🥰🥰🥰🥰
Nähdäänkö illalla kaupalla?
26
290
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei nähdä
- Anonyymi00003UUSI
Kellarin nurkasta löytyy vielä jotain syömäkelpoista
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kellarin nurkasta löytyy vielä jotain syömäkelpoista
Niiku sirkuskeksejä. -sivu
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niiku sirkuskeksejä. -sivu
Peruja. Ja joku purkki
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Peruja. Ja joku purkki
Ja isoäidin palkintovaasit.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja isoäidin palkintovaasit.
Ei siltä jääny mitään
- Anonyymi00004UUSI
Onko sale vai lidl kun neljä tonttua?
- Anonyymi00005UUSI
Ei ,eilen kävin.
- Anonyymi00008UUSI
No höh.. kummiski oot siel sit
- Anonyymi00009UUSI
sielläpäin varmaan vasta ensiviikolla
- Anonyymi00010UUSI
Työntäisit sormet mun sisään..🫠
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Työntäisit sormet mun sisään..🫠
hyi hyi hyi hyi
- Anonyymi00015UUSI
Entäpäs sali+kauppa tänään illalla?
- Anonyymi00016UUSI
Tuut vaa mun luo illalla
- Anonyymi00017UUSI
Tuntuuko sullakin kauhea paine päässä?
- Anonyymi00019UUSI
Entä alhaalla
- Anonyymi00018UUSI
Pitää tulla käymään pikaisesti tänään. 😘 Tiedoksi että ens vuonna, uudet tuulet alkavat puhaltamaan minulla.
- Anonyymi00020UUSI
Sulla humisee tyhjää korkeintaan.
mieheltä naiselle - Anonyymi00021UUSI
Ois kivaa..😘
- Anonyymi00022UUSI
Muutat takaisin?
- Anonyymi00023UUSI
mun pett
- Anonyymi00024UUSI
Tänään ei valitettavasti jaksa/pääse. On ollut migreeni monta päivää ja nukkunut aika huonosti niii on väsy. mut ehkä mun täytyy käydä kaupassa vielä ennen joulua huomenna, maanantaina ja tiistaina 😂😂 joku päivä ainaki, matti myöhänen taas liikenteessä joululahjoineen, apua 😂 niiiii tai siis Maija 😁 Ikävä on kuitenki muista se ❤️
- Anonyymi00025UUSI
Nyt oon tosi surullinen,voin hoitaa sua jos tuut
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Nyt oon tosi surullinen,voin hoitaa sua jos tuut
Älä oo ❤️🤗 nähdään sit jossain muualla ellei kaupoilla keretä, vai lähdetkö jonnekin pois jouluksi?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Älä oo ❤️🤗 nähdään sit jossain muualla ellei kaupoilla keretä, vai lähdetkö jonnekin pois jouluksi?
Yksin kotona oon,ja sukulaisilla poikkean..
- Anonyymi00028UUSI
Joo eskortti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse3617847Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1075549Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1114643Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli274440Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos1574349Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s523957Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1573839Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan773727Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava373647SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha853471