Mitä silloin kävi nainen

Anonyymi-ap

Kun traumasi sait? Se on selvästi ollut aika pitkään sulla.

44

725

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kerron sen sitten kasvotusten,en halua sitä tänne kaikkien nähtäville..

• Anonyymi00003

Kerro vain

• Anonyymi00008

Hyvä niin. Ota iisisti nyt. Minä olen sua varten. ❤️

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kerro vain

Mitä sulle kuuluu kenenkään traumat? Jospas kertoisit ne omat traumas tänne se olis mielenkiintoista niin vois analysoida miten susta tuli tuollainen hullu.

• Anonyymi00002

Kannattaa jättää tinder naiset oman onnensa nojaan.

• Anonyymi00004

Se on niin pitkä tarina,järkytyt kyllä kun kuulet..

• Anonyymi00016
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tässä ei oo muuta kuin aikaa, joten antaa palaa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kerro nyt vaan😊

• Anonyymi00005

Syyskuun lopulla teloin itseni. Ajattelin häntä ja soimasin omaa käytöstäni. Onko tästä kyse?

• Anonyymi00007

en tiedä mistä puhut. mulla on noita aika paljon kertynyt

• Anonyymi00009

Mikä vtun trauma??

• Anonyymi00010

Nainen on vajaa

• Anonyymi00011

Taidat olla itse

• Anonyymi00012

Ei oo traumoja, vain epäonnistuneita parisuhteita tai huonoja mies valintoja.

• Anonyymi00015

No kuulostaa aika pitkälti traumalta. 😂

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

No kuulostaa aika pitkälti traumalta. 😂

No ei oo mitään isompia arpia jäänyt. Oppia kyllä senkin edestä ja yksi lapsi 😉

• Anonyymi00028

Ei se ole huonoista miesvalinnoista vaan miehistä jotka esittivät hyvää valintaa oman etunsa nimissä. Sillon syy on huijarissa eikä huijauksen kohteessa.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ei se ole huonoista miesvalinnoista vaan miehistä jotka esittivät hyvää valintaa oman etunsa nimissä. Sillon syy on huijarissa eikä huijauksen kohteessa.

Jos valitsee useasti samanlaisen kyllä silloin pitäisi jo kantaa vastuu omista valinnoista..syy on siellä pelin toisella puolella.

• Anonyymi00013

En tänne kerro mitään…

• Anonyymi00014

Kerron ne vain niille joihin luotan.
      Ruutujen ulkopuolella ... Sen kuuntelijan lähellä .
      Naiselta

• Anonyymi00043
        UUSI

Ap:llä taitaa ihan omat tarkoitusperät olla kun täällä utelee. Puhdasta ilkeyttä mutta hänellä varsin tavallista.

Muuten ap vois kertoo ne omat lapsuustraumansa ihan ekaks niitähän riittää ja siks susta tuli sellanen kuin tuli. 🙄

• Anonyymi00018

Täällä kertomisen riskit ovat:
      - voit saada vähätteleviä, syyllistäviä tai väärinymmärtäviä vastauksia
      - joku voi käyttää kertomaasi provosointiin
      - vastaukset voivat aktivoida traumaa lisää
      Kukaan ei kanna vastuuta olostasi sen jälkeen.

Traumalle tärkeintä on turva ja säätely. Anonyymipalstat ovat usein arvaamattomia.

• Anonyymi00019

Hyvät neuvot!

• Anonyymi00023

Näin juuri, tänne kun avautuu niin vointi voi heikentyä

• Anonyymi00031
        UUSI

Tämä sopii kaikkeen kirjoitteluun täällä. Kiitos.

• Anonyymi00020

Haavaakin voidaan sanoa traumaksi.

• Anonyymi00022

Niin tai sitten vammaa sanotaan traumaksi.

• Anonyymi00025

Ei mulle. Mutta avaudutaan nyt tästä huvikseen. Mulla on yksi trauma liittyen ihmissuhteisiin. Se liittyy lähtemisiin ja jäähyväisiin. Koska olen kokenut voimakkaan trauman itselleni tärkeän, ehkä läheisimmän lähisukulaisen pois lähtemisen suhteen, elän tietynlaisessa valmiustilassa kaikkien läheisimpien ihmisten suhteen. Jos joku tärkeä ihminen lähtee elämästäni, muuttaen vaikka kauemmas, suhtaudun siihen kuin kuolemaan. Olen katkera, raivoissani ja alan työskennellä heti selviytymisen suhteen. Minulle ei ole olemassa etäsuhteita, nettiyhteydenpitoa, virtuaalitodellisuutta. Jos ihminen lähtee fyysisesti paikalta, läheltäni sen verran kauas etten häntä enää IRL näe, häntä ei enää minulle ole. Siksi saatan vaikuttaa tylyltä ja kylmältä. En vain jaksa enää toivon tunnetta. Se on hajottavaa ja pilaa elämän.
      Naiselta

• Anonyymi00026

Eikö aika tavallista, että ihmiset muuttelee ja ikään kuin unohtuu sitten, kun ei ole enää yhdistäviä tekijöitä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Eikö aika tavallista, että ihmiset muuttelee ja ikään kuin unohtuu sitten, kun ei ole enää yhdistäviä tekijöitä.

Juu, on ihan tavallista varmaan. Itse en vain ole tavallinen. Hyvää yötä.

• Anonyymi00034
        UUSI

Tuo mitä kirjoitit on todellista ja tunnistan sen monissa, jopa itsessäni. Kuinka paljon se tuntuu kertoo siitä kuinka paljon kykenee ja uskaltaa tuntea. Se on todella rajua joillakin jo ulkopuoliseksi kokemiseen kuuluva reaktio. Sitä itse olen yrittänyt hallita kovettamalla sydäntä, mutta ei se estä tuntemasta.

Emme voi hallita maailmaa ja toisia ihmisiä. Mutta voimme hallita sanojamme ja ilmaisuja itseämme ja toisia kohtaan. Kiittää kaikesta, mitä olemme saaneet.

• Anonyymi00027

Mies tietää kyllä, jos vain muistaa. Toki ei ihan tarkkaan, mutta ne on asioita mistä keskustellaan kasvotusten, jos tämä joskus sinne saakka etenee...

• Anonyymi00032
      UUSI

Yleinen luulo että ihmiset tiedostaa omien traumojensa alkuperän.Erittäin traumaattinen kokemuksen tulos on puolutusmeganismi mitä kutsutaan unohtamiseksi.Kroppa oireilee mutta et tiedä miksi.
      Psykiatrialla on vaikeus diagnosoida näitä sillä traumaattisien oireiden samankaltaiset oireet voi olla jollakin kroonistuneella uudella tuntemattomalla fyysisellä sairaudella ja monesti diagnosoidaan väärin ja ihmisen elämä pilkataan.

• Anonyymi00033
        UUSI

*pilataan (ei pilkata).

• Anonyymi00035
      UUSI

Petin, siinä se traumasi 😉

• Anonyymi00040
        UUSI

Ei kiinnosta! eikä me ees oltu yhdessä oikeasti, se kaikki oli pelkkää pelleilyä!!

• Anonyymi00036
      UUSI

Hän kertoi, että ei ole tunteita

• Anonyymi00037
      UUSI

Ei oo traumoja. Jos on ollut ajan kanssa yleensä selviää.

• Anonyymi00038
      UUSI

Väkivaltainen suhde, henkisesti ja fyysisesti.
      Uhkailu.
      Pelottelu.
      Kiristys.
      R*iskaus.
      Tahotko kuulla lisää?

• Anonyymi00039
        UUSI

Toki. Miten hän sua kiristi?

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Toki. Miten hän sua kiristi?

Onko kyseessä yksi ja sama henkilö vaiko ei?
        Se ei tänne kuulu kaikille.

• Anonyymi00041
      UUSI

Näin sinut alasti.

• Anonyymi00045
      UUSI

On tullut joko siitä, kun minä olen vahingossa astunut serkkuni käden päälle joka oli ryöminyt ja minä olin opetellut kävelemään pöydän reunaa vasten meillä kotona. Hän oli alkanut ja enoni oli alkanut huutamaan ja väittänyt, että minä olen sairas koska en ollu varonut. Tuolla enoni logiikalla hänen poikansa oli vielä sairaampi, koska hän ryöminy siihen ihan VASITEN niin minä astun hänen käden päälle niin isänsä alkaa HUUTAMAAN JA KARJUMAAN MINULLE. Minä muistan vieläkin, kun eno aina puolisti poikaansa ja sanomalla, että ” MEIJÄN MATTI…”
      Olen saanut TRAUMAN tietenkin tuosta ” MEIJÄN MATTI…”
      Meijän Matti kehtas vielä paskoa housuun, kun minä olin jo ISO TYTTÖ ja kävin pöntöllä. Kyllä minä sanoin MEIJÄN MATILLE, että : OOT SEMMONEN TISSI VAUVA!/ ITKU IIKKA / MÄRY IITA!
      Meijän Matti suuttu ja meillä tuli tappelu. Minähän tietenkin tempasin tyttönä turpaan, koska ” MEIJÄN MATTI EI IKINÄ TEHNYT MITÄÄN!” Olin AINA YKSIN TYTTÖNÄ TEHNYT KAIKKI!

Äitinsä oli kuullut, kun minä olin puhunut ruotsia ulkona meidän ala-kerran naapurille. Herra ja Rouva LLOYD aina keskustelivat minun kanssa, kun he näkivät minut. Vaari oli opettanut minua sanomaan ” God dag” minä esittelin ” MEIJÄN MATIN” kertomalla, että : Han är min kusin Matti från Finland men han heter på svenska faktist MATSSON.
      Olin noin 3vuotias ja meillä oli sääntö, että KOTONA JA SUOMALAISTEN KANSSA PUHUTAAN SUOMEA VAIKKA ASUTAANKIN RUOTSISSA.

TOIVOTTAVASTI EI OLE ” MEIJÄN MATTI” JOKA LIUHUAA PERÄSSÄ JA YRITTÄÄ SANOA, ETTÄ ” PYSÄHDY JO, KOSKA MEIJÄN MATTIENKI PÄRJÄTÄ!”
      KYLLÄ ” MEIJÄN MATIN” PITÄS MUISTAA MITEN LEIKISSÄ KÄVI!

Minun uusi iso vauva nukke muutti KELLARIN VARASTOON ASUMAAN, koska minä tempasin ” MEIJÄN MATTIA” nukella päähän, koska MINÄ OLIN ÄITI JOKA PÄÄTTI ASIOISTA.
      Meille tuli sen jälkeen AUTOISTA tappelu ja minä sain leikkiä vain PUNAISILLA AUTOILLA!

• Anonyymi00046
        UUSI

Lisään, että toinen hyväkäs toisen tätini poika josta täti aina sano ” MEIJÄN EXXX ON PROFESSORI”
        ” Meijän Exxx” oli Ruotsissa varastanut kotoa tulitikut ja oli ollut kavereidensa leikkimässä niillä tikuilla ja he sytyttäneet yhden pellon palamaan, mutta he eivät jääneet kiinni siitä, mutta joku oli suomalainen nähnyt, että suomalaiset pojat olivat pellolla olleet ja sen jälkeen ilmeistyi palokunta paikalle.
        Toisen kerran ” MEIJÄN EXXX” oli hypellyt suomalaisen kaverinsa kanssa talvella pusikkoon. Ruotsissa meidän pihoilla oli piikki koristepensaita niin ” MEIJÄN EXXX JOKA OLI PROFESSORI ” hypännyt ja onnistunut saamaan piikkejä perseeseen. Täti oli soittanut enolle niin tulee ottamaan piikit pois, ku tätin mies oli ilta-vuorossa töissä ja tätini invaliidi joka istui pyörätuolissa.
        Eno meni tietenkin ja me toiset saatiin kuulla, että ” MEIJÄN EXXXLLA OLI PIIKKEJÄ PERSEESSÄ JA ENON PITI MENNÄ OTTAMAAN NE POIS.”
        ” MEIJÄN EXXX” ASUU NYKYISIN AMERIKASSA JA HÄN SUUTTU MINULLE FACEBOOKISSA. HÄNEN VAIMONSA EI KOSKAAN EHTINYT TUTUSTUMAAN MINUN TÄTIINI.
        HÄN OLI LAITTANUT SIITÄ FACEBOOKKIIN ENGLANNIKSI. MINÄ NÄIN PÄIVITYKSEN JOSSA ” MEIJÄN EXXX” OLI TULLU SÄHKÖ-INSINÖÖRIKSI AMERIKASSA. MINÄHÄN TIETENKIN KYSYIN, ETTÄ : MITEN HÄN VOI OLLA SÄHKÖ-INSINÖÖRI JOS HÄN JÄTTI OPISKELUT KESKEN?
        En olis saanut kysellä tuollaisia, mutta minä sainkin selville kun aikani hain tietoa, että Amerikassa on vanha sähköteknikka ja hänellä taidot riittää siellä näin hänestä tuli SÄHKÖ-INSINÖÖRI.

Minä olin menossa sinne myös töihin, mutta ex-mieheni ja hänen vaimonsa alko määräämään.
        Heillä on 2 taloa Amerikassa ja töitä olis kyllä löytynyt.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5540
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1542
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      961
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    5. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      832
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      812
    8. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      807
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      794
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      39