Siksi olemme päättäneet lakkauttaa köyhien lapsi perheiten tuetut lomat.
Purra Olemme keventämässä lapsiperheiden tuloverotusta mittavasti
9
170
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jokainen maksakoon itse omat lomansa. Niin on joutunut muutkin tekemään.
- Anonyymi00002
Taidat olla persuidiootti ja oletkin.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Taidat olla persuidiootti ja oletkin.
Ja munkin purija kaikenlisäksi
- Anonyymi00004
Kyllä Purran "mittavat veronalennukset" muissakin kehumissaan asioissa jo ihan reippaasti nähty. Hienoja lupauksia ja sanoja, eikä muuta
- Anonyymi00010UUSI
Rikkaille helpotuksia ja köyhille keppiä ja orpolle tunnin juna,
- Anonyymi00005
Eikö se ole pelkkää lomaa, kun säännölisesti on mahapystyssä.
Ei tarvi olla työtön työnhakia, kun on raskaana.
Mitä sitten kauhiisti sikiää.
Esin jämsänkosken kuuluisat neloset?
Miten nillä nyt menee? - Anonyymi00006
Se on hyvä sillä sellaiseen avustukset valuvat vuosikymmeniä muutoin . Perhe on lapsen /lasten hoidosta vastaava . Ei yhteiskunta .
- Anonyymi00007
Purra purenta on sen verran kulunut, että epäselvä puhuminen haittaa jo julkisuudessakin. Ilmeisesti sylki valuu ja sen vuoksi harmitus on suuri ja sen mukaiset ovat poliittiset päätökset. Useampi kerta parisuhteiden kariutumisessa harmittaa ja mikäpä mukavampaa kuin kohdistaa oma tuska vähällä toimeentuleviin, mutta onnellisiin perheisiin. Kaikkea hyvää Riikka, ehkä hammaslääkäri voi auttaa purennassa ja uusi parisuhde elämässäsi.
- Anonyymi00008
Riikka maksaa itse hammaslääkärissä ja valkaisut. Elatusmaksut pitää tietysti hoitaa, jos niitä on. Ja mikäs sen mukavampaa, jos partneria voi vaihtaa kuin paitaa. Kateellisten kommareiden höpinöitä Riikasta piisaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815420Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151422- 105941
- 78841
- 41813
- 50812
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43799Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 56784
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773