puoli tai ominaisuus hänen omasta mielestään? ;-D
Mikä on kaivattusi paras
43
658
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä tiedän, mikä on mun paras ominaisuus!
- Anonyymi00002
En tiedä.
- Anonyymi00003
Vetovoimaisuus toisiamme kohtaan.
- Anonyymi00004
Omasta mielestään hän on omalla alallaan ja originelli. Varmaan hyvä flirttailemaan naisille myös
- Anonyymi00008
Voi ketun viistoist palstasetä 007
Jaa a. Eipä ole tullut kysyttyä.
- Anonyymi00010
Ookko gubbe vielä postitellut?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ookko gubbe vielä postitellut?
Onko se postilla töissä?
- Anonyymi00005
Takapuoli.
- Anonyymi00009
Siitä meinaat ensimmäisenä mainita
- Anonyymi00014
Tskatuupparin mielenmaisema
- Anonyymi00006
Miksi kysyt yhdeltä jonkun toisen mielipiteitä??
- Anonyymi00007
Kokonaisuus, joka herätti tunteeni, koska en todellakaan ole ihastunut, saatika rakastunut elämässäni helposti.
- Anonyymi00012
Ei nainen tiedä, mutta joskus olen kiltti ja yltiö huomaavainen.
- Anonyymi00020
Ketä kohtaan? Häntä kenen kanssa jaat sängyn?
- Anonyymi00013
Hän varmaan lukee olevansa Jumalan lahja naisille ja siksi käyttäytyy niin, ettei varmasti olisi sitä hyväksynyt itse.
Kukin tyylillään - Anonyymi00015
Pitää todellisen itsensä ja lahjakkuutensa visusti salassa.
- Anonyymi00017
Mies vai nainen pitää?
- Anonyymi00035
Lahjakkuudest vaikee sanoo jos se on piilossa
- Anonyymi00016
He is an invisible man; his love is wordless. Whether that is his best side, I do not know, but I am waiting for him.
- Anonyymi00018
Toivottavasti hän tiedostaa sen, että on rakastettava juuri tuollaisenaan. En tiedä osaako hän itsekään erotella kaikkia hänessä olevia hyviä puolia. Niitä on niin paljon. Voihan myös olla että hän öljyää ja ihailee täydellistä kroppaansa peilin edessä iltaisin 🥵
- Anonyymi00021
Ai mies vai?
- Anonyymi00022
Mynä... sitä esittelis mielellään.
- Anonyymi00027
Harmillisen moni mies tosiaan kuvittelee, että se on itsessä parhainta.
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Harmillisen moni mies tosiaan kuvittelee, että se on itsessä parhainta.
Joissakin tapauksissa varmaan on. Mikä on tosi surullista.
- Anonyymi00041
Anonyymi00032 kirjoitti:
Joissakin tapauksissa varmaan on. Mikä on tosi surullista.
Jos muna on miehessä parasta, niin jätän mieluusti koko miehen väliin.
- Anonyymi00023
En tiedä miten paljon arvostaa itseään. Minusta hänessä on vain hyviä puolia.
- Anonyymi00026
Kokonaisuus - kiinteä peppu kirsikkana kakun päällä!
- Anonyymi00028
Yleensä nämä liittyy lähes poikkeuksetta jotenkin ulkonäköön oli kyse miehestä tai naisesta perse tai silmät heiltä itseltään kysyttäessä ja miehet usein pullistelee sen hauiksen ympäryksen kanssa
- Anonyymi00029
Kiltti, ystävällinen ja hymyileväinen. Ainakin siis minua kohtaan on ollut.
- Anonyymi00042
Joo, olet ainut maailmassa, jolle hän on kiltti, ystävällinen ja hymyilee. Oikeesti?
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Joo, olet ainut maailmassa, jolle hän on kiltti, ystävällinen ja hymyilee. Oikeesti?
Hän varmaan on sellainen yleensäkin. Ihana mies❤️❤️❤️
- Anonyymi00030
Se tietysti että on vain mielikuvituksen tuotetta. Ainahan ihminen kuvittelee ihastuessaan että toinen on jotenkin täydellinen ja sitten kun enemmän tutustuu niin huomaa että ei olekaan yhtään sellainen ja pettyy jälleen kerran.
- Anonyymi00034
Tuo ei ole kaivattusi ongelma vaan sinun.
- Anonyymi00031
Kärsivällisyys ja kärsimättömyys ☯️
- Anonyymi00033
Minun mielestäni älykkyys, hän itse haluaa tulla muistetuksi rehellisyydestä.
- Anonyymi00036
Empaattisuus. Hän tietää sen varmasti itsekin. Mitään ulkonäköön viittaavaa en nyt tähän kerro.
- Anonyymi00038
Onko hän itse maininnut tuon empaattisuuden?
- Anonyymi00037
Minä vähän ihmettelin tätä Nössykkä Mössykkä Mieheni kysymystä, mutta hän on sentään jo päättänyt, että MINÄ OLEN HÄNEN UNELMANSA 🥰😘
Viimeksi hän sai itse päättää milloin hän tapaa UNELMANSA ja oli valinnut MEIDÄN TAPAAMISEN KUNNIAKSI oikein UNELMAN PÄIVÄN.
Hän on mies joka sentään haluaa antaa VAIMOLLEEN erikoisuuksia, koska hänen vaimonsa sentään KUNNIOITTI HÄNTÄ ja jopa ENSIMMÄINEN LAPSENA ANNETTU ENSI SUUDELMA JA HALAUS OLI KUNNIANLOUKKAUKSIA MIESTÄNI KOHTAAN, KOSKA HÄN OLISI HALUNNUT OLLA ENSIMMÄINEN!
Hänen unelmansa toteutui, koska eräät alkoivat vaatimaan kunnioittamaan heitä vaikka EIVÄT HEKÄÄN MITÄÄN PUHTAITA PULMUSIA OLE,
Nössykkä Mössykkä Mieheni vaimon paras ominaisuus on varmaan tuo, kun hän suuttuu niin silloin tapahtuu asioita ja hän päättää, että PIDÄ KUNNIAS JA SAAT KUNNIAN SYYTTÄÄ IHAN ITSEÄSI JOS KEHTAAT VÄITTÄÄ OLEVASI TÄYDELLINEN IHMINEN JOKA EI OLE KOSKAAN SYYLLISTYNYT YHTEENKÄÄN VIRHEESEEN ELÄMÄSSÄ!
Kunniattomana on paljon helpompi elää varsinkin, kun voi ottaa ESIMERKKIÄ KUNNIALLISTA ELI EI TOIMI NIIN, KUIN KUNNIALLISET IHMISET.
Mieheni teki vielä UNELMAN PÄIVÄNÄ sellaisen erillaisuuden, että minun piti ODOTTAA milloin UNELMA MIEHENI AVAA OVEN JA PYYTÄÄ UNELMA VAIMONSA SISÄLLE.
Hän avasi oven ja huusi minun nimeä niin, että KAIKKI VARMASTI KUULIVAT JA HÄN NÄYTTI MYÖS KASVONSA NIIN, ETTÄ KAIKKI VARMASTI NÄKEVÄT HÄNET!
Mieheni osaa yllättää, mutta hän oli sama mies joka ilmestyi keskellä yötä minuun uneen ja minä heräsin siihen, kun hän makas vieressä katsomassa minua.
Minä olin illalla sanonut, kun aloin nukkumaan, että ” Näytä minulle unessa mies jonka kanssa me olla yhdistytty.”
Ei hänessä mitään vikaa ollut vaan hän oli vielä komeampi mitä mieheni joka halusi, että minä kunnioitan häntä ja ilmoitti, että minä olen hänen vaimo.
HÄNESSÄ OLI VAIN YKSI VIKA JA SE VIKA OLI SE, ETTÄ HÄN OLI KOMEAMPI MITÄ MIEHENI, MUTTA KÄÄNSIN SELÄN ELI PIDIN SEN MISTÄ SOVITTIIN!
EI HÄNELLÄ OLLUT EDES VARA PIDÄTTÄÄ MINUA, KOSKA HÄNEN VAIMONSA OLI TOISEN MIEHEN VAIMO SILLOIN, KUN HE OVAT YHTEEN MENNEET.
Minä erosin samoihin aikoihin ja koko kylä RUOTI NAAPURIN EROA, koska hänen miehensä joutui maksamaan vaimolleen joka oli löytänyt UUDEN MIEHEN!
Minä erosin, koska minun mies oli löytänyt UUDEN IHANAN NAISEN ja MINÄ OLIN ONNELLINEN, koska olin eroa harkinnut pitkään ja mietin millä syyllä saan eron. Minä istuin kaverin kanssa baari tiskillä ja minä katsoin ovelle niin mies josta eron halusin seisoi oven toisella puolella, mutta häntä ei päästetty sisälle.
Me jatkettiin juomista ja mies tuli jossain vaiheessa seuraavana iltana meidän kanssa juomaan myös.
Ei minulla kiinnostanut missä hän oli edes ollut, mutta hän itse kertoi että hänellä oli ollut NAINEN MEIDÄN KOTONA HÄNEN KANSSA.
Minä räjähdin nauruun ja sanoin hänelle vielä, että : Kuka sinut oli huolinut?
Meidän yhteiset kaverit olivat vähän ihmeissään, koska yleensä tuollainen aiheutta kauhean riidan niin minä räjähdin nauramaan.
Minä olin ensimmäisen anopin kanssa hyvissä väleissä ja hän oli tuo joka päätti, että meidän pitää mennä naimisiin.
Minä räjähdin nauruun kesken vihkitilaisuuden ja Tuomari joutu odottamaan, että minä lopetan nauramasta. Hän katso minua ihmeissään, koska yleensä naiset itkee omissa häissään niin minä nauroin ja en meinannut saada sitä naurua loppumaan. Anoppini kanssa tultiin oikein hyvin toimeen, koska HÄN OLI AINUT JOKA KYSYI VIHKI TILAISUUDEN JÄLKEEN JA VIELÄ TUOMARIN KUULLEN MINULTA, että : MILTÄS ROUVASTA TUNTUU NYT?
Minä istuin yksin siellä seinän vieressä tuolilla, koska toiset olivat onnittelemassa miestä.
Me oltiin anopin kahdestaan syrjässä, kun hän kysyi.
Hän alko nauramaan, kun minä vastasin hänelle, että : Minusta kyllä tuntuu, että minä EROAN SEURAAVAKSI.
Hänen omat LAPSETKAAN EIVÄT KUNNIOITTANEET OMAA ÄITIÄÄN, mutta EI MEILLÄ OLLUT RIITAA HÄNEN KANSSA. Hän laittoi meidän pojan vauvana keittiön pöydälle niin hän saa vaihtaa vaipan. Minä sanoin hänelle, että : MINUN LASTA EI KEITTIÖN PÖYDÄLLÄ HOIDETA!
Turvakaukalossa vauva sai olla keittiön pöydällä, koska MINUN LASTA EI SAANUT HOITAA PÖYDÄLLÄ JOSSA TOISET RUOKAILIVAT.
Minä kävin hakemassa lapsen mummolasta ja hänen tätinsä oli saanut ensimmäisen lapsen ja hän on opiskellut HOITAJAKSI. Ex-anoppini tuli oikein iloisesti ovelle minua vastaan ja sanoi : TULE KATSOMAAN, KUN XXXXXX VAUVA MAKAA KEITTIÖN PÖYDÄLLÄ NIIN SE SAA HOITAA VAUVAA!
Minä katsoin ja sanoin, että : Niin näkyy makaavan!
ANOPPINI EI OLLUT TYHMÄ NAINEN VAIKKA HÄN KYLLÄ OSAS HÖSELTÄÄ MENEMÄÄN JA HÄNELLÄ OLI NIITÄ IHME TEMPAUKSIA, MUTTA HÄNEN LAPSILLAAN EI OLLUT EIKÄ OLE VARA VAATIA EDES KUNNIOITUSTA!
KEITTIÖN PÖYDÄLLÄ JOKA ON TARKOITETTU RUOKAILUUN VAIHDETAAN LAPSEN KUSI/PASKA VAIPPOJA JA TOISET ISTUU SAMASSA PÖYDÄSSÄ SYÖMÄSSÄ! HÄN ON VIELÄ HOITAJA KOULUTUKSELTAAN JA OLLUT TÖISSÄKIN VIELÄ HOITAJANA. Kyllä minäkin olin ollut ennen, kuin minusta tuli ÄITI ja aloin hoitamaan omaa lastani sekä KIELTÄMÄÄN ASIOITA HYGIENISTÄ SYISTÄ, koska minä olin töissä oppinut ja siitä tuli TAPA.- Anonyymi00045
Lisään, että MINÄ OLIN HOITO-ALALLA TÖISSÄ AIKAAN JOLLOIN LAITOSHUOLTAJAT OLIVAT LAITOSAPULAISIA JA HOITAJAT SIIVOOSIVAT MYÖS OSASTOILLA JA LAITOSAPULAISET TEKIVÄT MYÖS HOITAJIEN TÖITÄ.
EI SAIRAANHOITAJATKAAN OLLEET PAREMPIA MITÄ ME TOISET OLTIIN, MUTTA HE JOUTUIVAT TEKEMÄÄN HOITO TÖITÄ JOITA ME TOISET EI SAATU TEHDÄ VAIKKA HE OLISIVAT OPETTANEET. HE SAIVAT PAREMPAA PALKKA KORVAUKSENA SIITÄ.
EN OLE VALITTANUT JA HÄN JONKA TYÖVAATTEITA MINÄ KÄYTIN, KUN OLIN ENSIMMÄISTÄ KERTAA VIRALLISESTI HOITO-ALALLA TÖISSÄ. HÄN JÄI ELÄKKEELLE JA ME TAVATTIIN HÄNEN KANSSA MYÖHEMMIN. ÄITINI KÄVI HÄNTÄ AUTTAMASSA KOTONA JA HÄN OLI PYYTÄNYT JOS ÄITINI TOISI MINUT KÄYMÄÄN MYÖS HÄNEN LUONA. HÄN OLI KYSYNYT MITÄ MINULLE KUULUU, NIIN ÄITINI OLI KERTONUT HÄNELLE, ETTÄ MINÄ OLIN KÄYNYT ENKELI KOULUN JA SEN JÄLKEEN VANHEMMAN PANOSTAJAN KOULUTUKSEN. TUO OLI JOULUN AIKOIHIN, KUN HÄN OLI SANONUT MINUN ÄIDILLE, ETTÄ : TULE ENKELIN KANSSA KÄYMÄÄN ILLALLA NIIN MINÄKIN SAAN JOULUN ENKELIN KANSSA OLLA VÄHÄN AIKAA.
Hän olisi halunnut maksaa siitä,mutta äitini oli sanonut hänelle : Ei hän huoli rahaa siitä, kun tulee käymään.
Muorit olivat miettineet, että mitähän minulla on sellaista jota minä voisin myydä hänelle niin hän saa antaa rahaa.
Minä möin hänelle yhden jutun joka minulla oli ja minä en tarvinnut sitä. Hän piristyi tuosta, koska hänestä se oli niin hauskaa, kun HÄN SAI ENKELIN KYLÄÄN JA HÄN OSTI ENKELILTÄ RENKAAN.
Hän oli kotona pyllähtänyt keittiön lattialle josta hän ei päässyt ilman apua ylös. Hän soitti äidilleni ja pyysi ottamaan minut kaveriksi nostamaan hänet lattialta ylös.
Hän makas siellä lattialla ja katsoi minua sekä sanoi, että : Tulithan sinäkin.
Minä aloin nostamaan häntä niin hän nousi kevyesti ylös ja hän sanoi minulle, että : Minä en edes huomannut, että sinä nostit minua. Minä sanoin hänelle, että : Minua vähän pelotti nostaa, koska minä en halunnut satuttaa sinua.
Hän piristyi taas ja kävin hänen luona aina välillä. Kotipalvelu alko käymään hänen luona ja hän suuttui hoitajille, koska hoitajat olivat alkaneet väittämään, että hän ei muista ottaa lääkkeitään ja hän oli itse sairaanhoitaja ammatiltaan ja hän tiesi mihin hänelle oli lääkkeet määrätty ja hoitajat olivat vieneet hänen lääkkeet ja hän sanoi, että häneltä oli poistettu sellainen lääke jota hän tarvi.
Hänet pistettiin hoivakotiin lukkojen taakse ja minä olisin saanut käydä hänen luona jos hän olisi pyytänyt. Hän oli suuttunut hoitajille joten hän EI PYYTÄNYT KÄYMÄÄN vaan hän soitti ja pyysi hakemaan kotoaan jotain toimittamaan hoivakotiin. Hänen asunto piti tyhjentää ja siivoota. Hän oli sanonut minun äidille, että : Minulla on se seinäkello kotona ja se ei kelpaa edes minun lapsille, koska se on KAIKKIEN mielestä niin RUMA joten ota sinä se kello.
Minun äiti oli sanonut, että : En minäkään kyllä sitä kelloa huoli, mutta minä annan sen kellon tytölle ja sille kyllä kelpaa, kun minä sanon miksi hänen pitää ottaa se kello.
Minä sanoin, kun sain sen kellon : Ei tämä kyllä kaunein kello ole, mutta kyllähän tämä minulle kelpaa, koska EN MINÄ HÄNTÄ ALA SYRJIMÄÄN TÄMÄN RUMAN SEINÄKELLON VAAN TÄMÄHÄN ON ARVOKAS SEINÄKELLO, KOSKA HÄNEN LAPSET SYRJII ÄITINSÄ SEINÄKELLOA JA HÄN ON SENTÄÄN VANHOJA SAIRAANHOITAJIA JOTKA JOUTUVAT OLEMAAN LÄÄKÄREINÄ SYRJÄSEUDUILLA.
HÄN OLI SANONUT, ETTÄ : HYVÄ JOS MINUN SEINÄKELLO HÄNELLE KELPAA.
Ei mennyt kauaa tuon jälkeen niin hän nukkui pois, mutta hänen elämänsä jatkuu RUMAN SEINÄKELLON MUODOSSA JOKA OLI KAIKKIEN MIELESTÄ RUMA, MUTTA OLEN NÄHNYT VIELÄ TUOTAKIN RUMEMPIA SEINÄKELLOJA.
MINÄ SANOIN VIELÄ, ETTÄ : TÄLLÄ SEINÄKELLOLLA EI OLE RAHALLISTA ARVOA, MUTTA KELLON TARINA TEKEE ARVOTTOMASTA JA RUMASTA SEINÄKELLOSTA ARVOKKAAN SEKÄ KAUNIIN!
- Anonyymi00039
En tiedä. En osaa lukea hänen ajatuksiaan.
- Anonyymi00040
varmaan huumorintaju tai se luovuus ❤️
- Anonyymi00043
Varmaan ovien availu naisille silloin kun muistaa 😄
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4356336Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1243652Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?952439Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251899Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1111271Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?921234- 631055
- 621048
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76950- 41924