ei ole kaivattua
Ei ole kaivattua
7
104
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ketä ikävöit?
- Anonyymi00002
Ei ole kaivattua
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei ole kaivattua
Mitä ikävöit?
- Anonyymi00004
Oi oi, toivottavasti joskus on. Siis läsnäoleva kaivattu. Kadoksissa oleva kaivattu on aika raastavaa.
- Anonyymi00005
Kun kylmettää itsensä niin helpottaa
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kun kylmettää itsensä niin helpottaa
Älä sydäntäsi kylmetä, se on Rakkauden pesä. Sieltä lähtee kaikki hyvät asiat, niinkuin tuo Rakkaus ja kaipaus. Olet Rakastunut eikö niin? Kaipaat jonkun läheisyytä ja Rakkautta? Ne, on ihmisen elämän tärkeimmät asiat, osata Rakastaa ja antaa Rakkautta. Minä aloittaja kylmetä sydäntäni ikinä, koska silloinhan olen sisäisesti jo kuollut. Tiedätkö aloittaja miten kauan minä olen kaivannut naista jonka kadotin? Olen Rakastanut ja Kaivannut häntä viisi vuotta, vuodattanut kyyneleitä kun ollut niin ikävä häntä. Mutta olenko heittämässä Rakkautta romukoppaan? En, koskaan tee niin, silloinhan heittäsin hänet sinne romukoppaan naisen jota eniten olen Rakastanut elämässäni. Ihastuin hänen Kauniisiin Kasvoihin ja hänen säteileviin silmiin, ja niin sitten Rakastuin häneen. Aloittaja minä en ole kertaakaan näiden vuosien aikana, luovuttanut Rakkautta muille kun olen häntä Rakastanut. Tiedätkö miten olen kaivannut hänen läheisyyttä näinä vuosina, sitä ei kukaan tajua ennen kuin menettää se suurimman Rakkauden. Minun Rakkauden kohde ei varmaan tiedä miten paljon näinä vuosina olen kaivannut häntä. Sen, takia kirjoitan niin paljon Rakkaudesta häneen, kun se on se tunne ollut voimakkaana vuosia. Huvittavaa lukea näitä ihmisten Rakkaus kaipauksia, puolivuotta on jo monelle liian pitkä aika ettei lähdetä uutta etsimään. Hän jota eniten Rakastan, Kauniskasvoinen Kaunotar on ollut sydämessäni viisi vuotta. Enkä kertaakaan ole epäröinyt, että olisin lähtenyt etsimään uutta Rakkautta. Vaikka niitä olisi ollut tarjolla, näiden viiden vuoden aikana. Miksi en siis ole tavoitellut muita? Eikö kykyni olisi riittänyt siihen ? Ei, kysymys ei ole siitä, vaan ainoastaan Rakkaudesta häneen. Kun, nyt tämän ikäisenä tunnen, ensimmäistä kertaa sydämessäni ja mielessäni oikeanlaista Rakkautta. Niin, kauan kun minä tunnen Kaunotar sinua kohtaa näin, en voi mennä kenenkään sänkyyn enkä muutakaan. Sinä olet minulle niin tärkeä ja arvokas ihminen!
- Anonyymi00007
Niin, se on raastavaa, tiedän tuon tunteet mitä koet. Minä menetin hänet joulukuussa 2021, se tuntui enemmä kuin pahalta. Olinhan niin Rakastunut häneen kun hän katosi, ihan oikealla tavalla minkä tiesin. Kun, huomasin että häntä ei ole enää, halusin olla omissa ajstuksissa neljän seinän sisällä. Sydämeni itki, sieluni oli revitty kappaleiksi, olin menettänyt elämäni suurimman Rakkauden. Aloittaja tiedäkö miltä tuo tuntui? En, halua koskaan enää satuttaa itseäni tuolla tunteella, minkä silloin tunsin. Silloin vasta tajusin miten tärkeä ja arvokas tämä Kaunis Kasvoinen nainen on minulle. En, oikeasti tajunnut miten paljon joku voi luovuttaa, omaa Rakkautta eikä itse edes tiedä sitä. En, koskaan ollut kokenut sellaista, enkä koskaan tule kokemaan enää! Sinä Kaunotar et koskaan voi arvata, miten paljon sinua olen Rakastanut näinä vuosina. Kaunotar minä ymmärrä miten sinä luovutin minuun näin voimakkaan ja pitkäkestoisen Rakkauden. Olen kirjoittanut sinulle pitkiä kirjeitä, olen halunnut että tiedät miten arvokas ja tärkeä olet minulle. Ja, miten paljon Rakastan sinua oikeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4426415Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1423741Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?982478Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251939Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1171301Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741253- 641091
- 631075
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76980- 44973