Avaran Palojoentien talot, monenmoista kiusaa

Anonyymi-ap

On ihan pakko kirjoittaa tänne kaikille varoitukseksi. En ole koskaan asunut näin sairaassa asuinyhteisössä aiemmin.

Lopetin vuosien ystävyyden kesän alussa erään talonyhtiön asukkaan kanssa. Olen lopettanut ystävyyden monen kanssa elämäni aikana, enkä ole koskaan kokenut tällaista. Asukas käynnisti valtaisan paskamyrskyn minua kohtaan täysin asiatta, levittäen minusta paikkansa pitämättömiä asioita, uhaten poliisilla, pakkohoidolla ja häädöllä kaikki täysin asiatta, siinä järjestyksessä vetäen lukuisia ihmisiä mukaan talonyhtiöstä ja jopa talon ulkopuolelta. Meillä ei ollut mitään asumisrauhaa koko kesänä ja vielä syksylläkin oli meno päällä suoranaiselta talojengiltä vaikuttavalta. Minulla on lukuisia videotodisteita kiusasta.

Täällä kohteessa asuu joitakin kostonhimoisia asukkaita. En ole missään kokenut vastaavaa. Yrittivät ihan tosissaan järjestää minut pakkohoitoon kostoksi täysin asiallisista valituksistani, kuulin tämän omin korvin. Sitten heikkoja, joita on vedetty mukaan ja jotka haluavat miellyttää ”jengiä”. ”Onko hän vielä siellä?”, ”Minulla on tuttavia sairaalassa!” ja kiertotietä minua uhattiin ihan suoraan: ”X:n sukulainen on vaikutusvaltainen sairaanhoitaja”, X:llä tarkoitan asukasta, kenen kanssa lopetin ystävyyden sitä ennen antaen hänelle lahjojakin ja tehden vain hyvää. Lopetin ystävyyden, koska en kokenut sitä tasa-arvoiseksi, ei esimerkiksi auttanut saunan kivien hankinnan kanssa meitä autottomia, asukas alkoi myös arvostella persoonaani toistuen ja pyyteli heti perään anteeksi pahaa päiväänsä. Tämän pakkohoito-uhkauksen sain heti ystävyyden päättämisen X:n kanssa jälkeen jo pois muuttaneelta talon asukkaalta. Viimeisin heidän tempauksensa, kostona sekin oli tehdä minusta täysin valheellinen huoli-ilmoitus sosiaalitoimeen, jossa luki, että tarvitsisin kotona asumiseen tukea, uhkailisin ja vainoaisin naapureita. Asia on ollut ihan päinvastoin. Olen savuton, raitis, huumeeton ja terve. En ole ollut kuukausiin kenenkään asukkaan kanssa tekemisissä, jopa vuosiin. Minuun kohdistui koko kesän alkusyksyyn sairasta uhkailua, minut kiusattiin lähes henkihieveriin. Tämä talojengi sai vedettyä mukaansa jopa osin Avaran valheillaan.

Kun lopetin ystävyyden yhden talon asukkaan kanssa, hän lähetti sukulaisensa hakkaamaan ulko-oveamme niin, että ikkunalasi/lasimme helisivät. Mukana oli asukastoimikunnan jäsen, mutta hän ei hakannut oveamme. Ystävyytemme loppumisesta talon asukas kanteli heti asukastoimikuntaan, en kyllä ymmärrä miten asia sinne kuului. Asukas veti tiiviisti mukaan hyökkäykseen koko asukastoimikunnan ja minulla on video, jossa asukastoimikuntaan kuuluva huutaa minulle: ”Mene lääkäriin!”, olin valittanut lähinnä hänen tupakoinnistaan. Tupakoinnista olen valittanut Riihimäellä lähes kaikkialla, eikä siitä ole kukaan loukkaantunut.

Täällä on kohdistunut lukuisia muitakin häiriötekijöitä vuosien varrella meitä kohtaan. Huomasin heti tänne muutettuamme, että talonyhtiössä on huono ilmapiiri, se tuli kunnolla silmille vasta vuosien jälkeen ja sen jälkeen taloon on muuttanut ikävä käytöksisiä asukkaita entistä enemmän. Ilmapiiri on nykyisin suorastaan toksinen.

Minuun kohdistunut kiusa on ollut erittäin rajua. Avara ilmoitti, että asia ei kuulu sille, vaan kyse on yksityisasiasta, kuitenkin haukkui minua julkisesti täysin asiallisesta puolustautumisesta kiusaamiselta ja asioista totuuden kertomisesta. Eli Avarakin on yksi kiusaajista, samoin Oiva-isännöinti.

Koko talonyhtiö tuntuu pursuavan länsi-suomalaisia, on kyllä kovaa karjalaisjuurisilla. Ei saisi nauraa, eikä olla vihainenkaan, pitäisi olla vain täysin hiljaa koko ajan, muuten on hullu, kuuntelevat ilmeisesti korva seinässä koko ajan mitä meiltä kuuluu. Kesällä ikkunat on auki, joten silloin saattaa jopa kuulua oikeasti jotain. Henkilö, kenen kanssa lopetin ystävyyden ei ole edes seinänaapurimme ja hänen mielestään meidät pitää häätää, yritti usuttaa seinänaapurimme tekemään meistä valituksia asiatta. Hän haluaa selvästi hallita. Tekouhriutumista, jotta on saatu näyttämään ei mitään pahaa tehnyt pahalta ja kääntää asiat toisinpäin.

Eipä olla aiemmin kurkisteltu meidän huoneistoon ikkunasta missään ja huudeltu toistuen etupihalla, eikä olla osoitettu voimakkaalla taskulampulla öisin välillä sälekaihtimien läpi suoraan sänkyihimme ja samalla miesääni puhunut itsekseen (tuttu ääni muuten), uhattu henkiämme ym.

Taisin kuulla tänäänkin sattumalta pihatieltä uhkauksen: ”Pitäisikö soittaa ambulanssi?”. Kovaa ja ihan aiheetonta uhkailua. Joukkohysteriaa ja suoranaista noitavainoa. Olen pyytänyt kiusaamiseen osallistuneita muuttamaan pois, mutta täällä he edelleen asuvat ja talojengi voi ja hengittää hyvin. Varokaa näitä ihmisiä ja älkää menkö mukaan.

Ei vaikuta viereisessä Avaran talonyhtiössäkään olevan ihan paras ilmapiiri, siellä kuulemma yksi yhteyshenkilö oli tutkinut toisten roskapusseja.

13

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tarkennus tekstiin: "X:n sukulainen on vaikutusvaltainen psykiatrinen sairaanhoitaja."

• Anonyymi00002

Lisäys: valheellinen ja kiusalla kostoksi tehty huoli-ilmoitus oltiin tehty minusta kaksi päivää sen jälkeen, kun olin valittanut kahdesta huoneistosta täysin asiallisesti.

• Anonyymi00012

Ketjun aloituksessa on paljon asiaa vähän sikin sokin. Ehkä sieltä kannattaisi poimia luetteloksi tekoja ja tapahtumia.

Mahdolliset syyt, motiivit omaksi luetteloksi.

• Anonyymi00003

Aika usein varsinkin vuokrataloissa on ihmisten kesken erimielisyyksiä, jotka johtuvat yleensä henkilökohtaisista asioista.
      Joku voi olla vihainen, jos hänen entinen puolisonsa tuntee jonkun samassa talossa asuvan ihmisen ja käy hänen luonaan.
      Joku voi olla kateellinen, kun on ollut naapurin kanssa samassa työpaikassa, ja kuitenkin se naapuri on saanut parempaa palkkaa.
      Sitten on vielä nämä "talopoliisit" eli vanhemmat naishenkilöt, jotka urkkivat ja levittelevät tietoja, yleensä valheellisia tietoja, muista asukkaista.

• Anonyymi00004

TÄMÄ ON AIVAN ILMEINEN TROLLI-KETJU. Mahdollinen tarkoitus valkopesu eli gaslighting joukkovainooni kohdistuen joukkovainooni asumisen osalta. Olen vanha pää rapistuu, kontrolli ei pidä. Höpöttelen kotonani asioita, vainooni liittyviäkin. Kun sitten kaikki ilmeisesti pannaan levitykseen muiden kuultavaksi.

Minut tiedetään ja tunnetaan laajalti ja pitkälti paskan kohtaloni takia. Olen asunut Riihimäellä 40 vuotta. Tämä on loppusijoituspaikkani. Olen yrittänyt muuttaa muualle. On estetty. Esim. Hesa, Tampere, Espanja. Ei ole annettu muuttaa edes Riihimäellä.

Olen kirjoittanut paljon vainostani. Suomi24 osuus on nykyään trollien tuhoamaa ,poistettu ja usein korvattu 2 viikossa kirjoitetulla trolliketjulla.jossa usein on yhdistettynä 2 - 3 ketjuani. RIIHIMÄEN OSUUS ON TAPAHTUNUT VIIMEISEN 40 VUODEN AIKANA, mutta myös aikaisemmin alkaneita vainoja, kohteena pitämisiä on jatkunut.

Riihimäki on luokiteltu joukkovainokaupungiksi muutaman muun ohella ja asuintaloni vainotaloksi.

Luulen, etten reagoi enempää tähän trolliketjuun.

• Anonyymi00005

Eiköhän ne suurimmat vainoajat löydy peiliin katsomalla sinunkin kohdallasi.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eiköhän ne suurimmat vainoajat löydy peiliin katsomalla sinunkin kohdallasi.

just, että gaslihgting on meneillään

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

just, että gaslihgting on meneillään

Kyllä minunkin kohdalla on ollut tavanomaista naapurihankaluutta, MUTTA MINUN ASUMISESSA ON OLLUT HANKALIN PUOLI GANGS STALKING, YM. VAINON TOTEUTTAMINEN ASUINTALOSSANI JA MAHDOLLISUUKSIEN MUKAAN MUIDEN ASUKKAIDEN TOTEUTTAMANA, ovat myös tahtomattaan joutuneet seuraamaan ulkopuolisten stalkkereiden tekemää vainontaa.

• Anonyymi00007

googlaa: NAAPURIVAINO

löytyy selkeää määritelmää

luetteloa, miten ilmenee

neuvoa, miten kannattaa toimia

VOISITTE VAIKKA KIRJOITTAA KOPION KETJUUN

• Anonyymi00009

KOPIOIN JOTAKIN, kannattaa silti googlatakin

AI-yhteenveto
        NAAPURIVAINO tarkoittaa naapurien välistä jatkuvaa, usein aggressiivista ja häiritsevää konfliktia , joka voi ilmetä kiusaamisena, uhkailuna, tarkkailuna ja jopa rikosilmoituksina, jase voi olla stressaavaa sekä asukkaille että poliisille. Se ei ole virallinen rikostermi, vaan kuvaa laajempaa ongelmaa, jossa naapurit eivät tule toimeen, ja tilanne voi eskaloitua aina oikeudellisiin tai viranomaisprosesseihin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

KOPIOIN JOTAKIN, kannattaa silti googlatakin

AI-yhteenveto
        NAAPURIVAINO tarkoittaa naapurien välistä jatkuvaa, usein aggressiivista ja häiritsevää konfliktia , joka voi ilmetä kiusaamisena, uhkailuna, tarkkailuna ja jopa rikosilmoituksina, jase voi olla stressaavaa sekä asukkaille että poliisille. Se ei ole virallinen rikostermi, vaan kuvaa laajempaa ongelmaa, jossa naapurit eivät tule toimeen, ja tilanne voi eskaloitua aina oikeudellisiin tai viranomaisprosesseihin.

Oli vaikeuksia edellisen kopioinnin julkaisemisessa. Yritän seuraavaa pätkää.

MITÄ NAAPURIVAINO VOI SISÄLTÄÄ?

- jatkuva valittaminen ja ilmiantaminen ( esim. metelistä, parkkeerauksesta)

- uhkaava käytös, sanallinen tai fyysinen

- tarkkailu, seuranta ja tunkeileva käyttätyminen

- omaisuuden vahingoittaminen

- sosiaalinen eristäminen ja häirintä

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Oli vaikeuksia edellisen kopioinnin julkaisemisessa. Yritän seuraavaa pätkää.

MITÄ NAAPURIVAINO VOI SISÄLTÄÄ?

- jatkuva valittaminen ja ilmiantaminen ( esim. metelistä, parkkeerauksesta)

- uhkaava käytös, sanallinen tai fyysinen

- tarkkailu, seuranta ja tunkeileva käyttätyminen

- omaisuuden vahingoittaminen

- sosiaalinen eristäminen ja häirintä

MITÄ SILLE VOI TEHDÄ?

- Dokumentointi: kirjaa ylös kaikki tapahtumat ( päivämäärät, kellonajat, tapahtumien kuvaukset)

- Viestintä: yritä ensin keskustella rauhallisesti naapurisi kanssa, jos tilanne sallii.

-isännöitsijä/ taloyhtiö: ota yhteys isännöitsijään tai taloyhtiön hallitukseen. He voivat puuttua asiaan ( erityisesti, jos kyse on asunto-osakeyhtiöstä).

poliisi: jos on kyse uhkailusta , häirinnästä tai rikosilmoituksista, tee rikosilmoitus.

juridiikka: lakiasiantuntijat ( kuten Minilex) neuvovat , miyten toimia ja mitlä ovat oikeutesi ja velvollisuutesi.

Naapurivaino on yleinen ongelma, mutta se voi pilata asumisviihtyvyyden täysin, joten siihen kannattaa puuttua ajoissa.

• Anonyymi00013
      UUSI

googlaa.: PIINAAVA NAAPURI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5410
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1412
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      105
      931
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      812
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      789
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      773
    Aihe