Vesihelmen ohi kun kävelin aamuvarhain

Anonyymi-ap

Huomasin että miekkoset oli laittaneet valoja koristamaan rakennusta. Lämmitti mieltä! Mukavaa joulua ahkerille rakentajille

18

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On ne valot. Laitettu rakennustyön helpottumiseksi. Etteivät jalkaansa loukkaisi. Jotta näkisivät mitä pitäisi tulla tekemäsi.

• Anonyymi00003

Kyynistä tekstiä.

• Anonyymi00002

Juu, eikä niitä(kään) valoja ole hankittu mistään antisemitistiPrismasta vaan juutalaisia arvostavilta tahoilta. Vähän valoja päälle nyt väsyneet forssalaiset juutalaisia vihaavat eläkeläiset.

• Anonyymi00004

Olen täällä Forssa-sivulla huomannut ilmeisesti yhden eli sinun jatkuvaa jankutusta samasta aiheesta. Ymmärän että aihe sinulle tärkeä, mutta anna muiden ihmisten julkaista ja viestitellä ihan muista asioista,älä lykkää noita ällöttäviä kommenttejasi joka väliin. Mene pyöräilemään, ostamaan lottoa, rakastettusi kanssa kävelylle.

• Anonyymi00005

Aidon vorssalaisen tunnistaa siitä että käyttää sanaa juu. Ja nimenomaan lauseen alussa. Sivistyneet ihmiset ei koskaan tee niin.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Aidon vorssalaisen tunnistaa siitä että käyttää sanaa juu. Ja nimenomaan lauseen alussa. Sivistyneet ihmiset ei koskaan tee niin.

Jaajuu. ”Sivistyneet ihmiset eivät koskaan tee niin.” Mitähän tuo ”sivistys” sitten mahtaa olla?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olen täällä Forssa-sivulla huomannut ilmeisesti yhden eli sinun jatkuvaa jankutusta samasta aiheesta. Ymmärän että aihe sinulle tärkeä, mutta anna muiden ihmisten julkaista ja viestitellä ihan muista asioista,älä lykkää noita ällöttäviä kommenttejasi joka väliin. Mene pyöräilemään, ostamaan lottoa, rakastettusi kanssa kävelylle.

Et kai vaan käynyt taaskin ossuuskaupassa?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Et kai vaan käynyt taaskin ossuuskaupassa?

Kävin, olen käynyt, käyn, tulen aina käymään kuten muutkin vorssalaiset.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kävin, olen käynyt, käyn, tulen aina käymään kuten muutkin vorssalaiset.

Eivät suinkaan kaikki. Minäkään en käy, enkä tule käymään, ennen kuin ossuuskauppa pyytää nöyrimmästi anteeksi juutalaisvainojaan sekä parantaa tapansa.

• Anonyymi00010

eiköhän ne saksalaiset niitä juutalaisia vainonnut, on tainnut mennä aloittajalta puurot ja vellit sekaisin.

• Anonyymi00011

Kyllä velli on velliä ja puuro puuroa. Hitlerin aikuinen Saksa teki puuroa mutta ossuuskauppa velliä. Vellihousut ovat kuitenkin rohjenneet aloittaa juutalaisboikotin eräitten sosialismiin eksyneiden painostuksesta. Ei ollut kanttia seistä juutalaisten rinnalla. Historiasta tiedämme että juutalisboikotista ne Hitlerin krustalliyö ja niin sanottu lopullinen ratkaisukin alkoi. Ossuuskauppa on tämän polun alussa nuilla keinoin ja noin ikkään.

• Anonyymi00012

Siis mitä? Minä aloitin toivottamalla vesihelmen duunareille joulua. Miten helvetissä senkin olette saaneet johonkin juutalaisvihaan liitettyä????

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Siis mitä? Minä aloitin toivottamalla vesihelmen duunareille joulua. Miten helvetissä senkin olette saaneet johonkin juutalaisvihaan liitettyä????

Kuka minä? Mikä sinä olla? Oletkos käynyt ossuuskaupassa varoituksista huolimatta?

• Anonyymi00014

huh huh olipa osuuskaupassa todella paljon asiakkaita tänään.

• Anonyymi00015

Hah hah, Forssa on Forssa, onneksi muualla Suomessa ossuuskaupat kumisevat tyhjyyttään. Eikä ihmekään.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Hah hah, Forssa on Forssa, onneksi muualla Suomessa ossuuskaupat kumisevat tyhjyyttään. Eikä ihmekään.

Oletko käynyt Pirkkalan Prismassa, ruuhka-aikaan ei meinaa kylkeä kääntää.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Oletko käynyt Pirkkalan Prismassa, ruuhka-aikaan ei meinaa kylkeä kääntää.

Nukutaanko siellä?

• Anonyymi00018

Ihan siellä on myös naikkosia!
      Eli valoja päälle nyt taas!
      Henkilöistä nykyään puhutaan.
      Ei ole sukupolvia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      238
      14935
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      22
      2291
    3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      41
      1898
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      177
      1385
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      102
      1300
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1189
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      938
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      912
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      81
      764
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      718
    Aihe