Olipa kiihottava kokemus kun pikkujoulujen jälkeen päädyin jatkoille erään tutun yh-äidin luo. No pillua teki mieli mutta kyseinen Mirka ei suostunut panohommiin. Sanoi että saan runkata hänen nähden jos on oikein kovat paineet palleissa. Neiti istuutuiu sohvalle seksikkäässä minimekossa ja otin kullin käteen. Mirka teki kädellään runkkausliikkeitä ja puhui tuhmia. Hän piteli ämpäriä edessäni johon ruikin mällit melko nopeasti. Sovittiin että tulen tumputtamaan hänelle toistekkin.
Naisen edessä runkkaaminen
11
741
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oliskos 02al naista samanlaiseen touhuun.
- Anonyymi00003
Eunukin löpinöitä
- Anonyymi00004
Niin varmaan juu. Oikeesti sammuit sohvallesi tylsien pikkujoulujen jälkeen ja aamulla heräsit oksennuksen ja sperman keskeltä ja löytyipä vielä kuset ja paskat housuistakin. Siivotessa sepitit kivan sadun tapahtuneesta. Mirkaa et ole nähnyt kuin hiomapaperina.
- Anonyymi00005
Ei se ole ku spede niuvanniemen suljetulta jolla käy veto tuulitunnelissa buaahaa
- Anonyymi00006
Hieno kokemus.
- Anonyymi00007
Olen monta kertaa runkannut naisen edessä.
Kiihottavaa se on,mutta lopuksi haluan aina työntää peniksen pilluun.
Nuorempana siis.
Nyt minulle riittäis masturbointikin,nuoren naisen edessä.
Vaikka autossa,niin että nainen ottaisi tissit esiin ja puristelis niitä.
Mieluusti maitotissit.
Ihanaa olis ruiskia samalla kun naisen nännit suihkuais maitoa
Kurt Espo - Anonyymi00010
voisin vaikka maksaa että pääsisin naisen edessä runkkaamaan
- Anonyymi00011
Minä olen ollut lähimpänä vaimoni pettämistä juuri noin. Naapurin vaimon kanssa kohtasimme ja molemmille oli selvää, että panetti ja kiihotti. Oli sen verran malttia ja järkeä, että sovittiin vain yhdessä runkkaamisesta. Kirsi oli jalat levällään, hieroi klitoristaan ja työnteli sormia pilluun. Minä katselin tuota ja runkkasin. Teki todella kovasti mieli työntää seisova aisa Kirsiin, mutta tyydyin katselemaan ja ruiskin spermat heidän olohuoneen lattialle. Kirsikin sai lopulta ja totesimme, että hyvä näin, tämän kanssa pystyy elämään.
- Anonyymi00012UUSI
Olis mukava katsoa kun toinen mies tyydyttäis itseään ja antais katsella
Olisko Oulussa yhtään halukasta? - Anonyymi00013UUSI
Halukasta naista katsomaan on vaikea löytää paitsi maksamalla, HotGirs:sissä ja vastaavissa paikoissa on naisia, useimmat hyvällä asenteella ja palvelualttiita, heidän edessään voi toteuttaa fantasiansa niin kuin haluaa. Jotkut ovat jopa tunnustaneet nauttivansa itsekin kun ovat ihailun kohteena ja näkevät miehen kohoavan kiiman ja laukeamisen, ainakin sanovat niin. Työtä se toki vain heille oikeasti on.
- Anonyymi00014UUSI
Kauan aikaa sitten hengailin itseäni noin 10 vuotta vanhemman naisen kanssa.Oli vissiin elänyt lähetyssaarnaajaliitossa kun suihinotto ei oiikein sujunut.Ratkesi sitten silleen että runkkasin naisen kasvojen edessä ja kun sperma ilmoitteli lähdöstään niin kulli naisen suuhun ja lasti bieluun.Nielemisen nainen hoiti kyllä moitteetta. Näin sitten mentiin monet monet lastit eikä minua vaivannut asia, pääasia että nainen nieli.
Yhteiselo sitten kaatui siihen kun naiselle tuli ikäkriisi vähän alle viiskymppisenä. Mutta hyvin nieli eikä nikotellut siihen asti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522973Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7996Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969