Olisitpa nyt täällä vierelläni..😷
Onko sinulla minua kuinka kova ikävä??
13
264
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Suojaseksiä maski kasvoilla sitten,olisiko hyvä idea??
- Anonyymi00012UUSI
Vaikka naamio kokonaan päällä, olisi jännää.
- Anonyymi00004UUSI
Joka kerta se sattuu, ei voi mitään.
- Anonyymi00005UUSI
Aamusta asti olen taistellut vastaan, ettei ikävä ottaisi valtaa. Olen yrittänyt välttää sinun ajattelemistasi, koska jos annan sille tilaa, toipumiseen menee koko päivä. Se on raskasta. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.
❤️❤️❤️❤️- Anonyymi00006UUSI
I need you right now.. my sweet man..😘😘😘😘😘
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
I need you right now.. my sweet man..😘😘😘😘😘
Unohtui laittaa tekstiin, se oli naiselta miehelle😅
- Anonyymi00015UUSI
Oli niin kiire töissä, ettei ikävöinnille ollut aikaa. Se hyvä puoli kiireisissä päivissä on. Nyt kun illaksi rauhoittuu kotiin, niin ajatukset taas karkaa ja ikävä iskee. Vähän on myös muita huolia, ikävän lisäksi. En viitsi tänne asiaa avata enempää. Toivottavasti sinulla on kiva viikonloppu siellä ❤️❤️❤️❤️.
- Anonyymi00007UUSI
Ikävä ja minä olen kova. 🫢
- Anonyymi00009UUSI
Joko seisoo
- Anonyymi00011UUSI
jos saisin valita niin nuorempi ja vanhempi tosi kovina edessäni
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joko seisoo
Järki näköjään jollakin.
- Anonyymi00014UUSI
Aloittaja, minulla on ollut jo viisi vuotta ikävä ja kaipaus, naista kohtaan. Enkä voi mitään sille, että näin on ja näin tunnen. Olen odottanut että tämä ikävä helpottaisi, mutta tuntuu että mikään ei auta. Onko se sitten kun saa ikävää ja kaipausta hellittämään otettaan minusta, ajattelenko häntä liikaa? Mutta miten voi olla ajattelematta, kun Rakastaa ihmistä? Kauniskasvoinen Kaunotar säteilevine silmineen, en voi unohtaa sinua. Sinussa löysin sinun Kauneuden lisäksi jotain niin arvokasta, kaikki sinussa kosketti minun sielua ja ihastuin ja Rakastuin sinuun. Kaunotar sinä olet minun elämäni Suurin Rakkaus, luovutit itsestäsi minuun kaikki hienot tunteet. Etkä itse tiennyt sitä edes mitä sait minussa aikaan. Mistä tiedän että olet elämäni suurin ja tärkein Rakkaus? Koska jo se olisi ollut joku muu jonka kadotin, hän olisi aika äkkiä unohtunut mielestäni. Mutta sinä et ole unohtunut, olen sinua Rakastanut kaikki nämä vuodet. Toivon vaan Kaunotar että sinulla on asiat hyvin. Minä kaipaan niin sinun läheisyyttä, ja sitä että voisin kertoa kaiken sinusta. Ja siitä mitä merkitset minulle. Nyt, Kaunotar alkaa toinen viikottainen spinning treeni. Tuo urheilu tekee hyvää henkisesti ja Fyysisesti. Rakastan sinua nyt aina! Kauneutesi ja Sulokkuutesi lumoavat minut päivästätoiseen. Olet valoni elämässäni, ja Rakastan sinua ikuisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4688432Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1195800Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2544738Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli564589Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s624089Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603920SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1673722- 901688
- 921171
- 42847