Miksi mies antaa naiselle kaktuksen

Anonyymi-ap

Olen antanut naiselle kaktuksen. Halusin välttämättä viedä kukkia mutta pikku kaupassa ei ollut niin vein kaktuksen. Itseasiassa kaksi kaktusta. Hän kiitteli, katsoen minua kysyvästi ja ehkä naurua pidätellen ja mainitsi että näitä on kaksi. Kerroin että joo kun ne olivat tarjouksessa.

16

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

oliko piikikäs nainen 😄

• Anonyymi00003

Hyasintti on ihan hirveen hajunen

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Onko sulla ne pokka pitää dvd.t viel tallessa?

• Anonyymi00007

Olin ihan rakastunut. Halusin antaa kuun taivaalta. Näin vajaa 20 vuotta myöhemmin mietin yhä että kuinka tonttu sitä onkaan ollut 😅
        Ap

• Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jaa

• Anonyymi00015
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Siirrä hyasintti yöksi viileään, näin kukinta aika pitenee. Kastele niukasti. Ruokalusikallinen vettä viikossa riittää hyvin. Liika kastelu venyttää vaan kukkavarren pitkäksi. Leikkaa pitkäksi venyneet kukinnot maljakkoon. Pidä maljakossa vain vähän vettä ja vaihda vesi joka päivä. Ihastu tuoksuihin vai joulun tuoksuihin.

• Anonyymi00005

Mitä pahaa tuossa on? Parempi kaktus kuin ruusu. Ruusu kuolee viikossa, kaktus kestää vuosikymmeniäkin.

• Anonyymi00006

Onko ne tallessa

• Anonyymi00010

😃😅

• Anonyymi00011

Kaktus kukkii parhaiten pienessä ruukussa

• Anonyymi00012

Talvikaktukset kukkii kauniisti

• Anonyymi00013

Lehtikaktus teki isoja punaisia kukkia. Pidin koko kesän ulkona ja kukki kerran siellä ja syksyllä sisälle niin kukki toisen kerran. Nyt vihreänä roikkuu lehdet alaspäin ja joitakin ylöspäin.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Talvikaktukset kukkii kauniisti

Vaalea trendikkään värinen talvikaktus kukkii nyt parhaillaan. Se on itse asiassa marraskuunkaktus, joka kuuluu talvikaktuksiin kuten joulukaktuksetkin. Nämä ovat helppoja viherkasveja jopa nykyasunnoissakin. Ja ne saa kukkimaan kahdella tavalla.

Talvikaktus sopii amppeliin....
        Talvikaktukset (marraskuunkaktus ja joulukaktus) kasvattavat riippuvia oksia, joten ne sopivat hyvin amppelikasviksi. Itse en ole ihastunut amppeleihin, joten olen laittanut kaktusruukun alle ison saviruukun ylösalaisin. Näin kaktuksen versot eivät osu pöydän pintaa

• Anonyymi00016

Vastaan vain otsikkotasolle.

Riippuu suhteesta ja naisesta.
      1. Ylikastelee yleensä kukkia ja saa kaikki kuolemaan.
      2. On sen verran piikikäs ja loukkaava nainen
      3. Nainen tykkää helppohoitoisista viher kasveista

• Anonyymi00017
      UUSI

Minun Kaktus kuoli jo aikaa sitten.Sain sen eräältä lapselta lahjaksi ,sillä oli muistaakseni silmälasit ainakin.
      Petti Tiian kanssa.Oltiin kumpikin muuten vielä lapsen asteella.En halua ikinä häntä enään nähdä.
      Olin jo antanut anteeksi kun huomasin täällä yhden homman.Ketään ei voi pakottaa ja estää.
      Ikävöin siis toista ihmistä ja tuo huomasi sen.

• Anonyymi00018
      UUSI

Mies haluaa viestiä, ettei nainen olisi piikikäs.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      388
      5804
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1742
    3. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      34
      1165
    4. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      121
      1033
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      95
      924
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      56
      904
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      46
      892
    8. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      133
      889
    9. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      861
    10. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      844
    Aihe