinen ajattelu ei auta mitään, tulee vain huonompi olo itselle. Vaikka en ole nähnyt vuosiin elämäni suurinta Rakkautta, niin en halua olla negatiivinen. Ajatten aina että toivottavasti hänellä on asiat hyvin sekä hänen lapsillaan myös. Olen niin monta pitkää vuotta Rakastanut ja kaivannut häntä, ettei tämä tunne ole uusi. En, tajunnut sitä miten joku voi olla itselle niin tärkeä, ja arvokas ihminen. Miksi vasta hänessä löysin kaiken? Onko hänen Kauneus joka teki kaiken tämän? Kauneus hänessä oli se mihin ihastuin, ja häneen Rakastuin viisi vuotta sitten. Vaikka kuin suren ja kaipaan, niin negatiivisuus ei auta mitään. Olen hyvin onnellinen kuitenkin hänestä, kun hän antoi minulle omaa Rakkauttaan tietämättä edes itse sitä. Usko, toivo ja Rakkaus. Suurin niistä on Rakkaus.
- Anonyymi00003
Niin. Olisitpa ollut miehen mittainen
Etkä vain tavallinen pieni poika .
Ajatuksena joo hauska mutta en halua kohdata käytännössä .
En tarvitse yhtäkään olen liian pitkä kokemusta lisää.
Pitkä nainen - Anonyymi00004
Aloittaja, älä vaivu epätoivoon, niin kauan kun on elämää on toivoa. Elämä on joskus raskasta, kun kaipaat ja tiedät ettet koskaan näe sitä ketä Rakastat. Ja, se vielä jos ihminen ketä Rakastat ja kaipaat, on sinulle kaikkein tärkein Rakkaus elämässäsi. Silloin se tuntuu todella pahalta ja tuskaiselta, tuntuu kuin olisi maanpäällinen helvetti. Mitä sinä joudut elämään, kaipauksen kanssa. Pahemman siitä tekee kun Rakkaus ja kaipaus ei hellitä otettaan, vaan sen jatkuu vuodesta toiseen. Et, löydä enää kenestäkään kiinnostuksen kohdetta, kukaan muu ei voi auttaa kuin hän ketä Rakastat. Sehän olisi helppoa jos tietäisi, että Rakkaus loppuu vaikka vuoden päästä kun et näe Rakastasi. Mutta entäs jos se ei vain lopu?
- Anonyymi00005
Ne muistot saat unohtaa, ellei meidän välillä mitään ihmeitä tapahtunut.
- Anonyymi00007
Vain muistot jää
- Anonyymi00008
- Anonyymi00009
Mistä johtuu? Itsestäsi vai siitä toisesta? Onko toinen tehnyt jotain peruuttamatonta?
- Anonyymi00010
Toisen kanssa asiat tosi hyvin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi et sitten pysty tapaamaan kaivattuasi? Onko tuo toinen siis puolisosi?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
No miksi helkkarissa sitten haikailet panemisesta jonku toisen kanssa?
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei ole hyvin, kun ikäväpalstalla pitää kirjoitella.
- Anonyymi00013
Höpötystä.
- Anonyymi00015
Onpa taas p*ska aloitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4678391Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1195760Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2524713Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli494565Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s614075Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603900SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1673692- 901667
- 901128
- 41809