Ollaan suunniteltu joko parinvaihtoa tai kolmenkimppaa ekaksi ainakin miehen kanssa vaimon toiveesta.
Kun mietittiin ketä pyydettäisiin niin vaimoni ehdotti yhtä meidän kaveria ja syyksi tähän sanoi miehen viime keväönä yrittäneen saada panna vaimoani salaa minulta.
Tulisiko tästä miehestä omgelmia?
Vaimoni sanoi että mehän kuitenkin haetaan miestä panemaan häntä niin miksi ei miestä joka himoitsee sun vaimoa, eikö olisi hyvä että mies olisi tosi halukas panemaan sun vaimoa?
Uskaltaisiko kokeilla tätä miestä vai yrittää miettiä toisia vaihtoehtoja?
Miten suhtautua
26
657
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täytyy sanoa että on paha paikka .
Jos seksi vielä on taivaallista hänen kanssaan niin miten sitten eteenpäin ? ?- Anonyymi00002
Aisurin elämä on sitä että maksat vaimosi elatuksen mutta ne muut miehet ovat seksissä etusijalla. Eron myötä huomaat makselleesi vieraan miehen huvitukset..
- Anonyymi00003
Onko mies vaimollesi jo kuinka tuttu? Flirttiä vai jo kenties enemmän? Salapanoa ei kuitenkaan ihan ventovieraalle noin vaan ehdoteta.
Mutta hankala sanoa. Toisaalta lienet itse myös paikalla ja jos haluaisivat salaa peuhata, niin mikä estäisi? - Anonyymi00004
Etteivät olisi jo panneet ja nyt ap on se kolmas🤔
- Anonyymi00005
Vaimoni mukaan mies on vähän yrittänyt houkutella vaimoa työpaikan virkistyspäivällä.
Olivat yrityksen mökillä yhtäaikaa kun ovat myös saman työnatajan plveluksessa.
Tuossa oli pikkujoulukin vähän aikaa sitten. - Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vaimoni mukaan mies on vähän yrittänyt houkutella vaimoa työpaikan virkistyspäivällä.
Tuossa oli pikkujoulukin vähän aikaa sitten.Ennen vahtii rasìallisen kirppuja kuin kiimaisen naisen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tuossa oli pikkujoulukin vähän aikaa sitten.On mies päässyt vaimoni rintoja vähän kokeilemaan ja nännejä imemään mutta siihen vaimo oli pannut stopin.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
On mies päässyt vaimoni rintoja vähän kokeilemaan ja nännejä imemään mutta siihen vaimo oli pannut stopin.
Haluaisin minäkin nuolla vaimosi rintoja, nuolla nännejä, saisinko nuolla vaimosi orgasmiin. Sinun katsoessa??
- Anonyymi00006
Kaippa pikkujouluissakin on jotain ollut ilmassa, jos vielä on mies mielessä. Onko tämä kolmenkimppa alunperin kumman ajatus?
- Anonyymi00007
Kolmenkimppa on minun ehdotus tai oikeastaan ehdotin parinvaihtoa tai kolmenkimppaan miestä ainakin ensin vaimoa panemaan ja ehkä myöhemmin naista mukaamme.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kolmenkimppa on minun ehdotus tai oikeastaan ehdotin parinvaihtoa tai kolmenkimppaan miestä ainakin ensin vaimoa panemaan ja ehkä myöhemmin naista mukaamme.
No, sitten tuo lie sinun harkittavissa. Vaimosi ei kuitenkaan salaillut yhteyttä tuohon mieheen, jotta kaippa tuo olisi vaihtoehto niinkuin joku muukin.
Tosin, jos ovat työkavereita, niin näkisivät sitten usein muutenkin kimppakivan jälkeen. Voi olla, että helposti kaipaisi uusintaa. Mitä vaimosi ajattelee tuosta? - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
No, sitten tuo lie sinun harkittavissa. Vaimosi ei kuitenkaan salaillut yhteyttä tuohon mieheen, jotta kaippa tuo olisi vaihtoehto niinkuin joku muukin.
Tosin, jos ovat työkavereita, niin näkisivät sitten usein muutenkin kimppakivan jälkeen. Voi olla, että helposti kaipaisi uusintaa. Mitä vaimosi ajattelee tuosta?Vaimo pääsee jo nyt kaverin kyydissä työmatkat.
Jos nyt pannaan kimpassa vaimoani niin madaltaako se heidän keskinäistä kynnystä panna keskenään?
Toinen asia on jos tämä mies saa panna mun vaimoa kimpassa kanssani niin pitäisikö minun luvata heidän panna myös kaksistaan? - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vaimo pääsee jo nyt kaverin kyydissä työmatkat.
Jos nyt pannaan kimpassa vaimoani niin madaltaako se heidän keskinäistä kynnystä panna keskenään?
Toinen asia on jos tämä mies saa panna mun vaimoa kimpassa kanssani niin pitäisikö minun luvata heidän panna myös kaksistaan?Mitä merkitystä sillä on madaltaako se heidän kynnyksiään?
Mieti nyt tarkkaan. Mikä on se maaginen, näkymätön aine tai ilmiö, mikä tekee heidän kahdenkeskisestä yhdynnästä jossain hiljaisella parkkipaikalla erilaisen kuin että he rakastelisivat teidän makuuhuoneessa sinun kuunnellessa ja runkatessa yksin olohuoneessa?
Vastaus on, ei mikään.
Seksi on loppujen lopuksi sitä että he pitävät hauskaa, työkaverin penis työntyy vaimosi pilluun ja lopuksi miehen sperma syöksyy vaimosi kohdun suulle ja vaimosi emätin supistelee orgasmissa.
Kaikki muu, esimerkiksi se rakastuuko vaimosi tuohon mieheen myöhemmin, tai onko jo rakastunut, ei poistu eikä vähene,sillä että kieltäisit seksin heiltä. Ajatukset eivät ole sama kuin seksiakti ja sinä et voi missään tapauksessa vaikuttaa heidän ajatuksiinsa ja mielipiteisiinsä tai tunteisiinsa kieltämällä heiltä seksin.
Oletetaan sillä tavalla että kiellät heitä rakastelemasta työmatkalla. Silloin tulee käymään seuraavasti.
-Elämä jatkuu, he ajavat töihin yhtäaikaa ja mitään ei tapahdu. Aika hyvin arvattu sinulta, vaimosi on sinulle uskollinen.
-He harrastavat seksiä ja nauttivat siitä selkäsi takana ja mitään muuta ei tapahdu. Vaimosi rakastaa sinua, mutta nauttii myös yksityisajastaan.
-He harrastavat seksiä ja nauttivat siitä rakastuneina toisiinsa ja suunnittelevat eroa. Sinulla ei ole ollut mitään mahdollisuuksia alun alkaenkaan.
-He lopettavat seksin ja vaimosi kaipaa työkaveriaan joka päivä, vertaillen sinua jatkuvasti häneen. Sinulla ei ole ollut mitään mahdollisuuksia alun alkaenkaan ja nyt vaimollasi on jopa vertailukohta jota sinä et tule hänen kuvitelmissaan koskaan ylittämään.
Sinä et voi vaimosi tunteisiin vaikuttaa. Sinun täytyy vain osoittaa että luotat häneen ja annat heidän rakastella silloin kun he haluavat, koska se on suurinta rakkautta että voi antaa toisen olla vapaa. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä on madaltaako se heidän kynnyksiään?
Mieti nyt tarkkaan. Mikä on se maaginen, näkymätön aine tai ilmiö, mikä tekee heidän kahdenkeskisestä yhdynnästä jossain hiljaisella parkkipaikalla erilaisen kuin että he rakastelisivat teidän makuuhuoneessa sinun kuunnellessa ja runkatessa yksin olohuoneessa?
Vastaus on, ei mikään.
Seksi on loppujen lopuksi sitä että he pitävät hauskaa, työkaverin penis työntyy vaimosi pilluun ja lopuksi miehen sperma syöksyy vaimosi kohdun suulle ja vaimosi emätin supistelee orgasmissa.
Kaikki muu, esimerkiksi se rakastuuko vaimosi tuohon mieheen myöhemmin, tai onko jo rakastunut, ei poistu eikä vähene,sillä että kieltäisit seksin heiltä. Ajatukset eivät ole sama kuin seksiakti ja sinä et voi missään tapauksessa vaikuttaa heidän ajatuksiinsa ja mielipiteisiinsä tai tunteisiinsa kieltämällä heiltä seksin.
Oletetaan sillä tavalla että kiellät heitä rakastelemasta työmatkalla. Silloin tulee käymään seuraavasti.
-Elämä jatkuu, he ajavat töihin yhtäaikaa ja mitään ei tapahdu. Aika hyvin arvattu sinulta, vaimosi on sinulle uskollinen.
-He harrastavat seksiä ja nauttivat siitä selkäsi takana ja mitään muuta ei tapahdu. Vaimosi rakastaa sinua, mutta nauttii myös yksityisajastaan.
-He harrastavat seksiä ja nauttivat siitä rakastuneina toisiinsa ja suunnittelevat eroa. Sinulla ei ole ollut mitään mahdollisuuksia alun alkaenkaan.
-He lopettavat seksin ja vaimosi kaipaa työkaveriaan joka päivä, vertaillen sinua jatkuvasti häneen. Sinulla ei ole ollut mitään mahdollisuuksia alun alkaenkaan ja nyt vaimollasi on jopa vertailukohta jota sinä et tule hänen kuvitelmissaan koskaan ylittämään.
Sinä et voi vaimosi tunteisiin vaikuttaa. Sinun täytyy vain osoittaa että luotat häneen ja annat heidän rakastella silloin kun he haluavat, koska se on suurinta rakkautta että voi antaa toisen olla vapaa.En halua rikkoa naisen ja miehen suhdetta, viimeksi sain auttaa kun mies ei saanut tyydytettyä naistaan, olin tyytyväinen kun sain tyydyttää varatun seksikkään nymfon, niin upea 50v seksikäs nainen, nainen halusi antaa minun nauttia kunnolla, kun nuolin naista takaapäin, yllättyi kun pyöritin kieltäni puhtaassa ja tiukassa pyllyreiässä, nainen sanoi lopuksi että huomasi miten paljon nautin nuolla häntä, pyllisti seksikkäästi ja antoi molemmat herkkunsa hyvin esille, sanoin naiselle etten ole ikinä innostunut naisesta niin paljoa, levitin upean pyllyn pakaroita ja kuolasin naisen pyllyreikää, todella kiimaista pyörittää kieltäni puhtaassa pyllyreiässä, se varattu nainen toivottavasti ei unohda, miten nautin nuolla hänen vartaloa, nuolin nännejä, nuolin pillua joka kerta, kerran sqirttasi kasvoilleni, ei kieltänyt kun annoin kunnon kielarin, pillunehut oli kasvoillani ja suussani, nainen työnsi kielensä suuhuni, hellästi imin kieltä, nuolin huulia, kerran tunsin että nainen sai orgasmin, kun työnsin kyrpääni todella tiukkaan pimppiin, sivuttain pantiin, nuolin naisen selkää kun sai orgasmin, laukesin naisen perään, siitähän nainen nautti, ratsasti paljaalla, halusi paljaan kyrpäni pilluunsa, antoi pillunsa jyystää kyrpääni kunnolla, siitähän nainen innostui kun sai spermani pilluunsa, ei lopettanut ennen kuin sai kaiken sperman varattuun pilluunsa, upea näky kun spermani valui pillusta, antaisiko vaimosi että naisimme molempiin yhtäaikaa ja saisi spermaa molempiin herkkuihin??
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
En halua rikkoa naisen ja miehen suhdetta, viimeksi sain auttaa kun mies ei saanut tyydytettyä naistaan, olin tyytyväinen kun sain tyydyttää varatun seksikkään nymfon, niin upea 50v seksikäs nainen, nainen halusi antaa minun nauttia kunnolla, kun nuolin naista takaapäin, yllättyi kun pyöritin kieltäni puhtaassa ja tiukassa pyllyreiässä, nainen sanoi lopuksi että huomasi miten paljon nautin nuolla häntä, pyllisti seksikkäästi ja antoi molemmat herkkunsa hyvin esille, sanoin naiselle etten ole ikinä innostunut naisesta niin paljoa, levitin upean pyllyn pakaroita ja kuolasin naisen pyllyreikää, todella kiimaista pyörittää kieltäni puhtaassa pyllyreiässä, se varattu nainen toivottavasti ei unohda, miten nautin nuolla hänen vartaloa, nuolin nännejä, nuolin pillua joka kerta, kerran sqirttasi kasvoilleni, ei kieltänyt kun annoin kunnon kielarin, pillunehut oli kasvoillani ja suussani, nainen työnsi kielensä suuhuni, hellästi imin kieltä, nuolin huulia, kerran tunsin että nainen sai orgasmin, kun työnsin kyrpääni todella tiukkaan pimppiin, sivuttain pantiin, nuolin naisen selkää kun sai orgasmin, laukesin naisen perään, siitähän nainen nautti, ratsasti paljaalla, halusi paljaan kyrpäni pilluunsa, antoi pillunsa jyystää kyrpääni kunnolla, siitähän nainen innostui kun sai spermani pilluunsa, ei lopettanut ennen kuin sai kaiken sperman varattuun pilluunsa, upea näky kun spermani valui pillusta, antaisiko vaimosi että naisimme molempiin yhtäaikaa ja saisi spermaa molempiin herkkuihin??
Mitä sinä siinä höpiset? Mene muualle vonkaamaan. Tämä ei ole mikään seuranhakusivusto.
Eikä ketään kiinnosta sellaisen miehen seura joka ei osaa kirjoittaa, eikä ymmärrä siitä mistä on edes keskusteltu! Annat itsestäsi itsekkään mulkun mielikuvan.
Sinusta ei superrakastajaa tee se että kehut itseäsi, varsinkin kun osoitat täysin selvästi ettet ymmärrä sosiaalista kontekstia.
- Anonyymi00009
Nam 👅
Vainolla on hyvin torttu tyrkyllä .
Olisinpa minun mies sopimassa tuollaisesta kokoonpanosta .- Anonyymi00022
Olisiko sinun torttu käytettävissä?
- Anonyymi00011
Kyllä minä suostun vaimoni ehdottaman miehen mukaantuloon, heillä on jonkin asteinen yhteys keskenään ja mies haluaa panna mun vaimoa.
Oman mielenrauhan takia sovin myös että saavat panna myös kaksistaan.
Onneksi pillu ei kärsi panemisesta ja kaverista tulee vakipano vaimolle. - Anonyymi00013
Oltiin samassa tilanteessa 7 vuotta sitten.
Järjestettiin vaimolle toinen mies.
Pantiin vaimoa 4-8 vuorokautta kuukadessa.
Sovittiin että vaimo saa panna kaverimme kanssa vapaasti myös kaksistaan.
Käytännössä vaimolla on 2 aviomiestä.
Vaimoa pannaan halutessamme joko kaksistaan vaimon kanssa tai kolmistaan.
Meillä jokainen saa seksiä kun haluttaa ja osataan nauttia mitä meillä on.- Anonyymi00014
Ja vielä vaimo panee kaverin kanssa meidän makuuhuoneessa ja minä odotan kunnes ovat panneet ja käyn panemassa vaimoani.
Joskus välillä pannaan kimpassa vaimoani.
- Anonyymi00016
Me neuvoteltiin vaimon kanssa sopimus joks toimii meillä.
Minä saan järjestää vaimolle miehiä ja vaimo antaa heidän panna.
Sopimus pätee niin kauan kun järjestän asiallisia miehiä vaimoa panemaan.
On vaimo tehnyt ömia ehdotuksia ja minä olen kysynyt miehet mjkaan vaimoa panemaan.
Mulla on käynyt hyvä tuuri vaimon valinnan kanssa.
Minä haluan muita miehiä panemaan kimpassa mun vaimoa.
Vaimoni taas nauttii kun saa antaa pillua myös muillekkin miehille ja hän nauttii kun saa vierasta kalua. - Anonyymi00017
Selkee uhka, mutta jokainen mies on. Toki on vaimosi valinta kenet hyväksyy, mutta olet viennyt asian jo niin pitkälle että jollekin vaimosi avaa haarat tahdoit tai et. Meillä oli sama tilanne että halu tuli minulta, tosin vaimo rajasi muut naiset heti pois. Mutta kun sopivaa miestä/paikaa ei tahtonut löytyä niin vaimo kävi vieraissa ilman lupaa. Toki löytyi myöhemmin miehiä ja mies porukoita kimpailemaan, mutta löysi hän sitten uuden miehenkin. En kyllä kadu näin jälkeen päin vaikka 20 vuoden avioliitto päättyi, aisurin osa oli tunteikas kokemus.
- Anonyymi00018
Me ollaan päätetty että hommataan 1 tai 2 miestä jotka saisi panna vaimoa säännöllisesti.
Yksi riittää jos mies panee kanssani kimpassa vaimoa tasavertaisena kanssani.
Hän olisi vaimoni vakkari rakastaja.
Vaimoni on luvannut antaa valitsemamme miehen panna aina halutessaan.
Yöllä nukuttaisiin samassa sängyssä vaimo keskellä ja vaimo nukkuu aina alasti. - Anonyymi00019
Haluammekin että vaimo saa avata haaransa ja päästää vieras kalu pilluun.
- Anonyymi00020
Vuosia kolmansia ollut vaimolla, kyllähän vieraan miehen täytyy haluta vaimoa kunnolla. Parisen vuotta sitten lomalla mökillämme pidettiin kesä juhlat, sukulaisia ja nuoruuden kavereita vieraina. Vaimon yksi koulu kaveri iski silmänsä häneen, yritettiin olla huomaamatta jotta toiset kiinnittäis huomiota. Tämä kaveri otettuaan paukkua kävi entistä kiimaisemmaksi myös vaimoni alkoi vihjailla minulle miten kaveri haluu häntä. Sanoinkin menkää aittaan muilta salaa panemaan, niinhän kävikin hävisivät porukasta. Moni alkoi kysellä missä vaimoni ja Harri olivat, kunnes joku pyöri aitan vieressä ja tajusi ääntelyn. Meni avaa aitan oven näki kun vaimoani pantiin, tämä kaveri tuli onneksi kertoo minulle asiasta. Sovin saa naida Harrin jälkeen kunhan levitä asiaa muille, näin tehtiin hän pääsi panee kun Harri tuli aitasta pois. T. Pari 40
- Anonyymi00023
Meillä kävi vähän samanlainen juttu.
Vaimo oli vaihtamassa työnantajaa ja porukka halusi pitää hänelle läksiäiset yhden työkaverin mökillä.
Sanoin vaimolle että nyt voisit antaa vieraalle miehelle pillua, vaimo käski olla höpisemättä.
Illan pimetessä hän oli ollut rannassa yhden miehen kanssa ja kuulemma muisti minun kehoituksen panna vieraan miehen kanssa.
Vaimo oli pyytänyt miestä hakemaan viltin.
Mies oli kietonut viltin vaimon ja oman hartian päälle.
Vaimo oli silitellyt miehen reittä ja jopa housun päältä kullia.
Vaimo oli pyytänyt että menevät sivummalle ettei terassilta näe ja vaimo oli pyytänyt miestä panemaan häntä.
Vaimo oli antanut vähän suuseksiä ja sanonut sitten että pane minua ja mies oli pannut mutta vaimo ei ehtinyt mukaan ennen kuin mieheltä tuli ja hän puki ja lähti mökille.
Vaimo oli käynyt ylhäällä mökillä ja toivottanut hyvää yötä kaikille.
Vaimon peti oli rantasaunankamarissa.
Vaimo oli aikonut sormettaa itselleen orgasmin pesun jälkeen.
Hän oli huomannut nuoren työkaverin olevan tulossa vaimoni nukkumapaikkaa kohden.
Nuori mies oli sanonut"mitähän sun miehesi sanoisi jos tietäisi mitä teit Reiskan kanssa" vaimo oli kysynyt no mitä sinä olet sitten nähnyt? Poika sanoi "näin saunan nurkalta kun Reiska pani sinua".
Vaimo oli olevinaan säikähtänyt ja sanoi että saat sinäkin panna jos et kerro kenellekkään nuori mies hyväksyi tarjouksen.
Vaimo riisui paitansa ja antoi miehen imeä nännejä hän itse kaivoi miehen kalun esiin joka heti sai erektion ja vaimo antoi hänelle pienen suuhoidon ja nousi syliin hajareisin kasvot miestä kohden.
Vaimo pani miestä kunnes molemmat olivat saaneet orgasmin.
Vaimo varmisti vielä että ethän sitten kerro kenellekkään et ainakaan mun miehelle mies lupasi olla kertomatta.
Vaimo kotiutui seuraavana päivänä ja kun kysyin miten reissu meni niin kuulemma hyvin.
Illalla kun mentiin sänkyyn niin vaimoni sanoi että hän muisti mun toiveeni ja toteutti sen.
Kysyin minkä toiveen niin vaimo sanoi minä annoin kahden miehen panna minua eilen.
Minä panin vaimoani heti kun sitä oli viimeksi pannut kaksi miestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444318Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202774Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412532Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?851529Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161476- 481199
- 811135
- 59993
- 45986
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En176977