Taitaa olla akkavalta siellä, vai onko yhtäkään miestä remmissä? Itse en ole bongannut. Sortoa?
S-Market Herkku
23
218
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikäs ihme siinä on. Kauppa on perinteisesti naisten ala.
- Anonyymi00002
Jos ei ole tarpeeksi johtajissa naisia, alkaa hirveä haloo.
Miksi feministit eivät vingu roskakuskeista että tarvitaan enemmän naisia vaippapusseja kantamaan?
- Anonyymi00003
ap haluaisi tiirailla poitsuja, sellane setämies :D
- Anonyymi00008
Vaihtelu virkistää, sanoi porilainen turisti Thaimaassa ensi kertaa oltuaan, kun pääsi tutustumaan ladyboy-seuralaiseen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vaihtelu virkistää, sanoi porilainen turisti Thaimaassa ensi kertaa oltuaan, kun pääsi tutustumaan ladyboy-seuralaiseen.
Siitä puhe, mistä puute näemmä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
kyllä, löysää sinäkin pipon kuminauhaa niin on kevyempi elää :D
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mikäs siinä muistellessa vanhoja lomamatkoja. Suosittelen sinuakin nauttimaan elämästä ja kokeilemaan kaikkea jännään, mikä kiinnostaa. Meistä jokainen elää vain kerran.
- Anonyymi00005
Jos on mahdollisuus valita kaupan kassalla, valitsen ehdottomasti kassan jossa työskentelee mieshenkilö. Kokemus on osoittanut että mieskassalla palvelu on nopeampaa ja selkeämpää ilman turhia höpinöitä.
- Anonyymi00007
Puhut asiaa, suuri osa naisista on tyhmiä ja katkeria pahantekijöitä
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
myös narsisteja miehiä löytyy, erityisesti kun on virka, lääkäreissä porissa muutama
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Voi ei kääk. Olen mies ja haluaisin tehdä sinut jouluna onnelliseksi. Jouluhan on antamisen aikaa.
- Anonyymi00006
Miesasiakkaana en juuri ole kaivannut miehiä S-Market Herkkuun minua palvelemaan. Naiset osaavat hoitaa homman.
- Anonyymi00019UUSI
Itse kaipaan kassoille 45-75-vuotiaita miehiä, jotka flirttailevat ja mieluiten sellaisia, jotka saan houkuteltua piparkakkutalooni. Oletko se juuri sinä?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Itse kaipaan kassoille 45-75-vuotiaita miehiä, jotka flirttailevat ja mieluiten sellaisia, jotka saan houkuteltua piparkakkutalooni. Oletko se juuri sinä?
onko sokerilla reunustettu porttikonki ?
- Anonyymi00009
S-Market Herkussa on yksi kylmäkoneen puhaltimista rikki. Kylmätuotteet ovat tietyssä kohdassa kylmäkaappia lämpimiä. Kokeilkaa vaikka kädellä ja verratkaa alla ja vieressä oleviin tuotteisiin. Olkaa varovaisia, ettette saa ruokamyrkytystä väärin säilytettyjä tuotteita ostamalla. Pakkaukset ovat ihan pullistuneita, kun säilytyslämpötila on väärä.
Ihme, etteivät ole itse huomanneet asiaa. Olen seurannut asiaa nyt noin 4 viikkoa ja tilanne vain jatkuu...- Anonyymi00011
Muistitko puristella tomastteja?
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ostan vain rasiassa olevia tomaatteja, koska asiakkaat puristelevat irtotomaatteja kuin eivät koskaan olisi tomaatteja nähneetkään. En siis puristellut tänään tomaatteja hevi-osastolla käydessäni.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Puristelin tänään Prismassa joulimppua. En kuitenkaan valinnut sitä vaan päätinkin ostaa piimälimpum. Uuh lääh, miten hyvää juuston ja paprikarenkuloiden kanssa. Oih ja voih.
- Anonyymi00020UUSI
Mikä ero on joulimpum ja piimälimpum? Olisiko hyvempää Juuson kanssam. Pumpum.
- Anonyymi00021UUSI
Vielä kum saisimt syädäm sem raummlaisemssa elämäm koulumssa niim olisim hyväm.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Vielä kum saisimt syädäm sem raummlaisemssa elämäm koulumssa niim olisim hyväm.
pääkalloja hupparissa ja limpum on hyvvää
- Anonyymi00024UUSI
ämmät ei kuulu johtoon, omaisuus paskaksi jos alkaa kukkoilemaan
- Anonyymi00027UUSI
Kiukuttelevia mummoja s-kauppojen kassoilla
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2764712Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452894Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k362882Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061674Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 611438
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2201204