Fantasiani on joutua määrätietoisen naisen alistamaksi.
Vuoteen viereen lattialle vatsalleen. Ranteet selän taakse köysiin tai käsirautoihin.
Vuoteen reunalla istuen domina pakottaa minut nuolemaan avokkaitaan tai saappaitaan.
Kun vastustelen niin domina painaa toisen jalan jalkineen piikkikorolla niskastani kasvoni jalkineeseen ja tarvittaessa antaa pontta määräykselleen lätkimällä jollakin välineellä alastomia pakaroitani.
Kun liikahtelen vapaiden jalkojeni avulla lattialla niin seuraavaksi domina sitoo nilkkani yhteen ja kiristää ne ylös kiinni ranteisiin. Jos jossakin välissä hän on sitonut kyynärpääni lähelle toisiaan niin nilkkojen kiristys sinne.
Seuraavaksi jalkine pois toisesta jalasta ja paljaan jalkaterän työntäminen suuhuni imettäväksi. Välillä niin syvälle, että alkaa nielemisrefleksi.
Koko ajan piikkikorko niskassani ja astalon käyttö pakaroillani tarpeen mukaan.
Kun olen riittävän nöyrä niin, käsisäni lukuun ottamatta minua vapautetaan sen verran, että laitettuna polvilleni minut oraaliseksiin orgasmiin saakka.
Jos olen toiminut tyydyttävästi niin pääsen vuoteelle ja ranteeni vapautetaan, pääni puristetaan pääsaksiin ja minut pakotetaan onanoimaan siemensyöksyyn saakka.
Lopuksi annan kielelläni loppuhyväilyn dominan haaraväliin.
Alistuva Aatu
Anonyymi-ap
4
99
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mee niuvanniemeen siellä spede alistaa niin että tyrät rytkyy buaahaa
- Anonyymi00002
Ota lääkkees luuseri! Joulunkin olet yksin tällä palstalla ulisemassa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ota lääkkees luuseri! Joulunkin olet yksin tällä palstalla ulisemassa.
Sää mää ja bää on luuseri buaahaa
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sää mää ja bää on luuseri buaahaa
Niinhän sinä olet, hyvä kun jo itsekin sen tajusit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2504526Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1252965Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412732Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn171437- 521295
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021067- 471055