on iso määrä 70-vuotiaita. Ja vain puolet sen ikäisistä miehistä harrastaa seksiä! Joten heidän ikäisistään miehistä voi olla helppo löytää mies, joka haluaa myös vain pelkkää ystävyyttä. Miehen ei tarvitse asua lähellä minua. Helsingissä on lyhyet matkat ja bussit kulkevat! Ja Vantaa on lähellä myös.
Pääkaupunkiseudulla
1
114
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pakko kommentoida sivusta.. tiedä yhden pariskunnan lähempänä 80.. ja tiedän että heillä ei ole seksiä ollut naisen vaihdevuosien jälkeen. Naista ei enää kiinnostanut.. mies on kuitenkin lojaali ja ollut kokoajan naisen kanssa naimisissa. Vaikka naineinen ei ole millään tasolla, sellainen että olisi pitänyt pysyä suhteessa.
Joten jos ap:lla on joku tutkimus aiheesta ja siellä tutkittu yhdyntöjä voi pitää paikkaansa. Mutta esimbkyseinen mies kyllä harrastaa edelleen sooloseksiä vaikka nainen ei halua millään tavalla.
Kaikkea sitä täällä tietääkin joidenkin naapureiden elämistä. 😂 Ja selvyyden vuoksi, minulla on 40v ikäero heidän kanssaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585524KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953537Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222355Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182348Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91118- 1021038
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621017Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu18992Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79955- 80947