Olen antanut naiselle kaktuksen. Halusin välttämättä viedä kukkia mutta pikku kaupassa ei ollut niin vein kaktuksen. Itseasiassa kaksi kaktusta. Hän kiitteli, katsoen minua kysyvästi ja ehkä naurua pidätellen ja mainitsi että näitä on kaksi. Kerroin että joo kun ne olivat tarjouksessa.
Miksi mies antaa naiselle kaktuksen
16
233
Vastaukset
- Anonyymi00001
oliko piikikäs nainen 😄
- Anonyymi00003
Hyasintti on ihan hirveen hajunen
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onko sulla ne pokka pitää dvd.t viel tallessa?
- Anonyymi00007
Olin ihan rakastunut. Halusin antaa kuun taivaalta. Näin vajaa 20 vuotta myöhemmin mietin yhä että kuinka tonttu sitä onkaan ollut 😅
Ap - Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jaa
- Anonyymi00015
Anonyymi00003 kirjoitti:
Siirrä hyasintti yöksi viileään, näin kukinta aika pitenee. Kastele niukasti. Ruokalusikallinen vettä viikossa riittää hyvin. Liika kastelu venyttää vaan kukkavarren pitkäksi. Leikkaa pitkäksi venyneet kukinnot maljakkoon. Pidä maljakossa vain vähän vettä ja vaihda vesi joka päivä. Ihastu tuoksuihin vai joulun tuoksuihin.
- Anonyymi00005
Mitä pahaa tuossa on? Parempi kaktus kuin ruusu. Ruusu kuolee viikossa, kaktus kestää vuosikymmeniäkin.
- Anonyymi00006
Onko ne tallessa
- Anonyymi00010
😃😅
- Anonyymi00011
Kaktus kukkii parhaiten pienessä ruukussa
- Anonyymi00012
Talvikaktukset kukkii kauniisti
- Anonyymi00013
Lehtikaktus teki isoja punaisia kukkia. Pidin koko kesän ulkona ja kukki kerran siellä ja syksyllä sisälle niin kukki toisen kerran. Nyt vihreänä roikkuu lehdet alaspäin ja joitakin ylöspäin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Talvikaktukset kukkii kauniisti
Vaalea trendikkään värinen talvikaktus kukkii nyt parhaillaan. Se on itse asiassa marraskuunkaktus, joka kuuluu talvikaktuksiin kuten joulukaktuksetkin. Nämä ovat helppoja viherkasveja jopa nykyasunnoissakin. Ja ne saa kukkimaan kahdella tavalla.
Talvikaktus sopii amppeliin....
Talvikaktukset (marraskuunkaktus ja joulukaktus) kasvattavat riippuvia oksia, joten ne sopivat hyvin amppelikasviksi. Itse en ole ihastunut amppeleihin, joten olen laittanut kaktusruukun alle ison saviruukun ylösalaisin. Näin kaktuksen versot eivät osu pöydän pintaa
- Anonyymi00016
Vastaan vain otsikkotasolle.
Riippuu suhteesta ja naisesta.
1. Ylikastelee yleensä kukkia ja saa kaikki kuolemaan.
2. On sen verran piikikäs ja loukkaava nainen
3. Nainen tykkää helppohoitoisista viher kasveista - Anonyymi00017UUSI
Minun Kaktus kuoli jo aikaa sitten.Sain sen eräältä lapselta lahjaksi ,sillä oli muistaakseni silmälasit ainakin.
Petti Tiian kanssa.Oltiin kumpikin muuten vielä lapsen asteella.En halua ikinä häntä enään nähdä.
Olin jo antanut anteeksi kun huomasin täällä yhden homman.Ketään ei voi pakottaa ja estää.
Ikävöin siis toista ihmistä ja tuo huomasi sen. - Anonyymi00018UUSI
Mies haluaa viestiä, ettei nainen olisi piikikäs.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3885804Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151742Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http341165- 1211033
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko95924- 56904
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss46892Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133889- 78861
- 41844