Sitä se sulla on. Ja vielä haaveilet uudesta perheestä. Saat kohta sydärin ja kasvat horsmaa tuolla menolla.
Rankka, rankka ja rankempi arki
22
422
Vastaukset
- Anonyymi00001
No sithän pääset must eroon eikä yhtään sureta
- Anonyymi00002
Lupaan tuoda kust...anteeksi kukkia haudallesi.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lupaan tuoda kust...anteeksi kukkia haudallesi.
Onkohan mun asunnossa piilokamera,ku tuntuu ku joku tarkkailis kokoajan...
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuollainen kertoisi pahasta sairaudesta.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuollainen kertoisi pahasta sairaudesta.
Sä oot tainnu sen käydä laittamassa 🤣🤣🤣
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sä oot tainnu sen käydä laittamassa 🤣🤣🤣
En sentään, tiedän vaan et on olemassa sellaisia. Ja mies stalkkaamassa miestä, se on jotain niin etovaa et 10 litran oksennus on lievä ilmaisu.
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Muistakaa että on olemassa sellaisiakin ihmisiä jotka haluavat uskotella että asia todellakin on esim kuten juuri sanoit ja yrittävät siten ja muin keinoin ajaa ihmisen hulluuden partaalle. Sairaita ihmisiä on monenlaisia mutta onneksi universumi kyllä muistaa ja moni löytääkin itsensä jonain täydellisenä ajankohtana erittäin vttumaisesta tilanteesta ja sitten ihmetellään että miksi minulle kävi näin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Muistakaa että on olemassa sellaisiakin ihmisiä jotka haluavat uskotella että asia todellakin on esim kuten juuri sanoit ja yrittävät siten ja muin keinoin ajaa ihmisen hulluuden partaalle. Sairaita ihmisiä on monenlaisia mutta onneksi universumi kyllä muistaa ja moni löytääkin itsensä jonain täydellisenä ajankohtana erittäin vttumaisesta tilanteesta ja sitten ihmetellään että miksi minulle kävi näin.
Kyllä, mut täälläkin joku ”tietää” asioita niin tarkkaan, että on pakko olla kamera käytössä. Joku joskus kehuskelee myös niillä kameroilla.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä, mut täälläkin joku ”tietää” asioita niin tarkkaan, että on pakko olla kamera käytössä. Joku joskus kehuskelee myös niillä kameroilla.
Sinä itse kehuskelet,kerroit jonkun valmistaneen viinimarjamehua ja halusit tulla maisteleen.....tarkastaahan se virkavalta,löytyykö kameroita,koska niitä nykymaailmassa on,mutta ovat rikollista toimintaa!!
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
En sentään, tiedän vaan et on olemassa sellaisia. Ja mies stalkkaamassa miestä, se on jotain niin etovaa et 10 litran oksennus on lievä ilmaisu.
peräaukko sykkien vahtaa vanhenevaa miestä, jo on aikoihin elelty
- Anonyymi00006
Haaveilen rauhasta ilman draamaa ja riitaa. En toisesta perheestä. Ja siksi ero on oikea ratkaisu ettei sitä sydäriä tuu liian nopeasti
- Anonyymi00007
Tavoitteena oli saada sydäri kolmikymppisenä mutta ei näy vieläkään. Täytyy kiristää tahtia ja jatkaa päivää.
- Anonyymi00011
Valetta
- Anonyymi00008
Enpä tuosta sydäristä tiedä. Voi tulla joskus aikanaan enkä siitä suurempia murheita ota. Elämä on elämistä ja hyvinvointia omien tarpeiden mukaan. Kukaan ulkopuolinen ei voi siihen puuttua. Se pala ja sirpale joka virrasta otetaan on kultaakin verrattavissa. Sen arvo säilyy ja leima julkisuvulla pysyy. Perheen perustaminen ei kuulu kenellekään kuin aviopuolisolleni. Jätä elämäni vain minulle...hallitsen sen
- Anonyymi00012
Kävitkö edes niissä seurannoissa pumppuusi liittyen??
- Anonyymi00014
Aa mullekohan tämä oli. Kävin toki. Sydänoireet helpottivat kun katkaisin välit siihen epäluotettavaan mieheen. Vaikka aluksi oli rankkaa ja vaikea laskea irti niin huomasin, että se oli oikea päätös. Toipuminen vei pitkään mutta se kannatti. Nyt ihmettelen mitä edes näin hänessä. Taitavasti manipuloi uskomaan että olisi erityinen yhteys.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Aa mullekohan tämä oli. Kävin toki. Sydänoireet helpottivat kun katkaisin välit siihen epäluotettavaan mieheen. Vaikka aluksi oli rankkaa ja vaikea laskea irti niin huomasin, että se oli oikea päätös. Toipuminen vei pitkään mutta se kannatti. Nyt ihmettelen mitä edes näin hänessä. Taitavasti manipuloi uskomaan että olisi erityinen yhteys.
Tuota noin, jo kirjoituksesta voi päätellä, ette koskaan edes tavanneet ka tutustuneet toisiinne oikeasti. Lisäksi voisit olla mieskin, tuollaisesta teennäisestä tyylistä voisi arvata 😄
- Anonyymi00016
Älä siis kusekaan sinne päin! Sun tunnuslaulu lienee " Saat multa horsman, se rentun ruusu vain" ???
- Anonyymi00017
Kyllä mun rakkaat huolehtii mun haudasta sitte.
- Anonyymi00018UUSI
Sinä olet gubbe,niin läpinäkyvä kiusaaja,itse olet se paha,joka pelottelet ihmisiä,jopa pirunaamareilla,ymmärrätkö,mitä teet,et varmaan,kyllä sun kanattais haea hoitoa tuohon pakkomielteiseen toimintaas! Et ole mikään herra ja oikeutettu tuohon pahantekoon ja yleensä vainoamiseen yms.
Sivusta eräs,ei se mies,jota haukuit! Ala elää rehellisesti,niin elämä helpottuu,jos ei onnista,hae sitä hoitoa.....!Olet täys kriminaali! - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sinä olet gubbe,niin läpinäkyvä kiusaaja,itse olet se paha,joka pelottelet ihmisiä,jopa pirunaamareilla,ymmärrätkö,mitä teet,et varmaan,kyllä sun kanattais haea hoitoa tuohon pakkomielteiseen toimintaas! Et ole mikään herra ja oikeutettu tuohon pahantekoon ja yleensä vainoamiseen yms.
Sivusta eräs,ei se mies,jota haukuit! Ala elää rehellisesti,niin elämä helpottuu,jos ei onnista,hae sitä hoitoa.....!Olet täys kriminaali!Tästä kirjoituksesta voisi päätellä jotakin.
- Anonyymi00020UUSI
ollu tän sirkuksen kanssa suht yksin alusta asti niin että kaikkeen tottuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222802Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412562Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861546Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171488- 491209
- 851154
- 45996
- 59993
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En179984